Andrzej
Tomasik
Marketing Unit
Manager, Aflofarm
Farmacja Polska Sp.
z o.o.
Temat: Link4: Ta ostatnia niedziela...
Witajcie,Oglądając tą reklamę musze przyznać, że dziwnie się poczułem. Domyślam się jakie było oryginalne zamierzenie autorów (u nas nie musisz płacić agentom ubezpieczeniowym, dzięki temu więcej zaoszczędzasz), natomiast w moim przypadku efekt końcowy kompletnie minął się z oryginalną intencją. Po obejrzeniu reklamy zrobiło mi się, najzwyczajniej w świecie, żal ubezpieczycieli. Reklama dobitnie pokazuje ich smutek i depresje, załamany wyraz twarzy...to wszystko tak podziałało na moją empatię, że poczułem się jakbym to ja miał bezpośredni wpływ na zwolnienie z pracy tego człowieka, odebranie mu dochodów itp...no a jak tu się cieszyć z cudzego nieszczęścia. Chyba pojawiło się za dużo negatywnych emocji.
...no i jeszcze przewodni motyw muzyczny Mieczysława Fogga(skądinąd moim zdaniem mistrzowski) dodatkowo potęguję smutek i zwiększa moje współczucie względem agentów.
...tak na koniec chciałbym podkreślić, iż rzecz jasna, jest to moja indywidualna interpretacja tej reklamy...może sie zagalopowałem. Tak na prawdę zastanawiam się czy jest ktos jeszcze, kto odebrał ten obraz w ten sam sposób co ja?
Pozdrawiam,
Andrzej
P.S. dla tych, którzy do tej pory nie widzieli:
http://video.interia.pl/obejrzyj,film,96410,sortuj,ch,...