Oxana N.

Oxana N. tłumaczka, Kubicka
Sp. k.

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Oxana N.:
Reklama Activii rozsyłana na skrzynki mail'owe.Jest to list w którym jakaś tam Pani zwierza się,że ma takie same problemy jak i ja <wow>??I że dzięki Activii już jest po problemie, że zaparcia jej nie dokuczaja, czuje sie bosko, lekka itp.
Sama pracuje w reklamie, ale nie moglam powstrzymac się i odpisałam do nich: wspołczuje Pani, ja na szczęście nigdy takich problemów nie miałam, ale to,że Pani nie może "załatwić się" jeszcze nie jest powodem,aby rozsyłać takie listy do milionów internautów i wszystkich o tym informować:)
Podejście typu: nie jesteś sam, mnie też to dotyczy, w tym przypadku podziałało zniechęcająco... bo to nie musi być problem milionów Polaków. Duży minus dla pomysłodawców tego nieszczęsnego listu.Oxana N. edytował(a) ten post dnia 16.01.08 o godzinie 12:09
Dawid M.

Dawid M. Marketing Manager

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Dorota Krzyk:
Maciej Żłobiński:
A ja się dziwię, że jeszcze nikt tu nie wspomniał o reklamach MediaMarkt - choćby tej ostatniej z Mikołajem w toalecie... >;P


Narrreszcie!! a już myślałam,że to tylko mnie one nie bawią...cóż,sklep jak sklep,ale odkąd zaczęli intensywną kampanię-omijam go z daleka!!

PS. radiowe są nie lepsze..jak to Mikołaj z Gwiazdorem się okładają torbami z Media Markt...wielkie FUJJJ!!!


Wybaczcie, że tak krótko w kontekście kampanii radiowych Media Markt:

1. Kreatura 2006/2007 dla Opus B za serię spotów „Elfy przerywają zmowę milczenia” Media Markt.

2. Złote Orły 2007 wyróżnienie dla Opus B za kampanię radiową „Torba Songs” Media Markt.

Pozdrawiam ;-)
Tomek Łucek

Tomek Łucek Manager, trener,
konsultant

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Joanna Włodarczyk:
Czyli wynika z tego, że i radio należy wyrzucić ;-).

Taaaaaaaaak , zdecydowanie tak - w szczególności rano (7-9) - nic innego poza reklamami nie słyszę (może jeszcze wiadomości o pełnych godzinach). Całkowicie zgadzam się z negatywną oceną MediaMarkt - pomijając treść, czy już głośniej się jej nie da puszczać??? a także częściej??? męczy mnie ciągłe przyciszanie i pogłaśnianie (gdy wreszcie kończą się reklamy) radia...;(

a ja mysle ze chociazby fakt iz tak zazarta dyskusja i polemika nt temat trwa na tych forach potwierdza iz przekaz byl skuteczny - poprostu wywolal efekt
reasumujac - wspomniana reklama nie bylo nijaka, wzbudziła kontrowersje i emocje, zostala zapamietana, podwiadomosc dziala...
moze to jest cel ktory mial zostac osiganiety?
pozdr

konto usunięte

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Dawid Musiał:
Wybaczcie, że tak krótko w kontekście kampanii radiowych Media Markt:

1. Kreatura 2006/2007 dla Opus B za serię spotów „Elfy przerywają zmowę milczenia” Media Markt.

2. Złote Orły 2007 wyróżnienie dla Opus B za kampanię radiową „Torba Songs” Media Markt.

Pozdrawiam ;-)

A może kolega upubliczni jakieś wyniki badań jak owe reklamy przekładają się na wizerunek MediaMarkt? I sprzedaż przede wszystkim...

Osobiście jedyną zaletą MediaMarkt dla mnie jako konsumenta jest niska cena produktu

I jakieś 'kreaturowe' spoty tutaj niczego nie zmienią

A filmiki puszczane w Niemczech, oparte na stereotypach np. Polacy to złodzieje, tylko wywołały u mnie zażenowanie - taki stereotyp niemieckiego poczucia humoru ;)

Temat: Kto stworzył ten bubel?

A dlaczego ktokolwiek miałby cokolwiek upublicznić.
Skoro MM konsekwentnie realizuje kreacje w tej samej konwencji od lat, to pewnie ma ku temu powody.

konto usunięte

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Kuba N.:
A dlaczego ktokolwiek miałby cokolwiek upublicznić.
Skoro MM konsekwentnie realizuje kreacje w tej samej konwencji od lat, to pewnie ma ku temu powody.

ale dla mnie takim powodem nie jest Kreatura dla agencji reklamowej

a ktoś powyżej próbował mnie do tego przekonać...

konto usunięte

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Mirek MIRPO Połyniak:
A może kolega upubliczni jakieś wyniki badań jak owe reklamy przekładają się na wizerunek MediaMarkt? I sprzedaż przede wszystkim...


Media Markt:

7 miejsce w badaniu PremiumBrand 2007 w kategorii Handel i Usługi.

http://www.premiumbrand.pl/121_149.htmlMichał S. edytował(a) ten post dnia 16.01.08 o godzinie 15:55
Dawid M.

Dawid M. Marketing Manager

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Mirek MIRPO Połyniak:
Kuba N.:
A dlaczego ktokolwiek miałby cokolwiek upublicznić.
Skoro MM konsekwentnie realizuje kreacje w tej samej konwencji od lat, to pewnie ma ku temu powody.

ale dla mnie takim powodem nie jest Kreatura dla agencji reklamowej

a ktoś powyżej próbował mnie do tego przekonać...

„ktoś” …to chyba odnosi się do mojej osoby ;-)

Nie starałem się przekonać kolegi. Odpowiedziałem na 2 posty w wątku o takim a nie innym tytule, gdzie zarzuty dotyczyły jak mniemam kreacji Media Markt. Proszę o czytanie wypowiedzi razem z całym dotyczącym ich kontekstem.

P.S. Powodem „trzymania się konwencji” jest strategia, kreacja zaś jest jej egzekucją a nie sztuką dla sztuki. Wydaje mi się, że zależności te są oczywiste dla członków naszego forum specjalistów tak jak dla Jury 2 niezależnych konkursów branżowych. :-)
Agata K.

Agata K. Marketing Manager |
strategy | media |
performance |

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Dawid Musiał:
Dorota Krzyk:
Maciej Żłobiński:
A ja się dziwię, że jeszcze nikt tu nie wspomniał o reklamach MediaMarkt - choćby tej ostatniej z Mikołajem w toalecie... >;P


Narrreszcie!! a już myślałam,że to tylko mnie one nie bawią...cóż,sklep jak sklep,ale odkąd zaczęli intensywną kampanię-omijam go z daleka!!

PS. radiowe są nie lepsze..jak to Mikołaj z Gwiazdorem się okładają torbami z Media Markt...wielkie FUJJJ!!!


Wybaczcie, że tak krótko w kontekście kampanii radiowych Media Markt:

1. Kreatura 2006/2007 dla Opus B za serię spotów „Elfy przerywają zmowę milczenia” Media Markt.

2. Złote Orły 2007 wyróżnienie dla Opus B za kampanię radiową „Torba Songs” Media Markt.

Pozdrawiam ;-)


hahaha bo tu jest akcja pt "na mnie przecież reklama nie działa"

konto usunięte

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Najbardziej wkurzająca reklama (jeśli chodzi o ścieżkę audio) w dziejach polskiej reklamy to dla mnie...no a jakże, DANONE i reklama,w której ręce po kolei odrywają jogurty z 4 czy 6 paka (a ich właściele śpiewają głupawe 'trala la la') no i pomiędzy miłymi kobiecymi głosami pojawia się dwa razy ten - przepraszam - wk..jący,koszmarny,mruczący,celowo fałszujący głos męski!!!!!! Czy czyta to ktokolwiek z firmy DANONE?????? ŻENADA!!!!
W ogóle mruczące,półszepcące głosy w polskiej reklamie to jakaś plaga,cholera!!Maciej Boski edytował(a) ten post dnia 23.05.08 o godzinie 21:25

konto usunięte

Temat: Kto stworzył ten bubel?

a ja i tak uwielbiam

"zamieniłem moich kumpli na nową dziewczynę"..

nie wiem dlaczego, ale jak ktoś swoich wieloletnich kumpli wyrzuca dla baby..

jakoś do mnie nie dociera.

polo-cock-ta rządzi.
Sławomir Kusz

Sławomir Kusz PR, Marketing,
Kreacja

Temat: Kto stworzył ten bubel?

A co sądzicie o reklamie "Biedronki", bo mi się wydaje, że nachalność tego produktu (reklamy) jest w stanie jedynie rozśmieszyć, oczywiście w kontekście dotychczasowego wizerunku.
Michał Kędzierski

Michał Kędzierski PR/Marketing Manager

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Ja z kolei pozostaję w osłupieniu wobec reklamy Millenium, kiedy to na osiedlu wieczorową porą zaczynają jacyś muzykanci grać dość śmieszną piosnkę, a lokatorzy wtórują i w ogóle pląsają na balkonach :D
Takie musicale niemal nigdy dobrze nie wypadają :)
Michał Szydłowski

Michał Szydłowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania
Relacjami z
Klientami

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Michał Kędzierski:
Ja z kolei pozostaję w osłupieniu wobec reklamy Millenium, kiedy to na osiedlu wieczorową porą zaczynają jacyś muzykanci grać dość śmieszną piosnkę, a lokatorzy wtórują i w ogóle pląsają na balkonach :D
Takie musicale niemal nigdy dobrze nie wypadają :)


Oj Michał, Ty się chyba nie znasz :-) to nie są po prostu jacyś muzykanci, tylko mega gwiazda polskiej sceny muzycznej :-) Widocznie kredyty wzieli juz fani Anny Marii Jopek i teraz przyszła kolej na klientów fanów zespołu Feel :-)
Michał Kędzierski

Michał Kędzierski PR/Marketing Manager

Temat: Kto stworzył ten bubel?

No jasne, że rozpoznałem mega turbo gwiazdy. Ale i tak zbiorowy amok na balkonach to jest dramat :D Sądzisz, że teraz będą po kolei na podwórkach naszych osiedli grywali wszyscy artyści polskiej estrady?
:DMichał Kędzierski edytował(a) ten post dnia 25.05.08 o godzinie 06:12
Michał Szydłowski

Michał Szydłowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania
Relacjami z
Klientami

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Na naszych podwórkach chyba nie. Bardziej widzę cykl imprez na placach budowy, tak aby klienci przyszli posłuchać Mega Gwiazy, obejrzeli inwestycje a przy stanowisku obok sceny zaciągnęli kredyt :-)

konto usunięte

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Konrad Sulowski:
a ja i tak uwielbiam

"zamieniłem moich kumpli na nową dziewczynę"..

nie wiem dlaczego, ale jak ktoś swoich wieloletnich kumpli wyrzuca dla baby..

jakoś do mnie nie dociera.

polo-cock-ta rządzi.
no ta reklama jest MEGA:D hehe, podpisuje sie czterema kończynami pod tym:D
Krzysztof Szubert

Krzysztof Szubert Trade Marketing
Manager

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Michał Kędzierski:
Ja z kolei pozostaję w osłupieniu wobec reklamy Millenium, kiedy to na osiedlu wieczorową porą zaczynają jacyś muzykanci grać dość śmieszną piosnkę, a lokatorzy wtórują i w ogóle pląsają na balkonach :D
Takie musicale niemal nigdy dobrze nie wypadają :)

A ja uważam tą reklamę za fajną. Jest inna od dotychczasowych reklam banków, inna od większości reklam puszczanych w naszej telewizji.
Moim zdaniem reklama ta ma przewagę nad innymi, po pierwsze budzi lekkie emocje podczas oglądania u przeciętnego Kowalskiego, a tego w naszych reklamach brakuje i dzięki temu nie pełni tylko roli przypominającej, informacyjnej np: rata kredytu za 500 zł, kup dwa proszki otrzymasz trzeci gratis; szynka w Tesco za 7,99zł.
Po drugie moim zdaniem zespół Feel pasuje i jest właśniwie dobrany. Najważniejsze to skojarzenia i znalezienie czegoś co w pada w oko, ucho itp. Większość firm myśli, że jak wstawi do reklamy swojego produktu Leo, Dodę, Małysza lub inną znaną postać to od razu będzie to miało odzwierciedlenie w sprzedaży, a to nic bardziej mylnego.
Plusem zespołu Feel jest to, że jak na razie zespół ten nie jest utożsamiany z żadną marką i budzi pozytywne skojarzenia tak jak ta reklama - oczywiście mówię o przeciętnym Panu Kowalskim ;)
Maciej Stempniak

Maciej Stempniak Witaj w Internecie -
będę Twoim
przewodnikiem!

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Krzysztof Szubert:
Michał Kędzierski:
Ja z kolei pozostaję w osłupieniu wobec reklamy Millenium, kiedy to na osiedlu wieczorową porą zaczynają jacyś muzykanci grać dość śmieszną piosnkę, a lokatorzy wtórują i w ogóle pląsają na balkonach :D
Takie musicale niemal nigdy dobrze nie wypadają :)

A ja uważam tą reklamę za fajną. Jest inna od dotychczasowych reklam banków, inna od większości reklam puszczanych w naszej telewizji.
Moim zdaniem reklama ta ma przewagę nad innymi, po pierwsze budzi lekkie emocje podczas oglądania u przeciętnego Kowalskiego, a tego w naszych reklamach brakuje i dzięki temu nie pełni tylko roli przypominającej, informacyjnej np: rata kredytu za 500 zł, kup dwa proszki otrzymasz trzeci gratis; szynka w Tesco za 7,99zł.
Po drugie moim zdaniem zespół Feel pasuje i jest właśniwie dobrany. Najważniejsze to skojarzenia i znalezienie czegoś co w pada w oko, ucho itp. Większość firm myśli, że jak wstawi do reklamy swojego produktu Leo, Dodę, Małysza lub inną znaną postać to od razu będzie to miało odzwierciedlenie w sprzedaży, a to nic bardziej mylnego.
Plusem zespołu Feel jest to, że jak na razie zespół ten nie jest utożsamiany z żadną marką i budzi pozytywne skojarzenia tak jak ta reklama - oczywiście mówię o przeciętnym Panu Kowalskim ;)
No sorry ale ja znam sporo osób, których zespół feel po prostu odstrasza. A to że nie jest utożsamiany z żadną marką nie jest tutaj decydujące. Poza tym zgadzam się z przedmówcami że taki 'występ' na osiedlu mieszkaniowym i mieszkańcy zachwyceni tym że im ktoś wieczorkiem przygrywa to żenada. Pogonił bym takich...:)
Krzysztof Szubert

Krzysztof Szubert Trade Marketing
Manager

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Ja również znam wiele osób, których zespół Feel odstrasza. Nie chcę również abyś uważał, że trafiłeś na fana tego zespołu. Ja podkreśliłem tylko siłę tej reklamy, siłę przekazu i idealny dobór pierwszego skojarzenia z marką. Wykorzystując w reklamach wizerunek sławnych osób nigdy nie spotkasz 100 % zwolenników. Dotychczas te same znane twarze reklamowały kosmetyki, makarony, samochody, ubezpieczenia itp. = ogólny misz-masz i...?? Nic z tego nie było ...



Wyślij zaproszenie do