Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Rafał S.:
a może BZ WBK chce siebie wykreować jako 'segment wyższy', tak jak jest volvo, ray ban? dobry ruch.

a co sądzicie o AirWaves? moim zdaniem to dopiero porażka... kto to zrobił... to jakiś koszmar nad koszmary... aż mnie się ciśnienie podnosi jak oglądam te reklamy :))

O, dobrze że przypomniałeś. Ohyda :)

konto usunięte

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Wczoraj widziałem telewizyjnego spota McDonalds. Ale koszmar.
Zresztą tak samo jak spot radiowy. Hasło jest ok - "Kurczak za mną chodzi" ale ta scenka... Oglądając tą reklamę miałem takie odczucia jak przy spocie Menthosa - zażenowanie.

S.

Temat: Kto stworzył ten bubel?

A Nordea Bank, jak sądzicie? Jaka to grupa docelowa? (w porównaniu do WBK) ?
Przemysław O.

Przemysław O. Sprzedaż i
zarządzanie

Temat: Kto stworzył ten bubel?

A mnie irytuje relkama "...za uznanie na Pomorzu".
Banda facetów po kilkutygodniowym rejsie (p.a.) biegnie jak ze sraczką do baru na browara po to, by sie scigac w jego wypiciu...bleh to jest dopiero "spłycenie" zachowań...
pozdr.Przemysław O. edytował(a) ten post dnia 19.04.07 o godzinie 09:28

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Daniel K.:
Dla mnie największym kiczem jest reklama Daichmana (czytaj Dajśman) z Pussy Cat Dolls. Jezu ale koszmar. Sztucznie, plastikowo i na siłę.

Dajśman to rzeczywiście pomyłka jest jakaś koszmarna - od początku istnienia reklamowali szmelc, a teraz chcą być trendy za sprawą PCD. To tak jakby CCC, lub BIEDRONKA wykorzystała w swojej kampanii np. Maćka Maleńczuka

Jeśli chodzi o NB - cóż do mnie trafiała i podobała mi się poprzednia kreacja, której zadanie miało zapewne być zwiększenie świadomości marki - jestem pewien, że sie udało.

konto usunięte

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Marcin Joachim M.:
Dajśman to rzeczywiście pomyłka jest jakaś koszmarna - od początku istnienia reklamowali szmelc, a teraz chcą być trendy za sprawą PCD. To tak jakby CCC, lub BIEDRONKA wykorzystała w swojej kampanii np. Maćka Maleńczuka


hmmm.... o ile porównanie Daichmana do Biedronki całkiem trafne,
bo i poziom obsługi jak i jakość produktów podobna, to porównaniem Maćka Maleńczuka do Pussy Cat Dolls strzeliłeś sobie w kolano.
ja kto kiedyś mówili: gdzie Rzym a gdzie Krym.
Magda B.

Magda B. filolog/ rekruter

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Od razu może napiszę, że nie pasjonuję się specjalnie reklamą. Jako szary konsument, którego zarobki nie przekraczają 3tys zł. przyznam, że reklama WBK może mnie nie obraziła, ale w dobitny sposób dała do zrozumienia, że nie mieszczę się w grupie docelowej (a tego nikt chyba nie lubi).

Co do głodzika to też go lubię.
Katarzyna P.

Katarzyna P. Promocja,
Komunikacja,
Marketing

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Marek U.:
reklamy domestosa z obrzydliwymi paskudztwami z muszli klozetowej...zwłaszcza jak człwoiek akurat wróci po ciężkim dniu i siada przed telewizorem z pysznym obiadem

reklamy leków - mam chęć strzelać i raczej zjeśc kilogram czosnku popijając 10 litrami skou malinowego niz użyć cudownego sepcyfiku na grypę

kiedyś była reklama środka na zaparcia - z kobietą, która zgłaszała się do odprawy paszportowej na lotnisku i na pytanie o tabletki znalezione w jej bagażu odpowiadała, że ma zaparcia...


a moja 4 letnia córka uwielbia te paskudy domestosa :))) moze to reklama dla dzieci hehe
Kasia
Katarzyna P.

Katarzyna P. Promocja,
Komunikacja,
Marketing

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Mateusz G.:
Anna Maria C.:
- reklama kawy (na billboardach) gdzie kobiety przebrane są za jakąś panterkę, kocicę czy nie wiem co innego. To jakieś ufoludki, dla osób bez smaku i gustu

Lavazza - bardzo lubię. i kawę i te reklamy. One (te kobiety) są tak poprzebierane, ponieważ kampania nawiązuje do amerykańskich, komiksowych "superbohaterów" - tych wszystkich >amazing< i >incredibles<.

A ja uważam, że to są jedne z najpiękniejszych i najlepiej zrobionych reklam kawy jakie znam. Kawa ze smakiem. W każdym znaczeniu :)
Kasia

konto usunięte

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Magdalena P.:
w dobitny sposób dała do zrozumienia, że nie mieszczę się w grupie docelowej (a tego nikt chyba nie lubi).
Bo też taką rolę pełni reklama.
Albo przekonuje nas, że jesteśmy w grupie docelowej i ślinimy się na widok produktu, albo nie ślinimy się, co oznacza że nie jesteśmy targetem.
Co do głodzika to też go lubię.
Osobiście nie jestem w grupie docelowej głodzika. Czy mam się czuć zdeprecjonowany faktem że takie za przeproszeniem paskudztwo włazi do telewizora i udaje że jest mi potrzebne?
Elżbieta U.

Elżbieta U. szkolenia
savoir-vivre i
stylizacja, PR,
marketing, reklama

Temat: Kto stworzył ten bubel?

domestos z zarazkami jest niezły - niezłe teksty, niezły pomysł

natomiast wykorzystywanie wizerunku tego samego faceta w reklamach castoramy, aspiryny, serków danona to już zdecydowanie przegięcie :)

no i jedna z moich "ulubionych" reklam - rutinoscorbin. nie kupię tego specyfiku choćbym miała umierać :) ten beznadziejny gość który wita żonę w drzwiach i ma w kieszeni lek na niewyraźny wygląd - tragedia! to już jest tak nachalne, że aż niedobrze się robi.

konto usunięte

Temat: Kto stworzył ten bubel?

mi też się podoba reklama domestosa

ale najbardziej COCA-COLA z ogniskiem, uwielbiam ją
Przemysław O.

Przemysław O. Sprzedaż i
zarządzanie

Temat: Kto stworzył ten bubel?

o tak:D genialna jest:D
Magda B.

Magda B. filolog/ rekruter

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Krzysztof B.:
Magdalena P.:
w dobitny sposób dała do zrozumienia, że nie mieszczę się w grupie docelowej (a tego nikt chyba nie lubi).
Bo też taką rolę pełni reklama.
Albo przekonuje nas, że jesteśmy w grupie docelowej i ślinimy się na widok produktu, albo nie ślinimy się, co oznacza że nie jesteśmy targetem.
Co do głodzika to też go lubię.
Osobiście nie jestem w grupie docelowej głodzika. Czy mam się czuć zdeprecjonowany faktem że takie za przeproszeniem paskudztwo włazi do telewizora i udaje że jest mi potrzebne?

A co jeśli się ślinisz a nie jesteś w grupie docelowej? To może być frustrujące...

Jeśli chodzi o głodzika to do mnie też nie trafia przekaz (bo jak odczuwam "mały głód" to sięgam po coś konkretnego a nie mały serek) ale lubię tą głupawą reklamę ze względu na śmiesznego ludka
Daniel Kanka

Daniel Kanka Montażysta, operator
kamery, pan szef
85'sunrise

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Paweł T.:
Rafał S.:
a może BZ WBK chce siebie wykreować jako 'segment wyższy', tak jak jest volvo, ray ban? dobry ruch.

a co sądzicie o AirWaves? moim zdaniem to dopiero porażka... kto to zrobił... to jakiś koszmar nad koszmary... aż mnie się ciśnienie podnosi jak oglądam te reklamy :))

O, dobrze że przypomniałeś. Ohyda :)

miało wyjść fajnie i tanio a wyszło bleeeeee. Widać ze to są urywki z castingu do tej reklamy, ludzie chcieli być albo orginalnie albo wykonywali polecenia, których efekty były nagrywane i tak oto mamy to bleeeeee coś.

Rutinoskorbin też porażka. Widać tak mega niedokładnie nałożona maska z blur'em w After Effects - dno.

a co sądzicie o reklamach Whiskas? Wygląd co poniektórych pyszczków kotów był conajmniej nieapetyczny.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Może ja już za stara jestem i na żartach się nie znam, ale panna puszczająca dym uszami w trakcie "trąbienia" zrobiła na mnie piorunujące wrażenie :(

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Mnie też nie rusza ten dowcip

konto usunięte

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Anna Maria C.:
- reklama kawy (na billboardach) gdzie kobiety przebrane są za

A mnie sie podobaja, ale to dlatego, ze lubie prace LaChapelle'a, ktory robil zdjecia do tej reklamy (a tak na marginesie to reklama Lavazzy).
Karolina S.

Karolina S. "Niemożliwe" - to
nie jest słowo
francuskie"
/Napoleon/- ...

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Kasia P.:
Mateusz G.:
Anna Maria C.:
- reklama kawy (na billboardach) gdzie kobiety przebrane są za jakąś panterkę, kocicę czy nie wiem co innego. To jakieś ufoludki, dla osób bez smaku i gustu

Lavazza - bardzo lubię. i kawę i te reklamy. One (te kobiety) są tak poprzebierane, ponieważ kampania nawiązuje do amerykańskich, komiksowych "superbohaterów" - tych wszystkich >amazing< i >incredibles<.

A ja uważam, że to są jedne z najpiękniejszych i najlepiej zrobionych reklam kawy jakie znam. Kawa ze smakiem. W każdym znaczeniu :)
Kasia

zgadzam się - reklama jest świetna. mi się bardzo podoba. myślę, też że jest dobra wizerunkowo ( spójna z produktem) no i pomysłowa. mniam.
Karolina S.

Karolina S. "Niemożliwe" - to
nie jest słowo
francuskie"
/Napoleon/- ...

Temat: Kto stworzył ten bubel?

Krzysztof B.:
Magdalena P.:
w dobitny sposób dała do zrozumienia, że nie mieszczę się w grupie docelowej (a tego nikt chyba nie lubi).
Bo też taką rolę pełni reklama.
Albo przekonuje nas, że jesteśmy w grupie docelowej i ślinimy się na widok produktu, albo nie ślinimy się, co oznacza że nie jesteśmy targetem.
Co do głodzika to też go lubię.
Osobiście nie jestem w grupie docelowej głodzika. Czy mam się czuć zdeprecjonowany faktem że takie za przeproszeniem paskudztwo włazi do telewizora i udaje że jest mi potrzebne?

ależ głodzik jest słodki i wchodzi Ci nie do telewizora tylko do kanału tv który zawsze możesz zmienić.
odpowiadając więc na pytanie: absolutnie nie możesz się tak czuć.

:)



Wyślij zaproszenie do