Temat: Kto stworzył ten bubel?
apropo Domestosa- hmm... nienajgrosza reklamka, najważniejsze jednak, że jest efekt. mnie to wygląda na to, że głównym celem kampanii domestosa od daaaawna jest zakodowanie grupie docelowej, że Domestos=skuteczność. no i jest:) a czy się podoba, to kwestia gustu. dla mnie może być.
głodzik- no coś w tym jest, co mówicie. też pozytywnie postrzegam ludzika. coś przekombinowali.
PoloCockta- no proszę Was bardzo- toż to wyczyn w porównaniu do ich reklamówki z misiem skaczącym na nartach:] tendencja pozytywna, to należy docenić. dla mnie jednak zbyt prosty, oczywisty, daleko przerysowany i sztuczny przekaz, w założeniu chyba dla tępych i mało rozgarniętych ludzi. ale jestem uprzedzony. raz kupiłem i takiego syfu to nigdy nie piłem;) przyzwoitość jednak nakazuje powiedzieć o bardzo dobrej kampanii launchingowej tej marki parę latek temu.