Adam
Mikołajczyk
CEO / Best Place -
Europejski Instytut
Marketingu Miejsc
Temat: Krótki case - strategia marki dla nowego, niszowego piwa !?!
Sławomir P.:
2. traktować Konsumenta jak eksperta, vide: Producenci Wina ! ... wszak Prawdziwe Piwo to też celebracja, Kuchnia ( Cuisine ! ) , beer&food pairing .... itd
Jeśli faktycznie udałoby się uzyskac taki efekt, że picie piwa wiązałoby się i kojarzyło z pewną celebracją to napewno fajnie to wykorzystac... obawiam się jednak, że na większą skalę piwo kojarzy się z meskim piciem przy meczu np. lub przy barze, gdzie nie ma mowy o żadnej celebracji... natomiast wino odrazu kojarzy się z czymś bardziej dystyngowanym + mniej lub bardziej zaawansowaną celebracja.... co nie zmienia faktu, że można zaryzykowac i probowac taki bardziej dystyngowany i celebracyjny styl picie piwa lobbowac przy okazji wprowadzania nowej marki piwa niepasteryzowanego dla smakoszy i innowatorów....