Temat: kreacja Pasaż Grunwaldzki Wrocław_kto wie czyja to praca
Adam HEADPOINT Gronowski:
Nie ma pomysłów z krótkim zasięgiem i minimalna elastycznością - każdy pomysł można rozwinąć i każdy nadaje się do dalszej obróbki - jedyny problem to znalezienie
A jednak są. Ale realnie, a nie hipotetycznie. Bo pogadać
sobie możemy dużo, a rzeczywistość skrzeczy.
Aktualny pomysł jest nawiązaniem i pewnym rozwinięciem - wątpię czy szczęśliwym ale to czas pokaże.
Moim zdaniem nie jest rozwinięciem. Oczywiście - nie
funkcjonuje w oderwaniu od "polityki" klienta, ale jest
to zupełnie coś innego - połaczonego z poprzednim jedynie -
bardzo ogólnie - tematem, ale rózniące się bardzo.
Tutaj powiem Ci, że prawdziwa cnota krytyki się nie boi -
Ale czekaj - bo ja się zgubłiłem - mamy się licytować na frazesy,
czy konkretnie rozmawiać o działaniach dla tego konkretnie
klienta? W pierwszym wypadku oddam pole bez walki -
akurat mam dość niskie zapotrzebowanie na frazesy. ;-)
oczywiście łatwo krytykować ale argumentować krytykę trudniej.
Nieprawda - to tylko kwestia wprawy. ;-)
A co do rekomendacji - to się nie zgodzę - nie zmieniać agencji
bo to wychodzi na szkodę dla klienta. Nie jest to dobry PR ale
szczera rada. Mimo, że pewnie kilka osób byłoby na siłach i potrafiłoby zrobić to lepiej to jednak proponuję aby aktualna
agencja podniosła poziom kreacji. W końcu wyjdzie to na korzyść nie tylko Pasażowi ale i całemu Wrocławiowi.
Tutaj też czegoś nie rozumiem. Może w punktach - dla lepszej
systematyki mojego niezrozumienia:
1. nie podejmuję tam jakichkolwiek decyzji i nie mam tam
totalnie nic do powiedzenia. Natomiast - podtrzymuję
obietnicę. :-)
2. nie widzę przeszkód, by obecna agencja się rozwijała
w działaniach dla tego klienta - moja tego nie zrobi -
jak na razie przynajmniej.
3. wspominasz o jakimś kimś, kto "zrobiłby to lepiej" -
to ja tylko poproszę o tego ktosia. Bo dobrymi chęciami
piekło jest wybrukowane (sam zaczynam frazesami...), a jak
na razie to obecna agencja zaprezentowała się najlepiej.
4. co do polityki odnośnie doboru kooperantów, to kompletnie
nie rozumiem zdania: "Nie jest to dobry PR ale
szczera rada". Możesz podkręcić jasnośc wypowiedzi?
W szczególności - dlaczegóż miałby to być PR i dlaczego
radzisz nie znając czynników mających w tym wypadku wpływ
na tego typu decyzje? ;-) Klient jest trudny - od logo
zaczynając, na specyfice kończąc. Ale sam czekam, aż K. złapie
wiatr w żagle i pokaże, co potrafi. ;-)
ciśnie się pytanie - czy wolisz powieszenie, czy rozstrzelanie? ;-)
no tak - jak nie urok to zgrzytanie zębów ;)
W trochę innej wersji wyszło z użycia? ;-)