Marcel Błaszczyk

Marcel Błaszczyk Founder & Creative
Director, Guarada

Temat: Letnie Igrzyska Ambush Marketingu 2012 w Londynie

Już za parę godzin start LOG 2012. Widomym jest, że jakakolwiek forma reklamy nawiązująca do igrzysk, a nie pochodząca od oficjalnego sponsora, nie będzie mile widziana czy wręcz tolerowana w pobliżu obiektów sportowych. Tymczasem specjaliści od ambush marketingu już zacierają ręce. Ostatnio dość głośno (wspomniały o tym nawet polskie media) mówiło się o irlandzkiej firmie bukmacherskiej Paddy Power, która na serii outdoorów buńczucznie poinformowała o sponsorowaniu "największego wydarzenia sportowego w Londynie w tym roku", dodając, że chodzi o Londyn we Francji... (Więcej tu: http://www.telegraph.co.uk/sport/olympics/news/9427094...

Obrazek


Zapewne przez najbliższe dwa tygodnie niejednokrotnie usłyszymy o podobnych przypadkach. Co w ogóle sądzicie o formie reklamy, którą jest ambush marketing? Popis kreatywności? Nie(do końca)uczciwa praktyka? Czy może coś innego?

konto usunięte

Temat: Letnie Igrzyska Ambush Marketingu 2012 w Londynie

W strefach kibica jest zakaz posiadania jakichkolwiek znaków firmowych innych niż te sponsorów. Dotyczy to dosłownie wszystkiego. Taka osoba nie zostanie wpuszczona, chyba, że pozbędzie się "nieprawomyślnych" marek.
Czytałem to w dwóch źródłach angielskich - w The Sun (mogli mocno to podkoloryzować), a drugiego już nie pamiętam. Bezpośredniego nie znalazłem.

Ciekawe czy urban legend czy rzeczywiście tak będzie.
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Letnie Igrzyska Ambush Marketingu 2012 w Londynie

Dwustronnie drukowana koszulka.
Niespodzianka w peruce.
Ludzie-litery (gimnastyka).
Cycki.
Tatuaże.

To tak z pierwszej ręki nośników.
Nie mówię o dmuchanych lalkach :)



Wyślij zaproszenie do