Paulina Anna Surowiec

Paulina Anna Surowiec Marketing Manager

Temat: KTOKOLWIEK CZYTAŁ KTOKOLWIEK WIE... ;-)

Witam Wszystkich,

jak wiadomo październik to czasami wbrew aurze "gorący" okres - szczególnie dla studentów i na szczęście zaliczam się już do studentów ostatniego roku, gdzie moim utrapieniem jest kompletowanie bibliografii do pracy dyplomowej. Jednak jest bardzo ciężko z bibliografią :-( a nie chciałabym z tego powodu rezygnować z tak fajnego tematu... JAKim JEST MARKETING ZAPACHOWY :-D

a więc TO co zdobyłam do tej pory: oprócz trafienia w sieci na cząstkę artykułu Agnieszki Dąbrowskiej, kótry ukazał się w Harvard Buisness Review Polska i dwóch nowych pozycji książkowych Martina Lindstroma "Brand sense" oraz "Zakupologia" (które mówią raczej o ogólnym wykorzystaniu zmysłów w marketingu - niekoniecznie węchu) i mam trochę materiałów ze stronek internetowych poświęconych marketingowi zapachowemu - to niestety niewiele :-(

I MOJA PROŚBA: CZY MOGŁABYM PROSIĆ O PODPOWIEDŹ GDZIE JESZCZE SZUKAĆ COŚ NA TEN TEMAT LUB MOŻE ZNACIE JAKIEŚ ARTYKUŁY I/LUB BADANIA I/LUB KSIĄŻKI GDZIE BYŁOBY COKOLWIEK STRICTE ODNOŚNIE MARKETINGU ZAPACHOWEGO - JEŻELI TRZEBA TO MOŻE BYĆ ANGLOJĘZYCZNE - JAKOŚ SOBIE PORADZE Z TŁUMACZENIEM ;-)

Czekam z niecierpliwością na informacje ;-)

Pozdrawiam serdecznie
Paulina Surowiec

PS. swoja prośbę umieściłam także w bardziej odpowiedniej grupie jak "marketing zapachowy" ;-)