Bartosz Bukowski

Bartosz Bukowski creative /
copywriter

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Małgorzata Bednarek:

8. To, co Pani agencja robi to tak jakby uszyć buty Nike, i nazwać je Mike a następnie sprzedawać na aukcji charytatywnej. Żenujące i PODSZYWANIE SIĘ POD CUDZĄ ZASTRZEŻONĄ MARKĘ


http://www.mike23.com/

konto usunięte

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Bartosz Bukowski:

http://www.mike23.com/

:-D

W agencji Radna się dzieje ;)
W Google były 123 strony (na hasło szpeciak ugly doll http://www.google.com/search?q=szpeciak+ugly+doll&hl=p... ), na których radna łamiąc prawo używała marki zastrzeżonej Ugly doll, a teraz jest tylko 14 ;)Małgorzata Bednarek edytował(a) ten post dnia 10.12.07 o godzinie 13:36
Olga Kołakowska

Olga Kołakowska Business Development
Manager

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Agencja Reklamowa RADNA w okresie przedświątecznym i w dobie zalewu tandetnych zabawek, pod wrażeniem historii miłości i przyjaźni, z której narodziły się Ugly Dolls, stworzyła akcję charytatywną wspólnie z SOS Wioski Dziecięce i Media&Marketing Polska, mającą na celu pomoc dzieciom potrzebującym.
Do akcji zaprosiliśmy 300 naszych wspólnych przyjaciół. Naszą ideą było osobiste i twórcze zaangażowanie uczestników, a nie ograniczenie się do wrzucenia symbolicznej złotówki do puszki.
W czasach, gdy w modzie jest obdarowywanie drugiej osoby zrobionym własnoręcznie upominkiem, Agencja Reklamowa RADNA doszła do wniosku, że uszycie Szpeciaka będzie najlepszym prezentem. Ten pomysł idzie za powszechnym trendem „hand made”. Żaden wzór z http://szpeciaki.pl nie powiela wzoru komercyjnego Ugly Doll.
Ponieważ jednak niewiedza nie jest usprawiedliwieniem i jeżeli w jakiejkolwiek części zostały naruszone uczucia i prawa osób trzecich, uprzejmie za to przepraszamy i oświadczamy, że nie było naszym celem podszywanie się pod komercyjne działania innych firm.
Przepraszamy również naszych przyjaciół, jeżeli poczuli się urażeni dyskusją, jaka wywiązała się w internecie.

Agencja Reklamowa RADNA : okolakowska@radna.pl
SOS Wioski Dziecięce
Media&Marketing
Szymon N.

Szymon N. Sieciorozwijacz

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Małgorzata Bednarek:
W agencji Radna się dzieje ;)
W Google były 123 strony (na hasło szpeciak ugly doll http://www.google.com/search?q=szpeciak+ugly+doll&hl=p... ), na których radna łamiąc prawo używała marki zastrzeżonej Ugly doll, a teraz jest tylko 14
Jest ich nadal tyle, a nawet więcej - należy kliknąć w link
na końcu wyników by zobaczyć całość wyników. Taka specyfika
Google.

Szy.

konto usunięte

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Michał Hryniszyn:
Szanowna Pani raczy żartować - prawda?
Agnieszka Walek:
komuś żal dupę ścisnął i się zaczęło. Jak mniemam agencja

No nie wiem, czy żal, bo pod akcją, która promuje się cudzą nazwą, to bym się nie podpisał.

Prawie legalnie, prawie oryginalnie ...ale prawie robi wielką różnicę.


powyższy cytat dotyczył sytuacji z Kwaśniewską. Prosze sobie doczytać a nie mi tu imputować....
Maciej Ż.

Maciej Ż. Meble biurowe jako
skuteczne narzędzie
pracy:
www.optymal...

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Ugly dolls są brzydko-brzydkie i do tego komercyjne i na dodatek nie nasze. Szpeciaki są sympatycznie brzydkie, mają szczytny cel i są nasze polskie.
Paskudy to masówka, szpeciaki są wyjątkowe, każdy inny, każdy z sercem dla dzieciaka.
To tak, jakby pomylić Vectrę z Veyronem, mimo że przecież Vectra była pierwsze ;P
A jeśli nawet Radna coś sknociła, to najwyżej nie skorzystacie z ich usług, natomiast niech to nie będzie krzywdą dla dzieci.
Dlatego proponuję resztkę energii skierować nie na bicie piany, tylko na licytację, bo jest jeszcze parę samotnych szpeciaków do przygarnięcia ;)
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

A mnie osobiście boli inna kwestia. Dlaczego tego typu stwory nazywają się tak... paskudnie.

Szpeciaki, paskudy itp. Ja wiem, że może dzieciaki to lubią, ale przecież to właśnie (m.in) my kreujemy tego typu stworki, akcje...

Czyżby to, że Cartoon Network promuje w kreskówkach wszystko, co brzydkie (bekanie, plucie, bicie, smarkanie i inne substancje) oznacza, że my też mamy tworzyć takie cuda?

Szpetocie mówię "nie".

I tyle.
Maciej Ż.

Maciej Ż. Meble biurowe jako
skuteczne narzędzie
pracy:
www.optymal...

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Adrian Tomaszewski:
A mnie osobiście boli inna kwestia. Dlaczego tego typu stwory nazywają się tak... paskudnie.

Szpeciaki, paskudy itp. Ja wiem, że może dzieciaki to lubią, ale przecież to właśnie (m.in) my kreujemy tego typu stworki, akcje...

Czyżby to, że Cartoon Network promuje w kreskówkach wszystko, co brzydkie (bekanie, plucie, bicie, smarkanie i inne substancje) oznacza, że my też mamy tworzyć takie cuda?

Szpetocie mówię "nie".

I tyle.

A ja tak sobie myślę, że szpetota szpeciaków ma głębszy sens - ma pokazać że coś z pozoru brzydkiego, nieforemnego, kalekiego może mieć urok równy, albo i większy niż wypacykowana Barbie - zupełnie jak w życiu. Czyli przez lalki "piękne inaczej" możemy wyczulić dzieci na kwestie np. osób niepełnosprawnych czy oszpeconych na skutek wypadków czy choroby - że one też mają swoją wartość, mogą być pożądane i kochane.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Hmm.. no ma to ręce i nogi. Ale tak na pierwszy rzut ucha... brzmi brzydko :)
Ale to może tylko moja opinia i wcale nie musi być opinią większości :)
Szymon N.

Szymon N. Sieciorozwijacz

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Lalka może więc być brzydka, ale nazywać powinna się ładnie
- to by pasowało do Waszej koncepcji... :]

Szy.
Sylwia Łubkowska

Sylwia Łubkowska Nauczyciel oraz
tłumacz j.
angielskiego

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Adam HEADPOINT Gronowski:
Ja się zastanawiam w czyim interesie jest ta kłótnia bo na pewno nie w interesie dzieci...Adam HEADPOINT Gronowski edytował(a) ten post dnia 10.12.07 o godzinie 01:52


Zgadzam sie w 100%. A poza tym, plagiat, czy nie plagiat, 'Paskudy' są strasznie miałkie i nudne, zero kubatury, wszystkie z tego samego materiału jak odkserowane. Natomiast co niektóre szpeciaki są naprawdę odjechane i widać w tym serce. Nawet sobie jednego upatrzyłam (ale nie powiem którego! :)) Mam nadzieje, ze mi sie go uda kupic.
Marzena Warsztocka

Marzena Warsztocka ostatnio handlara
www.arabskie.pl, II
etat - wytfurca
rze...

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

ludziska... a moze by tak piane posypac sola, czy czyms tam, by opadla i w tej dyskusji potwierdzajacej uwielnienie do kapieli we wlasnym agencyjnym sosie, puscic do siebie oko, wziac oddechy dwa i pomyslec DLA KOGO i W JAKIM CELU tak akcja? i co komu ubedzie jak dobrze sie sprzeda jeden szpeciak z drugim i pieniadze z tej sprzedazy trafia tam gdzie potrzebne? naprawde myslicie, ze dla wiekszosci ludzi bioracych udzial w aukcjach szpeciakowych, wydajacych kase bo chca pomoc dzieciakom, ma znaczenia kto kiedy i jaka nazwe zastrzegl? proponuje nieco wiecej pokory i dystansu... srodowisko srodowiskiem ale wiekszosc spoleczenstwa ma gdzies ktora to agencja, kiedy, dlaczego i jaka nazwe zastrzegla...Marzena Warsztocka edytował(a) ten post dnia 10.12.07 o godzinie 23:40
Andrzej Mrozowski

Andrzej Mrozowski Konserwator dzieł
sztuki

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Andrzej Mrozowski:
Scyzoryk mi się otworzył. Polecam więcej wnikliwości i odkrycia jasnych strony życia w sobie. Są różnice. Sorry, ale "www.paskudy.pl" to jakaś obsrana, masowa komercha, dziargana rączkami dzieci dysydentów w zapomnianym przez świat laogai. Dziewczyno, jak nie widzisz różnicy, to nie przepłacaj. Kup sobie "fajną" paskudę i wspieraj reżim eksterminujący Tybetańczyków, zamiast wspierać Wioski Dziecięce w Polsce. Większość agencji reklamowych od dawna zaangażowana jest w akcje charytatywne i jakoś to nikogo (może poza środowiskiem Radia Maryja i Naszego Dziennika) nie dziwi. Dziwi mnie za to cały czas krytyka akcji charytatywnych od owsiakowych przez pah'owską do szpeciakowej. Zrób coś sama, zanim zaczniesz krytykować. Pomysł wykorzystania szmacianek też nie jest nowy. Przypomnę Ci tylko kampanię opla C'MON (jakby pogrzebać, to znalazłoby się tego więcej). Przy okazji pozdrów swoich "paskudnych" popidoli. Ciekawe ile dostali za swoje twarze w tej akcji.
Jak dla mnie szczyt finezyjnej wypowiedzi i... samouwielbienia.
Poprawiło się ego?
Było w całkiem przyzwoitym stanie, ale dziękuję za słowa uznania. Naprawdę nie trzeba było.
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Przyznam, dość ciekawych barw nabiera ta dyskusja, szczegolnie jeśli są to wypowiedzi twórców, okazuj się, że ci sami ludzie, walczący z piractwem i plagiatami, nagle zmieniają front zasłaniając się szczytnym celem. Ciekawe podejście. Abstrahuję od samej akcji i tego kto co splagiatował lub nie - to tak dla jasności.
Andrzej Mrozowski

Andrzej Mrozowski Konserwator dzieł
sztuki

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Kinga Stępowska:
Panie Mrozowski: WDECH, WYDECH, WDECH, WYDECH

Jeszcze raz powoli niech Pan sobie przeczyta.
Ja napisalam, ze nie mam nic przeciw takim akcjom i nikt niema, a nawet jakby miał to zostalby napietnowany gdyby sie przyznal. Sama tez sie angazuje ale w pomysłowe albo nawet zwyczajne akcje.
napisałam akcja Radnej kojarzy mi sie z zapożyczeniem pomysłu, ktory ujdzie,przejdzie i lepiej wyglada i nikt głosno nic nie powie bo chodzi o dzieci.

Mi chodzi o forme a nie cel i ze to 'wymyslila' agencja.

Panskie spazmy słowne to jakies emocjonalne wywody a ja mowie o konkretach. Jest agencja kgtóra posluzyla sie pewnym juz funkcjonujacym i ciekawy pomysłem [samym w sobie], a moim zdaniem ratuje to wlasnie cel charyatywny. taka jest moja opinia.

Pana tlumaczenie jest takie i z niego wynika, ze jakby to były nie http://paskudy.pl tylko Coca-Cola to tez Radna moglaby zaadaptowac i kazac przelewac napoj podobny do Coli, z podobnymi naklejkami i obrandowaniem, podobna kampania i pomysł, ale o nazwie Coca-Colka, przelewac albo sprzedawac napoj przez znanych i zaprzyjazionych i z celem charytatywnym,
a Panskie tłumaczenie by bylo że mozna i ze nie jest to nieładne zapozyczenie pomysłu choc dla ładnego celu bo:
"bo Coca-Cola to moloch i gigant i paskudna komercja" i dlatego wolno" [/b]

Moim zdaniem pododnie jak tu,lepiej by wygladalo tylko z powodu zaangazowania w cel charytatywny, jak w przypadku zapozyczonego pomyslu paskudy.pl przez agencję Radną.

PS Z C'MON i innymi nie ma tu nic wspolnego. są odrebnymi dzialaniami i pomysłami. szkoda ze Pan tego nie widzi.
Andrzej Mrozowski:
Scyzoryk mi się otworzył. Polecam więcej wnikliwości i odkrycia jasnych strony życia w sobie. Są różnice. Sorry, ale "www.paskudy.pl" to jakaś obsrana, masowa komercha, dziargana rączkami dzieci dysydentów w zapomnianym przez świat laogai. Dziewczyno, jak nie widzisz różnicy, to nie przepłacaj. Kup sobie "fajną" paskudę i wspieraj reżim eksterminujący Tybetańczyków, zamiast wspierać Wioski Dziecięce w Polsce. Większość agencji reklamowych od dawna zaangażowana jest w akcje charytatywne i jakoś to nikogo (może poza środowiskiem Radia Maryja i Naszego Dziennika) nie dziwi. Dziwi mnie za to cały czas krytyka akcji charytatywnych od owsiakowych przez pah'owską do szpeciakowej. Zrób coś sama, zanim zaczniesz krytykować. Pomysł wykorzystania szmacianek też nie jest nowy. Przypomnę Ci tylko kampanię opla C'MON (jakby pogrzebać, to znalazłoby się tego więcej). Przy okazji pozdrów swoich "paskudnych" popidoli. Ciekawe ile dostali za swoje twarze w tej akcji.
Kinga Stępowska edytował(a) ten post dnia 07.12.07 o godzinie 18:56


Po wykonianiu serii zaleconych przez dr. Stępowską ćwiczeń relaksacyjnych stwierdzam pomału i wyraźnie, co następuje:

1. [Nic przeciw] Cieszę się, że nie neguje Pani Doktor sensu a(u)kcji.
2. [Forma] Nie słyszałem do tej pory o żadnej aukcji szytych ręcznie, spontanicznie i NIEPOWTARZALNYCH lalkach gałgankowych, z których sprzedaży na aukcji dochód ma zostać przeznaczony na cele charytatywne.
3. [Spazmy słowne ... emocjonalne wywody] Pozostawiam bez komentarza – jak pacjent posłusznie poddający się terapii lekarza prowadzącego.
4. [Coca-Colka] Nikt nikomu nie wciska "paskudzianek", "paskudek", "paskudników", etc. Nie widzę powodów do domniemania "podszywania się" pod znaną powszechnie od lat na rynku markę "paskudy". Nazwa kompletnie inna, działania też. Na szmacianą lalkę (C'MON, paskuda, szpeciak) może zasłużyć każdy, nawet ja, o czym mam nadzieję będzie Pani Doktor pamiętać w trakcie następnej terapii elektrowstrząsami i tymi pigułkami, którymi i tak karmię palmę w korytarzu, hi, hi.

Z wyrazami szacunku
A. Mrozowski

PS. Wrócę do dość ważnego dla mnie pytania: kto i gdzie szyje paskudy – chodzi mi o stronę przez Panią cytowaną: http://paskudy.pl
Andrzej Mrozowski

Andrzej Mrozowski Konserwator dzieł
sztuki

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Agnieszka Walek:
Adam HEADPOINT Gronowski:
Ja się zastanawiam w czyim interesie jest ta kłótnia bo na pewno nie w interesie dzieci...Adam HEADPOINT Gronowski edytował(a) ten post dnia 10.12.07 o godzinie 01:52


o to to... rozwinę:

weźcie dajcie se po szczale i tyle... ja nie wiem... egoizm i poczucie fałszywej sprawiedliwości polaków mnie czasem rozpier... przypomina mi to aferę z fundacją Kwaśniewskiej... komuś żal dupę ścisnął i się zaczęło. Jak mniemam agencja Radna nie miała na celu jedynie budowania własnego PR a nie oszukujmy się - umysł ludzki jest ograniczony i każdy pomysł ktoś już kiedyś wymyślił. Spuszczanie się nad tematem kto to wykombinował jest żalosne conajmniej... brakuje jeszcze tylko, pozwu do trybunału haskiego za bezprawne wykorzystywanie wizerunku świetego mikołaja w marketach

No co ty,
nie ma to jak pomęczyć kozę
i to jeszcze przez kilka wypowiedzi.
Andrzej Mrozowski

Andrzej Mrozowski Konserwator dzieł
sztuki

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Adrian Tomaszewski:
A mnie osobiście boli inna kwestia. Dlaczego tego typu stwory nazywają się tak... paskudnie.

Szpeciaki, paskudy itp. Ja wiem, że może dzieciaki to lubią, ale przecież to właśnie (m.in) my kreujemy tego typu stworki, akcje...

Czyżby to, że Cartoon Network promuje w kreskówkach wszystko, co brzydkie (bekanie, plucie, bicie, smarkanie i inne substancje) oznacza, że my też mamy tworzyć takie cuda?

Szpetocie mówię "nie".

I tyle.


Tiaaa,
ja bym zapodała: szpetne+szmacianki=szpecianki,
ale jak zwykle nikt mnie nie słuchał i o wszystkim dowiaduję się ostania, hi, hi

konto usunięte

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Andrzej Mrozowski:
2. [Forma] Nie słyszałem do tej pory o żadnej aukcji szytych ręcznie, spontanicznie i NIEPOWTARZALNYCH lalkach gałgankowych, z których sprzedaży na aukcji dochód ma zostać przeznaczony na cele charytatywne.
4. [Coca-Colka] Nikt nikomu nie wciska "paskudzianek", "paskudek", "paskudników", etc. Nie widzę powodów do domniemania "podszywania się" pod znaną powszechnie od lat na rynku markę "paskudy". Nazwa kompletnie inna, działania też.


Co Pana obchodzi kto i gdzie szyje PASKUDY???

Chodzi o to, że:

1. Agencja Radna stworzyła akcje dla celów promocji swojej agencji (niestety, ale prawdziwe i juz kilka osób o zauważyło, w kazdym mailu trąbienie o 'autorstwie', akcja na stronie, odnośniki i linki, itp.)
2. i użyła do tego nazw ZASTRZEŻONYCH, manipulując znakami i pomysłami juz funkcjonującymi (a tym juz taką wymyśloną wczesniej akcją charytatywną na stronach http://paskudy.pl).

Jest pewne paskudne hasło reklamowe Mediamarkt, które mi sie ciśnie na usta i klawiature, kiedy widze jak sie ludzie głupio zapierają i udają ślepych przy tak ewidentnym łamaniu prawa i zasad etyki w biznesie.

Do tego agencja Radna pojechała po uczuciach i emocjach zwiazanych z biednymi dziećmi, a to już szczyt chamstwa i prowizorki!!!

Ja mowie takim pseudo-akcjom i pseudo-charytatywnym i pseudo-autorskim jak zrobiła Radna, szpetne NIE.

Akcja i aukcja była tez od października na stronach http://paskudy.pl i była wczesniej niz szpeciaki, miała tez swoje publikacje w mediach, o czym tez napisała w oświadczeniu przedstawicielka firmy i serwisu http://Paskudy.pl [uprawnionego podmiotu do wykorzystywania zastrzeżonej nazwy i znaków Unglydoll !!! w przeciwienstwie do Radnej i jej szpeciaków].

Pomijam juz fakt ze trzeba byc nie wiem jak zakłamanym obłudnym szpeciakiem, żeby zasłaniać sie dziećmi i im pomocą
a ewidentnie używać nazw ZASTRZEZONYCH prawnie: w mailingach, kryptoreklamach Radnej, na stronach, w mediach, etc.]


Na szczescie są osoby rozumiejące (rozumne???) i dostrzegające nieetyczne zachowanie oraz złamania prawa.

Są one na tym forum co na szczescie pokazuje, że są osoby w branży po kórych mozemy sie spodziewac rzeczywiscie autorskich działan i ich poszanowania, a nie naciągania faktów, bo dzieci to, bo radna tamto, bo pomoc, itd.

Osobiscie miłam 3 odpowiedzi w ciągu 2-3 pierwszych godzin wczoraj z podziekowaniami i wycofaniam pewnych informacji np. z serwisów gdzie umieszczono takie wiadomosci i nielegalne użycie nazewnictwa i podszywanie sie przez Radną (cyt.: do wyjasnienia sprawy).
I te serrwisy chcą niesc FAKTYCZNĄ pomoc dzieciom.

Jakby Radna chciała pomóc to by weszła we wspolprace z http://paskudy.pl, czyli z faktycznymi UNGLYDOLL, i w ich AUKCJE odpaździernikową.

Dzieciom Radna swoją autopromocją nie pomoże.

Radna NIE POMOŻE swoim łamaniem prawa autorskiego.

Dzieciom Radna NIE POMOŻE wykorzystywaniem juz funkcjonujacych wczesniej działań (akcje i aukcja była na http://paskudy.pl od pazdziernika).

Radna nie pomoże dzieciom, zrzynając i manipulując treścią mailingu, nazw własnych i zastrzeżonych, informacjami w prasie i mediach (wykorzystywanie zastrzeżonych znaków Unglydoll, kojarzonych jednoznacznie z tą Marką, do której Radna praw nie ma i nie miała, zamieszanie jakie zrobili w wyszukiwarce, w mediach, na serwisach, że teraz kojarzy sie z nimi choć to kłamstwo, manipulacja i nieprawda).


Jestesmy na forum 'reklama, marketing, marka', a nie 'jak mi dobrze i wspaniale ze kiepsko bo kiepsko ale sobie sie podczepie pod 'pomaganie' i mi ujdzie bo w koncu pomagam dzieciom i nikt gęby nie otworzy bo w katolickim kraju nie wypada'.

BĄDŹMY PROFESJONALISTAMI i darujmy sobie cyt.: 'spuszczanie sie' i inne niewybredne i nierozumiejące tematu wypowiedzi.
Na to fakycznie szkoda energii, ale nie oszukujemy sie ze nie ma problemu bo jest.

Ja nie oddałabym swojego paznokcia, a co dopiero marki, firmy, wizerunku pod oko i 'pomysły' jakiejkolwiek osoby, czy dyr. kreatywnego i 'tfurców' z takiej agencji, która ma problem z odróżnieniem, rozpoznaniem i fakyczną oceną tej sytuacji!

P.S. Minął poniedziałek, wiec Radna powinna juz od rana zawiesic tu komunikat z przeprosinami za JAWNE manipulowanie mediami i zastrzezonymi znakami.
Jak ktos ma do tego jakiekolwiek wąpliwosci to naprawde odsyłam do hasła Mediamarkt bo slow brakuje.

Radna powina moim zdaniem naprawic tez efeky swjego zamieszania w necie i mediach. Ale tu tez kiepsko podchodzą, albo przynajmniej własciciele i przedstawiciele serwisu http://paskudy.pl powinni dostac przeprosiny albo oficjalne pismo od agencji.

Ot taka mała RADA dla Radnej.

dobrej nocy.Kinga Stępowska edytował(a) ten post dnia 11.12.07 o godzinie 01:25
Andrzej Mrozowski

Andrzej Mrozowski Konserwator dzieł
sztuki

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Co Pana obchodzi kto i gdzie szyje PASKUDY???

Pani Doktor:
Ja tak w Panią wierzyłem :-(
Dlaczego odrzuca Pani moje zaufanie.
Ja tak Panią kocham. WDECH, WYDECH, WDECH, WYDECH – tak jak Pani zalecała. Zastosowałem się. Dopiero teraz jestem szczęśliwym człowiekiem!!! Jednak teraz, kiedy odzyskałem świadomość dzięki Pani Doktor, (na pewno nie przez elektrowstrząsy!!!), doszło do mnie, że nie jestem wbrew pozorom bezwolnym pacjentem Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej. Pani niegrzeczność na moje pytanie o to kto i gdzie szyje paskudy wydaje mi się teraz wręcz prowokująca. Powtórzę je: "Kto i gdzie szyje Paskudy?""Paskudy" na stronie internetowej http://paskudy.pl wyglądają na szyte z serii, powtarzalne. Proszę o zaprzeczenie lub potwierdzenie tego, że każda z lalek wystawionych tam to niepowtarzalny projekt autorski osoby zaproszonej do wspierania aukcji charytatywnej. W przeciwnym razie stracę całą swoją wiarę w Panią Doktor. Pokładam nadzieję, że w tym momencie ma Pani już całkowitą jasność co do tego, co mnie obchodzi. Liczę na odpowiedź tylko na powyższe, bo poniższe kompletnie przerasta moją biedną łepetynę.

Dziękuję Pani Doktor
Idę spać, bo prycza obok wolna.

Chodzi o to, że:

1. Agencja Radna stworzyła akcje dla celów promocji swojej agencji (niestety, ale prawdziwe i juz kilka osób o zauważyło, w kazdym mailu trąbienie o 'autorstwie', akcja na stronie, odnośniki i linki, itp.)
2. i użyła do tego nazw ZASTRZEŻONYCH, manipulując znakami i pomysłami juz funkcjonującymi (a tym juz taką wymyśloną wczesniej akcją charytatywną na stronach http://paskudy.pl).
Jest pewne paskudne hasło reklamowe Mediamarkt, które mi sie ciśnie na usta i klawiature, kiedy widze jak sie ludzie głupio zapierają i udają ślepych przy tak ewidentnym łamaniu prawa i zasad etyki w biznesie.

Do tego agencja Radna pojechała po uczuciach i emocjach zwiazanych z biednymi dziećmi, a to już szczyt chamstwa i prowizorki!!!

Ja mowie takim pseudo-akcjom i pseudo-charytatywnym i pseudo-autorskim jak zrobiła Radna, szpetne NIE.

Akcja i aukcja była tez od października na stronach http://paskudy.pl i była wczesniej niz szpeciaki, miała tez swoje publikacje w mediach, o czym tez napisała w oświadczeniu przedstawicielka firmy i serwisu http://Paskudy.pl [uprawnionego podmiotu do wykorzystywania zastrzeżonej nazwy i znaków Unglydoll !!! w przeciwienstwie do Radnej i jej szpeciaków].

Pomijam juz fakt ze trzeba byc nie wiem jak zakłamanym obłudnym szpeciakiem, żeby zasłaniać sie dziećmi i im pomocą
a ewidentnie używać nazw ZASTRZEZONYCH prawnie: w mailingach, kryptoreklamach Radnej, na stronach, w mediach, etc.]


Na szczescie są osoby rozumiejące (rozumne???) i dostrzegające nieetyczne zachowanie oraz złamania prawa.

Są one na tym forum co na szczescie pokazuje, że są osoby w branży po kórych mozemy sie spodziewac rzeczywiscie autorskich działan i ich poszanowania, a nie naciągania faktów, bo dzieci to, bo radna tamto, bo pomoc, itd.

Osobiscie miłam 3 odpowiedzi w ciągu 2-3 pierwszych godzin wczoraj z podziekowaniami i wycofaniam pewnych informacji np. z serwisów gdzie umieszczono takie wiadomosci i nielegalne użycie nazewnictwa i podszywanie sie przez Radną (cyt.: do wyjasnienia sprawy).
I te serrwisy chcą niesc FAKTYCZNĄ pomoc dzieciom.

Jakby Radna chciała pomóc to by weszła we wspolprace z http://paskudy.pl, czyli z faktycznymi UNGLYDOLL, i w ich AUKCJE odpaździernikową.

Dzieciom Radna swoją autopromocją nie pomoże.

Radna NIE POMOŻE swoim łamaniem prawa autorskiego.

Dzieciom Radna NIE POMOŻE wykorzystywaniem juz funkcjonujacych wczesniej działań (akcje i aukcja była na http://paskudy.pl od pazdziernika).

Radna nie pomoże dzieciom, zrzynając i manipulując treścią mailingu, nazw własnych i zastrzeżonych, informacjami w prasie i mediach (wykorzystywanie zastrzeżonych znaków Unglydoll, kojarzonych jednoznacznie z tą Marką, do której Radna praw nie ma i nie miała, zamieszanie jakie zrobili w wyszukiwarce, w mediach, na serwisach, że teraz kojarzy sie z nimi choć to kłamstwo, manipulacja i nieprawda).


Jestesmy na forum 'reklama, marketing, marka', a nie 'jak mi dobrze i wspaniale ze kiepsko bo kiepsko ale sobie sie podczepie pod 'pomaganie' i mi ujdzie bo w koncu pomagam dzieciom i nikt gęby nie otworzy bo w katolickim kraju nie wypada'.

BĄDŹMY PROFESJONALISTAMI i darujmy sobie cyt.: 'spuszczanie sie' i inne niewybredne i nierozumiejące tematu wypowiedzi.
Na to fakycznie szkoda energii, ale nie oszukujemy sie ze nie ma problemu bo jest.

Ja nie oddałabym swojego paznokcia, a co dopiero marki, firmy, wizerunku pod oko i 'pomysły' jakiejkolwiek osoby, czy dyr. kreatywnego i 'tfurców' z takiej agencji, która ma problem z odróżnieniem, rozpoznaniem i fakyczną oceną tej sytuacji!

P.S. Minął poniedziałek, wiec Radna powinna juz od rana zawiesic tu komunikat z przeprosinami za JAWNE manipulowanie mediami i zastrzezonymi znakami.
Jak ktos ma do tego jakiekolwiek wąpliwosci to naprawde odsyłam do hasła Mediamarkt bo slow brakuje.

Radna powina moim zdaniem naprawic tez efeky swjego zamieszania w necie i mediach. Ale tu tez kiepsko podchodzą, albo przynajmniej własciciele i przedstawiciele serwisu http://paskudy.pl powinni dostac przeprosiny albo oficjalne pismo od agencji.

Ot taka mała RADA dla Radnej.

dobrej nocy.Kinga Stępowska edytował(a) ten post dnia 11.12.07 o godzinie 01:25
Marzena Warsztocka

Marzena Warsztocka ostatnio handlara
www.arabskie.pl, II
etat - wytfurca
rze...

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Kinga Stępowska:

Do tego agencja Radna pojechała po uczuciach i emocjach zwiazanych z biednymi dziećmi, a to już szczyt chamstwa i prowizorki!!!
...
Pomijam juz fakt ze trzeba byc nie wiem jak zakłamanym obłudnym szpeciakiem, żeby zasłaniać sie dziećmi i im pomocą
a ewidentnie używać nazw ZASTRZEZONYCH prawnie: w mailingach, kryptoreklamach Radnej, na stronach, w mediach, etc.]

Dzieciom Radna swoją autopromocją nie pomoże.
>...>
Radna NIE POMOŻE swoim łamaniem prawa autorskiego.

Dzieciom Radna NIE POMOŻE wykorzystywaniem juz funkcjonujacych wczesniej działań (akcje i aukcja była na http://paskudy.pl od pazdziernika).

Radna nie pomoże dzieciom, zrzynając i manipulując treścią mailingu, nazw własnych i zastrzeżonych, informacjami w prasie i mediach (wykorzystywanie zastrzeżonych znaków Unglydoll, kojarzonych jednoznacznie z tą Marką, do której Radna praw nie ma i nie miała, zamieszanie jakie zrobili w wyszukiwarce, w mediach, na serwisach, że teraz kojarzy sie z nimi choć to kłamstwo, manipulacja i nieprawda).

dobrej nocy.Kinga Stępowska edytował(a) ten post dnia 11.12.07 o godzinie 01:25

ot... nie wiedzialam, nie mialam swiadomosci, ze zostalam wmanipulowana. ze bezczelna agencja na R, wplynela na mnie dla celow promocji swojego wizerunku, i ja taka zmanipulowana, pojechana po uczuciach do dzieciakow, polecialam na allegro i zalicytowalam.
ja rozumiem [prawie] wszystko.
ale wmawianie mi, ze rozumu wlasnego nie mam, umiejetnosci oceny sytuacji, wyciagniecia wlasnych wnioskow i zdolnosci do samodzielnego podjecia decyzji - nie zycze sobie.
pani od paskud paskudnych proponuje otwarcie wentyla. dzis pani tam pracujesz, jutro moze nie bedziesz. od zapeszania sie robia sie zmarchy na twarzy a od zacietosci kreska na czole. nie warto. zycie kobieto masz tylko jedno. zaczynam zakladac, ze te peany pelne zacietosci na kazdym dostepnym forum to po to, by podszywajac sie pod czyjas akcje wypromowac wizerunek. bynajmniej akcji charytatywnej.
[manipulacja, to takie latwe narzedzie, nieprawdaz?...]

Następna dyskusja:

A kto będzie na RemaDays?




Wyślij zaproszenie do