Olga Kołakowska

Olga Kołakowska Business Development
Manager

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Serdecznie zapraszam Wszystkich na Aukcję jaką zorganizowała Agencja Reklamowa Radna wraz ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce pod patronatem Media & Marketing Polska. Aukcja odbywa się na stronie http://szpeciaki.pl i potrwa do 19 grudnia. Wszystkie wystawione Szpeciaki są uszyte przez osoby zaprzyjaźnione z Organizatorami i Patronem Medialnym i nie jeden wywoła z pewnością uśmiech na wielu twarzach.

Pozdrawiam gorąco.
Olga Kołakowska

konto usunięte

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Hej Olga!!!!!!

ktoś przebił Cześka...Czesiu i włatcy móch rządzą...:-)))
Olga Kołakowska

Olga Kołakowska Business Development
Manager

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

I to nie koniec przebijania....hi hi hi, a Klotka się zatrzymała z licytacją ale dalej prowadzi :)

konto usunięte

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

szkoda, że Agencja Radna nie ma własnych/bardziej autorskich pomysłów bo mi osobiscie trąci to małym plagiatem,
no plagiat to moze za duzo ale 'zapozyczeniem' pewnego pomysłu, zaaranżowanym na potrzeby akcji charytatywnej i pijarowej kampanii i promocji agencji Radna :-/
Oby to bylo moje szpetne złudzenie :)
bo sama idea jest ciekawa i potrzebna ale mysle że zbyt mocno wykorzystany jest tu mocny, rozpoznawalny i silny pomysł na działalnosc, wrecz monopol i fajny pomysl PASKUD

http://paskudy.pl

[napisalam raz jeszcez bo trafilam w innym miejscu na watek]
Wojciech Dołhun

Wojciech Dołhun Dyrektor
zarządzajacy agencji
kreatywnej Infinity,
Współw...

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Do akcji charytatywnej został wykorzystany modny trend, łase na pochwały celebrities oraz radośni entuzjaści, którzy tak jak ja kłuli sobie palce by uszyć szpeciaka.
Szpeciaki, koncerty, mecze i inne aukcje "na rzecz" muszą korzystać z siły mody i wizerunku gwiazd. Oczywiście, że tak!
Dzięki temu zbiórka pieniędzy może być skuteczna, a celem jest efektywna pomoc, tym razem Wioskom Dziecięcym.
Każdy kto podejmuje jakąkolwiek inicjatywę, zawsze może być podejrzewany o interesowność. Krytyka niesie znacznie mniejsze ryzyko i wymaga zdecydowanie mniej wysiłku.
Andrzej Mrozowski

Andrzej Mrozowski Konserwator dzieł
sztuki

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Scyzoryk mi się otworzył. Polecam więcej wnikliwości i odkrycia jasnych strony życia w sobie. Są różnice. Sorry, ale "www.paskudy.pl" to jakaś obsrana, masowa komercha, dziargana rączkami dzieci dysydentów w zapomnianym przez świat laogai. Dziewczyno, jak nie widzisz różnicy, to nie przepłacaj. Kup sobie "fajną" paskudę i wspieraj reżim eksterminujący Tybetańczyków, zamiast wspierać Wioski Dziecięce w Polsce. Większość agencji reklamowych od dawna zaangażowana jest w akcje charytatywne i jakoś to nikogo (może poza środowiskiem Radia Maryja i Naszego Dziennika) nie dziwi. Dziwi mnie za to cały czas krytyka akcji charytatywnych od owsiakowych przez pah'owską do szpeciakowej. Zrób coś sama, zanim zaczniesz krytykować. Pomysł wykorzystania szmacianek też nie jest nowy. Przypomnę Ci tylko kampanię opla C'MON (jakby pogrzebać, to znalazłoby się tego więcej). Przy okazji pozdrów swoich "paskudnych" popidoli. Ciekawe ile dostali za swoje twarze w tej akcji.

konto usunięte

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Panie Mrozowski: WDECH, WYDECH, WDECH, WYDECH

Jeszcze raz powoli niech Pan sobie przeczyta.
Ja napisalam, ze nie mam nic przeciw takim akcjom i nikt niema, a nawet jakby miał to zostalby napietnowany gdyby sie przyznal. Sama tez sie angazuje ale w pomysłowe albo nawet zwyczajne akcje.
napisałam akcja Radnej kojarzy mi sie z zapożyczeniem pomysłu, ktory ujdzie,przejdzie i lepiej wyglada i nikt głosno nic nie powie bo chodzi o dzieci.

Mi chodzi o forme a nie cel i ze to 'wymyslila' agencja.

Panskie spazmy słowne to jakies emocjonalne wywody a ja mowie o konkretach. Jest agencja kgtóra posluzyla sie pewnym juz funkcjonujacym i ciekawy pomysłem [samym w sobie], a moim zdaniem ratuje to wlasnie cel charyatywny. taka jest moja opinia.

Pana tlumaczenie jest takie i z niego wynika, ze jakby to były nie http://paskudy.pl tylko Coca-Cola to tez Radna moglaby zaadaptowac i kazac przelewac napoj podobny do Coli, z podobnymi naklejkami i obrandowaniem, podobna kampania i pomysł, ale o nazwie Coca-Colka, przelewac albo sprzedawac napoj przez znanych i zaprzyjazionych i z celem charytatywnym,
a Panskie tłumaczenie by bylo że mozna i ze nie jest to nieładne zapozyczenie pomysłu choc dla ładnego celu bo:
"bo Coca-Cola to moloch i gigant i paskudna komercja" i dlatego wolno" [/b]

Moim zdaniem pododnie jak tu,lepiej by wygladalo tylko z powodu zaangazowania w cel charytatywny, jak w przypadku zapozyczonego pomyslu paskudy.pl przez agencję Radną.

PS Z C'MON i innymi nie ma tu nic wspolnego. są odrebnymi dzialaniami i pomysłami. szkoda ze Pan tego nie widzi.
Andrzej Mrozowski:
Scyzoryk mi się otworzył. Polecam więcej wnikliwości i odkrycia jasnych strony życia w sobie. Są różnice. Sorry, ale "www.paskudy.pl" to jakaś obsrana, masowa komercha, dziargana rączkami dzieci dysydentów w zapomnianym przez świat laogai. Dziewczyno, jak nie widzisz różnicy, to nie przepłacaj. Kup sobie "fajną" paskudę i wspieraj reżim eksterminujący Tybetańczyków, zamiast wspierać Wioski Dziecięce w Polsce. Większość agencji reklamowych od dawna zaangażowana jest w akcje charytatywne i jakoś to nikogo (może poza środowiskiem Radia Maryja i Naszego Dziennika) nie dziwi. Dziwi mnie za to cały czas krytyka akcji charytatywnych od owsiakowych przez pah'owską do szpeciakowej. Zrób coś sama, zanim zaczniesz krytykować. Pomysł wykorzystania szmacianek też nie jest nowy. Przypomnę Ci tylko kampanię opla C'MON (jakby pogrzebać, to znalazłoby się tego więcej). Przy okazji pozdrów swoich "paskudnych" popidoli. Ciekawe ile dostali za swoje twarze w tej akcji.
Kinga Stępowska edytował(a) ten post dnia 07.12.07 o godzinie 18:56
Olga Kołakowska

Olga Kołakowska Business Development
Manager

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Witam Pani Kingo,
Faktycznie małą inspiracją do naszej Akcji"Uszyj Szpeciaka dla dzieciaka" były Ugly Doll. Różnica polega na tym, że Paskudy ( Ugly Doll ) miały swoją historię. Chłopaka pisząc do swojej Dziewczyny każdy list kończył rysunkiem stworka, którego postanowiła uszyć jego Ukochana. Taka była historia, w dużym skrócie, modnych teraz Ugly Doll tudzież Pasku.
Nasza historia jest taka, aby zrobić coś na rzecz dzieci, które tej pomocy potrzebują. Szycie Szpeciaków spowodowało że wielu naszych Przyjaciół rodzinnie szyło swojego potwora, a przy okazji dobrze się bawiło. Licytacja która od wczoraj trwa rozkręca się coraz bardziej i myślę, że jest to najważniejsze :).
Proszę mi tylko powiedzieć, czy Pani zdaniem uszycie przez kogokolwiek Szpeciaka, Potwora, Zuzi Lalki Nie Dużej, itd...będzie odbierane teraz jako plagiat, bo kiedyś Chłopak narysował coś co uszyła potem jego Dziewczyna i stało sie to modne pod nazwą Ugly Doll ?
Pozdrawiam serdecznie,
Olga KołakowskaOlga Kołakowska edytował(a) ten post dnia 07.12.07 o godzinie 22:01
Ewa Michałowska

Ewa Michałowska
www.copywriting.pl.t
l copywriting,
naming, marketing,
P...

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Ja też dostałam maila z newsletera marketingowego o tej akcji Radnej i tam było wyrazne tłumaczenie i powołanie się na Ugly Dolls /w samej treści maila/ ale musiałabym sprawdzic jak dokladnie to brzmiało.

Jak przyznaje Pani Olga, jednak inspiracją były http://paskudy.pl,
ale pomijajac inspiracje i czesto sosowany pomysl szmacianki, zuzi-niedużej, to jednak tez uwazam ze podjęto za mało odrozniających działań od Ugly Dolls.
Stąd pewnie bedzie troche opinii podobnych do Pani Kingi.

W kazdym razie ja tez mysle, ze akcja ma niewiatpliwie dobry cel ale niestety wprowadza troche w błąd, bo Paskudy rzeczywiscie są juz rozpoznawalne na swiecie i w Poslce i są znane jako Ugly Dolls, a akcja ta pod to nazewnictwo została podciągnieta + paskudy = szpeciaki (jako osoba zajmujaca sie nazwami nawe zrozumiałam to jako synonim/kopię paskud, stworzony na potrzeby tej akcji charytatywnej przez http://paskudy.pl).

za WWW /www.paskudy.pl/
Paskudne lalki (Uglydolls®) nie są wytworem speca czy wielkiej
wytwórni marketingu. Pomysł na sprzedaż narodził się przypadkiem
i jest owocem miłości dwojga kochających się ludzi...


Ja myslałam nawet że to inicjatywa http://Paskudy.pl bo tak weynikało z maila i powołania sie w mailingu na nazwe /Ugly Dolls/ a z tego co sie orientuje to oni /www.paskudy.pl/ reprezenytyują producenta i pomysłodawcow Ugly Dolls w Polsce, i to od dawna.Ewa Michałowska edytował(a) ten post dnia 08.12.07 o godzinie 09:12
Prot Haładaj

Prot Haładaj Programmers manager
& solutions
designer. Apps &
applicat...

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

A to dostałem od Kolegi z grupy Klub Kreatywnych:
Chyba wcześniejsza była ta stronka... http://odpychanki.com/
Kupiłem już 12 Odpychanek.
Zaczęło się od tego, że skrzypaczka Filharmonii Narodowej uszyła PIESKA na którym chciała napisać TWÓJ KONIK, ale porąbało jej się J ze słowa twój z literą C, więc dokończyła słowo i wyszło jej... TWÓCEK!!!:)
Oczywiście kupiłem Twócka i zaczęła się stronka Odpychanki (żeby odpychac złodziei od torebek, na których one wiszą)
Ciekawe kto splagiatował kogo...:)
Nieważne, niesamowite, że ludzie wpadają na takie pomysły!:)

konto usunięte

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

SPROSTOWANIE:

W imieniu http://paskudy.pl witam wszystkich serdecznie,

Bardzo przykro mi, że agencja Radna wprowadza czytelników w błąd.

Uglydolls® (i Paskudy.pl) nie mają nic wspólnego z ową akcją charytatywną, która jest plagiatem oryginalnej akcji charytatywnej...wyjaśnienie w tekście...


Żenujacy i nieetyczny pomysł agencji.

1. Nieudolny PR agencji Radna.
Tu niestety chodziło o nieudolny public relations i podszywanie się pod cudzą, rozpoznawalną już markę

Uglydoll jest NAZWĄ ZASTRZEŻONĄ I agencja radna nie może jej używać do jakichkolwiek celów PRowych.(chociażby w newsletterze)

Jeśli ta agencja chciała zrobić coś dobrego wystarczyło uszyć kilka maskotek i wysłać je do http://blog.paskudy.pl/4,elle-zacheca-uszyj-swoja-lale...


Szkoda, że cały pomysł przekazania dochodu na akcję charytatywną został NIEETYCZNIE i nieuczciwie skopiowany z bloga.

Dowód, że byliśmy pierwsi?

Taki pomysł został rzucony na bloga 10 sierpnia 2007 (4 miesiące temu) i został spowodowany wzmianką Elle o Uglydolls i szyciu własnych lalek.

2. Zatem nie tylko pomysł uszycia lalek pod nazwą podobną do paskudy.pl został skopiowany z http://paskudy.pl

3.Cały konkurs i pomysł przekazania pieniędzy na akcję charytatywną też jest plagiatem!!!!
http://blog.paskudy.pl/4,elle-zacheca-uszyj-swoja-lale...


4. Nazwa jest bardzo podobna i nawiązuje do paskud (paskudy.pl).
Dana agencja wprowadza część czytelników w błąd (niektórzy myśleli, że to inicjatywa http://paskudy.pl), a to jest NIEZGODNE Z PRAWEM i NIEETYCZNE

5.
Panie Andrzeju, Panie Wojciechu i Pani Ewo,

W imieniu PASKUDY.pl OŚWIADCZAM, iż Uglydolls (i Paskudy) nie mają nic wspólnego z tym plagiatem i wykorzystywaniem zastrzeżonej marki Uglydolls®.
Przepraszam, że inna agencja wprowadziła Państwa w błąd.
Andrzej Mrozowski:
Scyzoryk mi się otworzył. Polecam więcej wnikliwości i odkrycia jasnych strony życia w sobie.
Przy okazji pozdrów swoich "paskudnych" popidoli. Ciekawe ile
dostali za swoje twarze w tej akcji.

Ewa Michałowska:
Ja też dostałam maila z newsletera marketingowego o tej akcji
Radnej i tam było wyrazne tłumaczenie i powołanie się na Ugly Dolls /w samej treści maila/...
jednak tez uwazam ze podjęto za mało odrozniających działań od Ugly Dolls.
Stąd pewnie bedzie troche opinii podobnych do Pani Kingi.
W kazdym razie ja tez mysle, ze akcja wprowadza troche w błąd, bo Paskudy rzeczywiscie są juz rozpoznawalne na swiecie i w Poslce i są znane jako Ugly Dolls, a akcja ta pod
to nazewnictwo została podciągnieta
+ paskudy = szpeciaki
(jako osoba zajmujaca sie nazwami nawet zrozumiałam to
jako synonim/kopię paskud, stworzony
na potrzeby tej akcji charytatywnej przez http://paskudy.pl).
za WWW /www.paskudy.pl/
Ja myslałam nawet że to inicjatywa http://Paskudy.pl bo tak weynikało z maila i powołania sie w mailingu na nazwe /Ugly Dolls/ a z tego co sie orientuje to oni /www.paskudy.pl/ reprezenytyują producenta i pomysłodawcow Ugly Dolls w Polsce, i > to od dawna.

Wojciech Dołhun:
Do akcji charytatywnej został wykorzystany modny trend, łase na
pochwały celebrities oraz radośni entuzjaści, którzy tak jak ja kłuli sobie palce by uszyć szpeciaka.


Przykro mi, że Państwo zostali wprowadzeni w błąd. Uglydolls (i Paskudy oraz celebrities) nie mają nic wspólnego z tym żenującym plagiatem Agencji i podszywaniem się pod markę Uglydolls®.

6. Agencji Radna powtarzam raz jeszcze, Uglydoll jest NAZWĄ ZASTRZEŻONĄ I nie mogą jej Państwo używać do jakichkolwiek celów PRowych.(chociażby w newsletterze czy przy takich akcjach)

7. Ponadto jest tu tak wiele podobieństw, że łatwo można wygrać sprawę w sądzie.

8. To, co Pani agencja robi to tak jakby uszyć buty Nike, i nazwać je Mike a następnie sprzedawać na aukcji charytatywnej. Żenujące i PODSZYWANIE SIĘ POD CUDZĄ ZASTRZEŻONĄ MARKĘ

Przykre, że agencja reklamowa nie ma własnych pomysłów.

P.S. To co robi ta agencja jest nieetyczne, a takie zachowanie jest tępione wśród dziennikarzy i wśród dobrych agencji reklamowych czy interaktywnych. Zbyt wiele osób myli was z paskudy.pl

Jedynie to szkoda klientów owej agencji, którzy mogą mieć problemy, jeśli ktoś wykryje takie nieetyczne zachowanie w przypadku ich zleceń.Małgorzata Bednarek edytował(a) ten post dnia 09.12.07 o godzinie 15:17

konto usunięte

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Jeden z życzliwych czytelników GOLDENLINE.PL

podesłał linki, gdzie wyraźnie Agencja Radna podszywa się pod nazwę UGLYDOLLS® i KŁAMIE, ŻE

CYTUJE:
"Szpeciak (znany na świecie jako Ugly Doll) – paskudna maskotka będąca tworem niewprawnej ręki i wielkiej wyobraźni krawca amatora. "

TAKIE nieetyczne NOTKI WIDNIEJĄ M.IN.:
http://www.media.egospodarka.pl/wiadomosci/Zalicytuj-S...

http://www.telegazeta.pl/wiadomosci/Zalicytuj-Szpeciak...

http://www.openkontakt.com/pl/news/news_view.php?mid=7590

A pozostałe 123 linki gdzie jasno widziać, że szmaciaki podszywają się pod Ugly doll można zobaczyć:
http://www.google.com/search?hl=pl&client=opera&rls=pl...

I jak to powiedział jeden z czytelników w innym wątku:
mamy nadużycie zastrzeżonego znaku to trzeba sprawę do sądu dać.


WYGLADA NA TO, ŻE AGENCJA RADNA OSZUKAŁA RÓWNIEŻ: Media&Marketing Polska, która nie wie, że to kłamstwa i nieetyczne zachowanie.Małgorzata Bednarek edytował(a) ten post dnia 10.12.07 o godzinie 13:48

konto usunięte

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Właśnie dlatego zareagowałam i napisałam w tym i poprzednim wątku,
bo jesli project managerowie, agencje kreatywne i inni nie bedziemy dbac o poszanowanie praw autorskich, etyki w marketingu, itp. TO KTO?


Olga Kołakowska:
Witam Pani Kingo,
Faktycznie małą inspiracją do naszej Akcji"Uszyj Szpeciaka dla dzieciaka" były Ugly Doll. Różnica polega na tym, że Paskudy ( Ugly Doll ) miały swoją historię. Chłopaka pisząc do swojej Dziewczyny każdy list kończył rysunkiem stworka, którego postanowiła uszyć jego Ukochana. Taka była historia, w dużym skrócie, modnych teraz Ugly Doll tudzież Pasku.

Znam tą historie i biznes dlatego zareagowałam, bo uwzam że naduzyliscie mozliwosci wykorzysania pomysłu, dezinformujac przy tym media i ludzi dobrej woli, jadąc na emocjach że chodzi o dzieci z wiosek SOS a promujac przy tym takim nieetycznym zagraniem swoją agencje (nie ma wzmianki zeby nie było ze jest to Wasz 'pomysł', a nim nie jest;
do tego uzywanie nazwy Unglydoll, podczas gdy jest to znak zarezerwowany i nawet media wprowadziliscie w bład i ludxi pomagających, co jest niewybaczalnym i karygodnym błedem zwł. agencji reklamowo-pijarowej).
Nasza historia jest taka, aby zrobić coś na rzecz dzieci, które tej pomocy potrzebują. Szycie Szpeciaków spowodowało że wielu naszych Przyjaciół rodzinnie szyło swojego potwora, a przy okazji dobrze się bawiło. Licytacja która od wczoraj trwa rozkręca się coraz bardziej i myślę, że jest to najważniejsze :)
A ja mysle ze skoro tak podeszliscie do tematu to wazniejsza dla Was była autopromocja. Inaczej mniej byłoby krypttorelklamy a akcja wygladałaby inaczej i bułaby Waszym pomysłem i zrobionym z głową.
Proszę mi tylko powiedzieć, czy Pani zdaniem uszycie przez kogokolwiek Szpeciaka, Potwora, Zuzi Lalki Nie Dużej, itd...będzie odbierane teraz jako plagiat, bo kiedyś Chłopak narysował coś co uszyła potem jego Dziewczyna i stało sie to modne pod nazwą Ugly Doll ?
Pozdrawiam serdecznie,
Olga Kołakowska
Kinga Stępowska edytował(a) ten post dnia 09.12.07 o godzinie 18:02
Marianna Kłosińska

Marianna Kłosińska Dyrektorka, Liceum
Astrid

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Małgorzata Bednarek:
TAKIE nieetyczne NOTKI WIDNIEJĄ M.IN.:
http://bullerbyn.pl/

Oświadczam, że już nie widnieją; w linkowanej na naszej stronie informacji na temat akcji charytatywnej "Uszyj szpeciaka dla dzieka" nie ma juz wzmaianki dot. Ugly Doll.
Cytujemy głównie za Życiem Warszawy:
http://www.zw.com.pl/zw2/index.jsp?place=Lead04&news_c...

Z poważaniem
Marianna Kłosińska
Fundacja Bullerbyn
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Andrzej Mrozowski:
Scyzoryk mi się otworzył. Polecam więcej wnikliwości i odkrycia jasnych strony życia w sobie. Są różnice. Sorry, ale "www.paskudy.pl" to jakaś obsrana, masowa komercha, dziargana rączkami dzieci dysydentów w zapomnianym przez świat laogai. Dziewczyno, jak nie widzisz różnicy, to nie przepłacaj. Kup sobie "fajną" paskudę i wspieraj reżim eksterminujący Tybetańczyków, zamiast wspierać Wioski Dziecięce w Polsce. Większość agencji reklamowych od dawna zaangażowana jest w akcje charytatywne i jakoś to nikogo (może poza środowiskiem Radia Maryja i Naszego Dziennika) nie dziwi. Dziwi mnie za to cały czas krytyka akcji charytatywnych od owsiakowych przez pah'owską do szpeciakowej. Zrób coś sama, zanim zaczniesz krytykować. Pomysł wykorzystania szmacianek też nie jest nowy. Przypomnę Ci tylko kampanię opla C'MON (jakby pogrzebać, to znalazłoby się tego więcej). Przy okazji pozdrów swoich "paskudnych" popidoli. Ciekawe ile dostali za swoje twarze w tej akcji.
Jak dla mnie szczyt finezyjnej wypowiedzi i... samouwielbienia.
Poprawiło się ego?

konto usunięte

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Ja się zastanawiam w czyim interesie jest ta kłótnia bo na pewno nie w interesie dzieci...Adam HEADPOINT Gronowski edytował(a) ten post dnia 10.12.07 o godzinie 01:52
Prot Haładaj

Prot Haładaj Programmers manager
& solutions
designer. Apps &
applicat...

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

uuu... nie fajnie.

konto usunięte

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

.Kuba Warzecha edytował(a) ten post dnia 10.12.07 o godzinie 09:32

konto usunięte

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

Adam HEADPOINT Gronowski:
Ja się zastanawiam w czyim interesie jest ta kłótnia bo na pewno nie w interesie dzieci...Adam HEADPOINT Gronowski edytował(a) ten post dnia 10.12.07 o godzinie 01:52


o to to... rozwinę:

weźcie dajcie se po szczale i tyle... ja nie wiem... egoizm i poczucie fałszywej sprawiedliwości polaków mnie czasem rozpier... przypomina mi to aferę z fundacją Kwaśniewskiej... komuś żal dupę ścisnął i się zaczęło. Jak mniemam agencja Radna nie miała na celu jedynie budowania własnego PR a nie oszukujmy się - umysł ludzki jest ograniczony i każdy pomysł ktoś już kiedyś wymyślił. Spuszczanie się nad tematem kto to wykombinował jest żalosne conajmniej... brakuje jeszcze tylko, pozwu do trybunału haskiego za bezprawne wykorzystywanie wizerunku świetego mikołaja w marketach
Michał Hryniszyn

Michał Hryniszyn Pomagam firmom
budować wizerunek i
zwiększać sprzedaż

Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki

============================================================
Informujemy, że oryginalne Uglydolls (szukane również jako ugly doll) są na stronie www.paskudy.pl i w Polsce znane są właśnie jako Paskudy.
============================================================

Szanowna Pani raczy żartować - prawda?
Agnieszka Walek:
komuś żal dupę ścisnął i się zaczęło. Jak mniemam agencja

No nie wiem, czy żal, bo pod akcją, która promuje się cudzą nazwą, to bym się nie podpisał.

Prawie legalnie, prawie oryginalnie ...ale prawie robi wielką różnicę.
Agnieszka Walek:
Radna nie miała na celu jedynie budowania własnego PR

Wybacz, ale tak wielkim marketingiem i PR wali (od tej akcji), że trzeba chcieć być ślepym, by tego nie zauwazyć.

Nawet strona szpeciaki nie byla odrębną stroną, tylko informacją umieszczoną na stronie agencji.
Agnieszka Walek:
nie oszukujmy się - umysł ludzki jest ograniczony i każdy pomysł ktoś już kiedyś wymyślił. Spuszczanie się nad tematem kto to wykombinował jest żalosne conajmniej...

Nikt przecież nie mówi, że pomysł ma być oryginalny i jedyny i nowy i w ogóle...
Agnieszka Walek:
brakuje jeszcze tylko, pozwu do trybunału haskiego za bezprawne wykorzystywanie wizerunku świetego mikołaja w marketach

I zgadzam się, że brakuje pozwu do sądu o bezprawne wykorzystanie nazwy Uglydoll. Być może to nastąpi, ale czas pokaże.

Bowiem:
- Posiadanie znaku towarowego daje przedsiębiorstwu wyłączność na jego stosowanie, a ponadto prawo zakazania innym podmiotom używania oznakowania identycznego lub nawet podobnego dla tych samych lub podobnych wyrobów - informuje Ewa Mituś. - Jeśli taka sytuacja miałaby miejsce, posiadacz znaku może dochodzić swych roszczeń o naruszenie prawa wyłączności przed sądem powszechnym.

W notce do prasy w pierwszym zdaniu pada kłamliwa deficja, że "Ugly doll" to szpeciaki. Każdy kto zajmuje się PR-em, bądź copywritingiem wie, że najważniejszy jest piewrszy akapit, który zwięźle zachęca do czytania całości.

Każdy ma prawo robić to, na co ma ochotę. Wiadomo, że koło zostało wymyślone już dawno, ale niech nikt poza jego wynalazcą/-ami się pod tym nie podpisuje.

Ot, taka mała różnica.

Michał
Paskudy - UglydollsMichał Hryniszyn edytował(a) ten post dnia 13.12.07 o godzinie 13:02

Następna dyskusja:

A kto będzie na RemaDays?




Wyślij zaproszenie do