Wioletta
B.
strategia
marketingowa
Temat: Lody, Doda i target
Za WM "...Rada Etyki Reklamy uznała jednak, że spot nie narusza Kodeksu Etyki Reklamy ani obowiązujących przepisów prawa. Oceniający stwierdzili, że chociaż reklama zawiera wyraźne skojarzenia erotyczne, jednak biorąc pod uwagę porę emisji (po godz. 22), może być pokazywana w telewizji, ponieważ w tak późnych godzinach wieczornych ochrona dzieci.." .Mi się w związku z ta skarga nasuwa jednak inne pytanie. Jaki jest sens emitowania reklamy produktów takich jak lody po 22.00?
Wydawac by się mogło, ze to własnie dzieci sa ich głownymi zjadaczami, a Doda miała działac na nastolatki (no chyba że tylko na ścisle sprecyzowany target męski ;-) ).
Skoro jednak te grupy reklamy nie widza to po co ich emisja? Mam wrażenie, ze ktoś wymyslił kampanię z w oparciu o gwiazdę nie przemyśliwszy konsekwencji. Ale to tylko moje intuicje nie poparte badaniami, celami itp.;-)Wioletta S. edytował(a) ten post dnia 03.07.08 o godzinie 11:42