konto usunięte

Temat: Kto ma dobrą markę w showbiznesie??

Moim zdaniem markę mają Ci których w mediach nie widać tak często. Ci którzy nie dążą za wszelką cenę do popularności tylko starają się budować swój wizerunek poprzez talent który posiadają i swoją pracę. Jeśli wchodzisz na grunt 'pudelkowy' to trudno utrzymać się ze swoją marką. Zbyt duża konkurencja, mało istotne są umiejętności chyba, że umiejętność lansowania się. Na tym polu króluje Doda którą ocenia się przez pryzmat skandali a nie przez muzykę. AKurat jej to pasuje. Takie rzeczy szybko przemijają i jeśli nawet sukces jest to na krótko.
Marka to Jerzy Stuhr, Machulski, w świecie - Dudziak i jeszcze kilka osób możnaby wymienić. To ludzie którzy przetrwają bez względu na ustrój polityczny czy medialne fanaberie.

Temat: Kto ma dobrą markę w showbiznesie??

Wymienianie starych aktorów mija się z celem, bo oni wyrobili sobie markę w trochę innym czasie.

Natomiast młodych pokazujących się też nie można wrzucić do jednego worka. Są tacy, którzy są świetni w tym co robią i korzystają z tego. Mają charyzmę i zdolności. I czasem wykorzystują to, by się pokazać. Każdy ma w sobie próżność i nie widzę w tym nic złego.

Są twory w odpowiedzi na zapotrzebowanie społeczne, typu Kasia Cichopek, Doda.

Ale są tacy, którzy są znani tylko z tego, że są znani Jola R, Jacyków, młoda Kwaśniewska. W polityce kimś takim był Lepper. Z jednej strony podziwiam umiejętności tych, którzy stworzyli takie nic z jeszcze większego niczego. Ale z drugiej strony nie potrafię wzbudzić w sobie do nich szacunku. To takie kurewstwo zawodowe. Wykorzystywanie swoich umiejętności w złym celu.

konto usunięte

Temat: Kto ma dobrą markę w showbiznesie??

Są młodzi aktorzy których talent wyróżnia na polu 'popularnych z wyboru'. Chyra, Cielecka, młody Stuhr (pomału pokazuje na co go stać), Kinga Preis, Gruszka. Jeśli nie pojawiają się w głównym komercyjnym nurcie to grają coś bardziej ambitnego (na poziomie jakie może dać polskie kino). Ich broni talent i są chętnie angażowani. Nie ma ich zbyt wiele w mediach, w każdym razie jeśli są to o to nie zabiegają. Tak się buduje markę, jeśli dla kogoś szczytem marzeń jest zagrać w 'M jak Miłość' to musi się liczyć z tym, że zginie pośród innych, podobnych mu gwiazdek a jego kariera okaże się sezonowym zapotrzebowaniem na ładną twarz. Tak więc stary czy młody.. wg mnie receptą jest przede wszystkim talent, dystans do siebie, skupianie się na swoim wykonywanym zawodzie a nie dążenie do taniej popularności.
Anna K.

Anna K. organizator
konferencji branży
nieruchomości

Temat: Kto ma dobrą markę w showbiznesie??

Odpowiedzi może być faktycznie sporo, w zalezności od kryterium.
Dla mnie dobrą markę ma ten, o kim niewiele się wie, a na koncerty brakuje biletów: Edyta Geppert, Michał Bajor, Alicja Majewska. Cicho i konsekwentnie.

Jeśli mówimy o szumie medialnym, to Doda nie króluje już, raczej się kończy, bo piosenki zaczynają brzmiec jednakowo, z Radziem się rozstała, więc nie ma o czym pisac, a ilez można słuchac tego chichotu. I jak na osobę dość inteligentną zadziwia mnie, że nie reaguje na spadek popularności...Koncerty są odwoływane, bo nie ma widzów, jest tylko fajnym zapychaczem w koncetach otwartych, gdzie ludzie nie płacą za bilet. I nie wzrusza mnie reklama lodów...zwłaszcza dziś:)Anna K. edytował(a) ten post dnia 06.01.09 o godzinie 10:43

konto usunięte

Temat: Kto ma dobrą markę w showbiznesie??

Anna K.:
I jak na osobę dość inteligentną zadziwia mnie, że nie reaguje na spadek popularności...
założyła ostatnio profil na NK :-)
Anna K.

Anna K. organizator
konferencji branży
nieruchomości

Temat: Kto ma dobrą markę w showbiznesie??

Marcin W.:
Anna K.:
I jak na osobę dość inteligentną zadziwia mnie, że nie reaguje na spadek popularności...
założyła ostatnio profil na NK :-)

ooo, i to nawet z 1300...:), ale odbiegamy od tematu wątku:)))Anna K. edytował(a) ten post dnia 07.01.09 o godzinie 12:37

konto usunięte

Temat: Kto ma dobrą markę w showbiznesie??

Anna K.:
>
ooo, i to nawet z 1300...:),
hm?Marcin W. edytował(a) ten post dnia 08.01.09 o godzinie 00:03
Krzysztof Lebdowicz

Krzysztof Lebdowicz Rise from the ranks

Temat: Kto ma dobrą markę w showbiznesie??

W showbiznesie tak jak na prawdziwym rynku. Pozycjonujesz się tak jakich chcesz mieć odbiorców. W jednej lini można postawić Wiśniewskiego, Dodę i np. zespół Feel nastawionych na odbiorcę masowego, a w zupełnie innej Urszulę Dudziak z Anną Marią Jopek, których odbiorca szuka wyjątkowego smaku w muzyce. I tak jak na prawdziwym rynku jedni i drudzy odnoszą sukcesy.

Dla mnie wybitną marką na scenie aktorskiej jest rodzina Stuhrów. Nie obniżają lotów i można ich porównać do rodzinnej firmy jubilerskiej. Co występ to kolejna perełka...
Łukasz K.

Łukasz K. Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.

Temat: Kto ma dobrą markę w showbiznesie??

Krzysztof Lebdowicz:
Dla mnie wybitną marką na scenie aktorskiej jest rodzina Stuhrów. Nie obniżają lotów i można ich porównać do rodzinnej firmy jubilerskiej. Co występ to kolejna perełka...

Nie można się nie zgodzić - syn przejął po ojcu talent aktorski.
Filip Dembski

Filip Dembski work in progress

Temat: Kto ma dobrą markę w showbiznesie??

Jeśli mówimy o szumie medialnym, to Doda nie króluje już, raczej się kończy, bo piosenki zaczynają brzmiec jednakowo, z Radziem się rozstała, więc nie ma o czym pisac, a ilez można słuchac tego chichotu. I jak na osobę dość inteligentną zadziwia mnie, że nie reaguje na spadek popularności...Koncerty są odwoływane, bo nie ma widzów, jest tylko fajnym zapychaczem w koncetach otwartych, gdzie ludzie nie płacą za bilet. I nie wzrusza mnie reklama lodów...zwłaszcza dziś:)Anna K. edytował(a) ten post dnia 06.01.09 o godzinie 10:43

I ponieważ jej popularność spadła za sylwestrowy występ zainkasowała rekordowe honorarium i telewizję licytowały się finansowo o jej występ. Tak chyba nie wygląda medialny upadek. Nie wydaje mi się by jej popularność była zagrożona. Moja hipoteza jest taka, że jest to inteligenta osoba która kreuje sobie wizerunek adekwatny do odbiorcy, i jej zachowanie negatywnie świadczy raczej o owym odbiorcy, a nie o niej.

Co do aktorów to dla mnie najlepsza marka, to marka Marka Kondrata:) Jego osiągnięcia aktorskie mówią same za siebie, reklamy w których występuje doskonale pasują do jego wizerunku, a w wywiadach których udziela i w felietonach których pisze przeważnie ma coś ciekawego do powiedzenia. Jest dla mnie postacią wiarygodną i oceniam go wyżej niż jego kolege po fachu biegającego z Fąflem.

Nie wiem jakie kryteria przyjęliście w tej dyskusji, ale sądzę, że pomocny byłby ranking najdroższych showbiznesu Forbesa.
Anna K.

Anna K. organizator
konferencji branży
nieruchomości

Temat: Kto ma dobrą markę w showbiznesie??

Filip Dembski:
Jeśli mówimy o szumie medialnym, to Doda nie króluje już, raczej się kończy, bo piosenki zaczynają brzmiec jednakowo, z Radziem się rozstała, więc nie ma o czym pisac, a ilez można słuchac tego chichotu. I jak na osobę dość inteligentną zadziwia mnie, że nie reaguje na spadek popularności...Koncerty są odwoływane, bo nie ma widzów, jest tylko fajnym zapychaczem w koncetach otwartych, gdzie ludzie nie płacą za bilet. I nie wzrusza mnie reklama lodów...zwłaszcza dziś:)Anna K. edytował(a) ten post dnia 06.01.09 o godzinie 10:43

I ponieważ jej popularność spadła za sylwestrowy występ zainkasowała rekordowe honorarium i telewizję licytowały się finansowo o jej występ. Tak chyba nie wygląda medialny upadek. Nie wydaje mi się by jej popularność była zagrożona. Moja hipoteza jest taka, że jest to inteligenta osoba która kreuje sobie wizerunek adekwatny do odbiorcy, i jej zachowanie negatywnie świadczy raczej o owym odbiorcy, a nie o niej.


A Ty jesteś jej doradcą finansowym i wiesz to najlepiej?
Sam występ był żenujący, ale jednak markę ma, lepszą lub gorszą, skoro najwięcej się o niej tu wypisuje:))
Filip Dembski

Filip Dembski work in progress

Temat: Kto ma dobrą markę w showbiznesie??

Anna K.:

A Ty jesteś jej doradcą finansowym i wiesz to najlepiej?
Sam występ był żenujący, ale jednak markę ma, lepszą lub gorszą, skoro najwięcej się o niej tu wypisuje:))

Anno, wystarczy być średnio ogarnięta osoba by wiedzieć, że za sylwestrowe występy gwiazdy moga sobie krzyknąć większa cene, niż za zwykłe koncerty. P

Ponadto jeżeli wystepuje zjawisko licytacji o czym dowiadujemy sie z informacji prasowych to podstawowa wiedza ekonomiczna mówi nam, że występuje ono kiedy popyt przewyższa podaż. Historia uczy nas, że podczas takich licytacji cena często znacznie przewyższa rzeczywistą wartość przedmiotu / usługi.

Nie trzeba być doradca finansowym, wystarczy połaczyć powyższe fakty. Występu nie widziałem, bo nie interesuje się eventami telewizyjnymi aż tak by je oglądać. Dla mnie o marce artysty decydują liczby, które inni są w stanie zapłacić za jego dzieła / używanie jego wizerunku i niewątpliwe doda tania w tym kontekście nie jest.
Anna K.

Anna K. organizator
konferencji branży
nieruchomości

Temat: Kto ma dobrą markę w showbiznesie??

Filipie, wystarczy być średnio powściągliwą i taktowną osobą, by w ten sposób nie pisać do ludzi, których się nie zna. Ale cóż, może będziesz się o tym uczył na ostatnim roku studiów.
Mając taką wiedzę, jaką mam, nie martwię się o moje "ogarnięcie".

A doda nie jest na tyle dla mnie interesującym tematem, by dalej się tym zajmować. Jeśli ktoś ma nadmiar kasy, to może przepłacać. A za drogie nie oznacza markowe.
Filip Dembski:
Anna K.:

A Ty jesteś jej doradcą finansowym i wiesz to najlepiej?
Sam występ był żenujący, ale jednak markę ma, lepszą lub gorszą, skoro najwięcej się o niej tu wypisuje:))

Anno, wystarczy być średnio ogarnięta osoba by wiedzieć, że za sylwestrowe występy gwiazdy moga sobie krzyknąć większa cene, niż za zwykłe koncerty. P

Ponadto jeżeli wystepuje zjawisko licytacji o czym dowiadujemy sie z informacji prasowych to podstawowa wiedza ekonomiczna mówi nam, że występuje ono kiedy popyt przewyższa podaż. Historia uczy nas, że podczas takich licytacji cena często znacznie przewyższa rzeczywistą wartość przedmiotu / usługi.

Nie trzeba być doradca finansowym, wystarczy połaczyć powyższe fakty. Występu nie widziałem, bo nie interesuje się eventami telewizyjnymi aż tak by je oglądać. Dla mnie o marce artysty decydują liczby, które inni są w stanie zapłacić za jego dzieła / używanie jego wizerunku i niewątpliwe doda tania w tym kontekście nie jest.Anna K. edytował(a) ten post dnia 15.01.09 o godzinie 10:26
Filip Dembski

Filip Dembski work in progress

Temat: Kto ma dobrą markę w showbiznesie??

Niesłusznie odebrałaś moją wypowiedź jako atak na swoją osobę. Pisząc o tym, że musiałbym być czyimś doradca finansowym by wiedzieć że za gwiazdy zgarniają duże sumy wyraziłaś swój pogląd. Mój pogląd jest taki, że do takiego samego wniosku może dojść przeciętna osoba, nie znająca osobiście gwiazdy posługując się common-sensem (przepraszam, ale w tym momencie nie przychodzi mi żadne nasze sformułowanie do głowy). Wszelkie inne wnioski wyciągnięte z mojej wypowiedzi są już Twoja subiektywną interpretacja, a przypisywanie mi ataku na Twoją osobę jest czysta nadinterpretacją.

Wyraziłaś tez swój pogląd dotyczący wartości marki osoby w showbiznesie, ja wyraziłem swój, mam do tego prawo. Mam nadzieje, że wyjaśniłem wszelkie niejasności dotyczące mojej wypowiedzi.

Następna dyskusja:

Kto wykreuje markę?




Wyślij zaproszenie do