Temat: Kto stworzył ten bubel?
trochę przesada.
po pierwsze co Wam ten Kupicha zrobił? Może się podobać albo nie ale disco to to jednak nie jest. Zresztą jeśli ktoś lubi disco albo nawet i disco polo to znaczy że jest jakiś gorszy?
dobry kicz trzeba umieć docenić - zobaczcie ilu fanów ma bollywoodzkie kino.
ludzie nauczcie się pluralizmu.
Po drugi Millenium wcale nie ma takiego fatalnego marketingu.
rebranding był udany.
Nie macie ani wynikow badań ani dokładnych danych by kwestionować albo nie taką strategię. Moim zdaniem ktoś jednak się nad tym zastanowił i z jakiegoś powodu zrobił to tak a nie inaczej. Szkoda, że tego kogoś tu nie ma, by mogl nam swoje argumenty przedstawic.
Nie jest to pierwsza reklama Millenium, nie tyle z celebrity co z muzyką. A Feel akurat najprawdopodobniej pasował im po prostu do copy. poczuj to czy jakoś tak.
wcześniej była promocja karty kredytowej z muzyką jazzową, więc jest jakas spójność i strategia.
Na razie wasze wypowiedzi to jest raczej: sie podoba albo sie nie podoba i tyle z tego wynika.
Znacznie gorszym knotem, który wręcz odrzuca jest bezmyślna reklama Aegon. Jest gdzieś tu wątek, nawet osoba która tą reklamą "podklepała" była uprzejma się wypowiedzieć, co nie zdarza się często. Tam jest znacznie gorzej, wyróżnić się w wątpliwie zabawny sposób, tylko po to by się wyróżnić. Dla mnie to jest niestety klamstwo i do tego w tragiczny sposób buduje wizerunek banku, bo właśnie od kłamstwa zaczyna. A bank powinien budzić przede wszystkim poczucie wiarygodność i odpowiedzialność. Millenium postawiło na uczucia. To już jest lepszy plan.
Kolejną tragedią jest BZ WBK z Beenhakerem - to jest dopiero knot.
Łukasz Olszewski edytował(a) ten post dnia 09.08.08 o godzinie 16:16