Piotr M.

Piotr M. Lubię to, co robię.

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

Maciej B.:
Zawyżanie cen jest popularne zwłaszcza w przypadku wszelkich projektów dofinansowanych z UE. I to z obydwu stron, bo każda ma w tym interes ;)

Niestety to już było :(
Teraz "normą" bywają stawki po 30 PLN brutto za godzinę przy szkoleniach z UE via PUP.
Na szczęście "perełki jeszcze się zdarzają :)

konto usunięte

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

Piotr M.:
Niestety to już było :(
Teraz "normą" bywają stawki po 30 PLN brutto za godzinę przy szkoleniach z UE via PUP.
Na szczęście "perełki jeszcze się zdarzają :)

Eee tam... PUPy są do... ;) Są o wiele lepsze tematy na unijną kasę, ale nie będę pisał publicznie o tego typu rzeczach.

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

Jarosław K.:

To dobrze, że nie jesteś media buyerem na przykład. :-)))) Tam takie sytuacje są na porządku dziennym.

W pewnym sensie zarówno kupuję (pełniąc funkcję domu mediowego) jak i sprzedaję media internetowe (jako wydawca wielu serwisów), ale właśnie nie bawiąc się w takie kombinacje zyskałem więcej niż się spodziewałem. Jak widać nie tylko ja oczekuję jasnej odpowiedzi na pytanie "ile to będzie kosztowac?"

To że takie sytuacje są na porządku dziennym nie oznacza, że są w porządku. Zresztą m.in dzięki takim "rabatom" np. branża "odsłonowa" sama zaczęła się wykańczać.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

A tak przy okazji, w temacie, w którym właśnie o prośbę chodziło:

http://www.goldenline.pl/forum/3258120/wprowadzenie-na...

...szanowny Autor, prosząc o poradę, nie podał branży, marki, nazwy urządzenia itp. Dlaczego? Ano prawdopodobnie, jak najbardziej słusznie, nie chce tego zdradzać z przyczyn biznesowych. Gdyby bowiem informacja dotarła do niepowołanych uszu - np. konkurentów - Autor straciłby lub poważnie zredukował szansę zarobku.

Tyle, że wygląda to tak: ja Wam nic konkretnego nie powiem, ale oczekuję konkretnych rad jako pomocy. A wykorzystam je komercyjnie.

Jakoś jednak nie widziałem w rzeczonym temacie połajanek naszych rycerzy szlachetnego serduszka, że przecież "po co tajemnice" skoro " internet polega na wymienianiu się darmowymi myślami" Zaspali, czy co?
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

Szczegółowość informacji decyduje o szczegółowości udzielonych porad :):) Ja się nie zdziwię jak profil zniknie niebawem :) To norma.
Tak jak tu : http://www.goldenline.pl/forum/3206404/poszukuje-nazwy...
Lub profil jest lewy od początku : http://www.goldenline.pl/forum/3253228/konkurs-zamiast...Ten post został edytowany przez Autora dnia 15.05.13 o godzinie 17:57

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

Jarosław K.:
Jakoś jednak nie widziałem w rzeczonym temacie połajanek naszych rycerzy szlachetnego serduszka, że przecież "po co tajemnice" skoro " internet polega na wymienianiu się darmowymi myślami" Zaspali, czy co?

Ja nie ukrywam, że sporo mi czasu zajęło zanim nowy goldenline przestał mnie boleć i wróciłam do tematów, które śledziłam. Widzę, że się namnożyło odpowiedzi. Często myślałam jednak o Was i się zastanawiałam czy może jednak to ja nie mam racji. Jednak stwierdzam, że mam. Nie ma obowiązku odpowiadania, a bycie przyjacielskim i miłym niż wrednym i wrogim, bardziej się wszystkim opłaca. Można powiedzieć komuś: "słuchaj, rozumiemy o co Ci chodzi, ale wydaje nam się, że chcesz nas wykrzystać, dlatego jeżeli tak stawiasz pytanie to nie oczekuj, że spędzimy czas nad szukaniem dla Ciebie odpowiedzi, to jest nasza praca, a dla Ciebie to biznes, szanuj nas, zleć nam to bo to jest kupa roboty, a my się tym zawodowo zajmujemy. Co Ty na to?" zamiast: sp*&#($laj zarazo internetowa, idź sobie szukać frajerów gdzie indziej!
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

Gdyby to śliczne zdanie wielokrotnie złożone występowało w formie skrótu - byłoby super. Ciekawe ile razy trzeba napisać :

"słuchaj, rozumiemy o co Ci chodzi, ale wydaje nam się, że chcesz nas wykrzystać, dlatego jeżeli tak stawiasz pytanie to nie oczekuj, że spędzimy czas nad szukaniem dla Ciebie odpowiedzi, to jest nasza praca, a dla Ciebie to biznes, szanuj nas, zleć nam to bo to jest kupa roboty, a my się tym zawodowo zajmujemy. Co Ty na to?"

Ponadto po tekście : zleć nam to - autor leci z grupy za spamowanie.
Nie, nie zgadzam się. Średnio inteligentna małpa potrafi pojąć kiedy przekracza granicę dobrego smaku. Kiedy chciałaby dostać za darmo coś za co normalnie - w realu - musiałaby zapłacić ciężką kasę.
Na przykład : strategia marketingowa, strategia komunikacji, branding, usability i wiele, wiele innych usług które niektórzy próbują wyłudzić. To jest chyba odpowiednie słowo : wyłudzić.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

P.s. od kilku tygodni przerabiam. Pomogłam. Zrobiłam więcej niż musiałam. Za darmo. No to teraz mam już rzucić wszystko i zmarnować kolejne kilka dni. Za free. Bo tak. Bo szef nie chciał zapłacić. Bo "jak to ? Nie pomożesz ??????". Tak, jestem suką. Nie pomogę. Mogę skonsultować (godzina roboty) ale nie zrobię za kogoś jego pracy, skoro szef uznał, że pracownik sobie świetnie poradzi i nie zatrudni fachowca i nie zapłaci.

Sytuacja jest dla mnie poniżająca, obrzydliwa, bo jestem zmuszona tłumaczyć rzeczy oczywiste - tak jak fakt, że 10-tego mam ZUS do zapłacenia. Wstrętne.

Nie, delikatne aluzje nie zadziałały. Ani zdania wielokrotnie złożone. Dlatego takie posty znikają i będą znikać.
Chyba, że ma powstać temat "charytatywnie". Ale ja go moderować nie będę.Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.05.13 o godzinie 18:44

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

Dagmara D.:
Nie, nie zgadzam się. Średnio inteligentna małpa potrafi pojąć kiedy przekracza granicę dobrego smaku.

Dobry smak to jest kategoria obyczajowa, a jak pewnie wiesz, Internet zgwałcił już niejedną zasadę moralną i Wasze mozolne działania polegające na kasowaniu tematów nie zahamują tego procesu niestety... ;-(
Kiedy chciałaby dostać za darmo coś za co normalnie - w realu - musiałaby zapłacić ciężką kasę.

Przecież wiem jak to jest, kiedy ludziom się wydaje, że pomysł nic nie kosztuje ;-)
Tylko moim zdaniem nie tutaj leży sedno problemu! Należy się cenić, ale odpowiadając chamstwem na chamstwo, nie jesteście lepsi.
P.s. od kilku tygodni przerabiam. Pomogłam. Zrobiłam więcej niż musiałam. Za darmo. No to teraz mam już rzucić wszystko i zmarnować kolejne kilka dni. Za free. Bo tak. Bo szef nie chciał zapłacić. Bo "jak to ? Nie pomożesz ??????". Tak, jestem suką. Nie pomogę. Mogę skonsultować (godzina roboty) ale nie zrobię za kogoś jego pracy, skoro szef uznał, że pracownik sobie świetnie poradzi i nie zatrudni fachowca i nie zapłaci.

Sytuacja jest dla mnie poniżająca, obrzydliwa, bo jestem zmuszona tłumaczyć rzeczy oczywiste - tak jak fakt, że 10-tego mam ZUS do zapłacenia. Wstrętne.

Nie, delikatne aluzje nie zadziałały. Ani zdania wielokrotnie złożone. Dlatego takie posty znikają i będą znikać.
Chyba, że ma powstać temat "charytatywnie". Ale ja go moderować nie będę.

To rozumiem, że został włączony jakiś osobisty wątek tutaj gdzie po prostu nie potrafiłaś komuś odmówić. Szkoda, że nie jestem w temacie, bo chętnie bym skomentowała ze swojego punktu widzenia.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

:) Potrafiłam kilkukrotnie odmówić. Co nie zmieniło sytuacji. I musiałam być obcesowa. Nie lubię, ale czasem nie ma wyjśca.
Tak samo dzieje się tu : najpierw delikatnie delikwent dostaje sygnał, że jest nie-halo. A potem już można być tylko obcesowym.Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.05.13 o godzinie 20:47

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

Dagmara D.:
:) Potrafiłam kilkukrotnie odmówić. Co nie zmieniło sytuacji. I musiałam być obcesowa. Nie lubię, ale czasem nie ma wyjśca.

A tutaj masz wyjście.
Ale wolisz być po prostu nieprzyjemna i zamykać tematy, tak jak tu:
http://www.goldenline.pl/forum/3274096/nowy-produkt
A może ktoś by chciał temu Panu coś ciekawego podpowiedzieć?
Założenie, że zaczną trollować temat i mu ubliżać jest zdecydowanie argumentem przeciwko Waszej postawie moralnej, a nie tej osoby, przecież.
Może ta osoba nie jest cynicznym wykorzystywaczem, który szuka tylko młodych zdolnych, ale niedoświadczonych w biznesie. Może nie wie jak wybrać do czegoś takiego agencje i że w ogóle może to zlecić i się opłaci? Może potrzebuje podpowiedzi w jaki sposób do takiej agencji zwrócić się z zapytaniem? Spotkałam na swojej drodze zawodowej mnóstwo osób, które miały dużo samozaparcia i piękne pomysły, ale brakowało im wiedzy praktycznej, przez co tonęli w biznesie. Czy gdyby wówczas znaleźli w internecie przyjazne forum, gdzie można przyjść i się poradzić to byłoby to dla Was gorzej czy lepiej? Czy segregacja na tych co już się nauczyli i na tych co muszą im płacić naprawdę jest tym czego potrzebujemy obecnie w sytuacji kryzysu gospodarczego? Czy nie zastanawiałaś się nigdy nad tym, że być może przenosisz swoje osobiste sytuacje na władze, którą posiadasz z racji moderowania tego forum?
Tak samo dzieje się tu : najpierw delikatnie delikwent dostaje sygnał, że jest nie-halo. A potem już można być tylko obcesowym.

Ciekawe. W ogóle nie rozumiem po co być obcesowym w sytuacji dobrowolnego uczestnictwa w zabawie. Przecież zabawa na tym nie polega. Ja nie muszę być niemiła dla ludzi w takich sytuacjach, zastanawiam się co jest Waszym problemem, skoro Wy musicie.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

Odpowiedź Olu masz tu : http://www.goldenline.pl/forum/1363478/zanim-napiszesz...
Nie ma obowiązku być w tej grupie, ale już jeśli się w niej jest to -niestety - trzeba przestrzegać panujących tu zasad.

(To co Ty nazywasz "władzą" dla mnie nie jest władzą, uwierz. I niczego nie przenoszę :):)
Nie wiem co to "Wy", ja mam na imię Dagmara. Wiem jakie tematy zamykam i mam w razie czego historię moderacji, ale dzięki :))Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.05.13 o godzinie 00:36
Piotr M.

Piotr M. Lubię to, co robię.

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

Dagmara D.:
Odpowiedź Olu masz

Dagmara, już kilka razy odgrażałaś się, że założysz temat "charytatywnie" bez moderacji.
Załóż go, będziesz miała spokój :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

Dla Oli? Liczyłam na większe zainteresowanie...
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

Ola jest po prostu bezczelna. Wykazuje też podstawowe braki wiedzy podstawowej w temacie reklama-marketing. Odgraża się również możliwością pisania z własnego punktu widzenia (strach czytać). Cóż zrobić, najlepiej ignorować.

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

Dagmara D.:
Nie ma obowiązku być w tej grupie, ale już jeśli się w niej jest to -niestety - trzeba przestrzegać panujących tu zasad.

Eee tam ;-)
Liczyłam na jakąś otwartość umysłu, a tutaj tylko przepychanka.
No przykro mi.
Patryk R.:
Ola jest po prostu bezczelna. Wykazuje też podstawowe braki wiedzy podstawowej w temacie reklama-marketing. Odgraża się również możliwością pisania z własnego punktu widzenia (strach czytać). Cóż zrobić, najlepiej ignorować.

No jestem, jestem. Mam też niestety braki w wiedzy, przyznaje.
I trochę inną etyką się kieruję niż reprezentowana przez Was polska branża reklamowa.
Zawiedziona jestem jak mało jest kreatywna, jak się okazuje. A to paradoks! Może byście mieli na rachunki...
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kreatywni też płacą rachunki

Ola, otwartość umysłu na 13 stronie bicia piany ???????????? No weź :)

Następna dyskusja:

Czy Instytut Perswazji Was ...




Wyślij zaproszenie do