konto usunięte

Temat: Ksiazka - reklamacja, odmowa - marka

Czy ktos z Was moze mi polecic ksiazke, ktora w sposob szczegolowy omawialaby problem dot. reklamacji uslugi, odmowe jej wykonania. W jaki sposob zajmowac sie reklamacja, jak odmawiac, aby to bylo czescia marki firmy, punktem stycznosci. Z gory dziekuje za pomoc:)

Moze chociaz rozdzial??:>Michał Strzępek edytował(a) ten post dnia 02.10.08 o godzinie 22:22
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Ksiazka - reklamacja, odmowa - marka

Książki nie znam, ale temat do dyskusji: świetny.

Moje 3 grosze: odmowa kojarzy mi się z budowaniem marki na zasadzie „polityki niedoboru”. Nie pracujemy dla wszystkich, więc jesteśmy bardziej pożądani (jak kluby z selekcją przy wejściu). Jeśli w taki sposób rozpatrywać punkt styczności, to strategia odmowy jest dobra ;)

My np. odmawiamy regularnie, jeśli chodzi o konkursy. I jest to element polityki, budowy marki itp. Działa :)

konto usunięte

Temat: Ksiazka - reklamacja, odmowa - marka

No wlasnie, czesto zdarzaja sie tacy klienci, z ktorymi wiadomo, ze wspolpraca sie nie ulozy, tylko jak to przedstawic, zeby to nie odbilo sie negatywnie na wizerunku firmy, bo to ze wiemy iz wspolpraca sie nie ulozy to za malo. W przypadku odmowy wynikajacej z braku pracownikow, aby dana usluge wykonac, to zawsze mozna powiedziec, ze w zwiazku z tym, ze bardzo wazna jest dla nas jakosc wykonywanych uslug nie jestesmy w stanie w obecnej chwili wykonac danej uslugi. Wydaje mi sie, ze odmowa i reklamacja to sa wazne puntky stycznosci z marka, tylko jak zrobic tak, zeby klient rozumial, ze taka jest polityka firmy...?

Z reklamacja zawsze mozna dodac jakis podarunek w formie przeprosin, a zadoscuczynieniem bedize wlasciwie wykonana usluga.
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Ksiazka - reklamacja, odmowa - marka

Paweł Tkaczyk:
Książki nie znam, ale temat do dyskusji: świetny.

Moje 3 grosze: odmowa kojarzy mi się z budowaniem marki na zasadzie „polityki niedoboru”. Nie pracujemy dla wszystkich, więc jesteśmy bardziej pożądani (jak kluby z selekcją przy wejściu). Jeśli w taki sposób rozpatrywać punkt styczności, to strategia odmowy jest dobra ;)

My np. odmawiamy regularnie, jeśli chodzi o konkursy. I jest to element polityki, budowy marki itp. Działa :)

mi sie to kojarzy z czyms takim jak "prawo niedostepnosci" i tym, ze jezeli cos jest nie dla wszystkich, to jest bardziej ekskluzywne w pewnym sensie, czyli bardziej porzadane.
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Ksiazka - reklamacja, odmowa - marka

Jak zwał tak zwał ;) Dziś odmówiłem udziału w konkursie na nazwę i logo instytucji finansowej. Biznes odmowy się kręci ;)

konto usunięte

Temat: Ksiazka - reklamacja, odmowa - marka

Tylko tez inaczej to wyglada w sytuacji kiedy wspolpracuje sie z przedsiebiorstwami a inaczej niz z osobami prywantymi. Wydaje mi sie, ze firma zrozumie szybciej odmowe niz osoba prywatna, gdyz sama tez stosuje badz stosowala taka strategie.
Jak najbardziej jednak odmowa jest waznym punktem stycznosci z marka. Wiadomo, ze jak cos/ktos jest do wszystkiego to jest do niczego. Zreszta zawsze mozna zalozyc sobie profil klienta, ktoremu bedziemy swiadczyc uslugi, tylko w jaki sposob to przekazac klientowi ktory nie pasuje do profilu, aby nie wywolac niepozadanego efektu w postaci negatywnej informacji o firmie, ktora jak wiadomo rozejdzie sie bardzo szybko niszczac pozytywne opinie...
Zreszta chyba kazda firma chcialaby swiadczyc uslugi okreslonej grupie klientow, to w koncu tez jest jakis sposob wyrozniania sie...

Następna dyskusja:

Przekaz marketingowy - ksiazka




Wyślij zaproszenie do