![Marcel Błaszczyk](https://static.goldenline.pl/user_photo/098/user_1465186_280d93_basic.jpg)
Marcel
Błaszczyk
Founder & Creative
Director, Guarada
Temat: Letnie Igrzyska Ambush Marketingu 2012 w Londynie
Już za parę godzin start LOG 2012. Widomym jest, że jakakolwiek forma reklamy nawiązująca do igrzysk, a nie pochodząca od oficjalnego sponsora, nie będzie mile widziana czy wręcz tolerowana w pobliżu obiektów sportowych. Tymczasem specjaliści od ambush marketingu już zacierają ręce. Ostatnio dość głośno (wspomniały o tym nawet polskie media) mówiło się o irlandzkiej firmie bukmacherskiej Paddy Power, która na serii outdoorów buńczucznie poinformowała o sponsorowaniu "największego wydarzenia sportowego w Londynie w tym roku", dodając, że chodzi o Londyn we Francji... (Więcej tu: http://www.telegraph.co.uk/sport/olympics/news/9427094...![Obrazek](http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02287/PADDYPOWER_2287430b.jpg)
Zapewne przez najbliższe dwa tygodnie niejednokrotnie usłyszymy o podobnych przypadkach. Co w ogóle sądzicie o formie reklamy, którą jest ambush marketing? Popis kreatywności? Nie(do końca)uczciwa praktyka? Czy może coś innego?