Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Tadeusz Zawilski:
Ale jak już napisałem, to tylko moje zdanie.
A nie zdanie 50 letniej pani dyrektor szkoły ? Na pewno ? :):):)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Dariusz Dąbrowski:
Dagmara D.:
A w myśl teorii, że satysfakcja wynika z autosugestii krosty nie powinny się pojawić - szczególnie przy drogich markach.
Satysfakcja z zakupu, satysfakcja z posiadania na półce ...? czy z używania? ;)
Satysfakcja z posiadania na półce - kategorie alkohole - mija w wieku lat ok. 20 :):)
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Dagmara D.:
Tadeusz Zawilski:
Ale jak już napisałem, to tylko moje zdanie.
A nie zdanie 50 letniej pani dyrektor szkoły ? Na pewno ? :):):)

Jakieś podejrzenie czy chodzi o alter ego?
Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Dagmara D.:
A nie zdanie 50 letniej pani dyrektor szkoły ? Na pewno ? :):):)

Niestety, nie znam bohaterki tej opowieści. A szkoda, bo zaprosiłbym ją do naszego grona i potwierdziłaby bądź zaprzeczyła ;)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Tadeusz - na tym to właśnie polega, że ludzie są różni.
Można ich próbować segmentować, można szukać drzew decyzyjnych - jednak sprawa jest zbyt skomplikowana, by zamknąć ją jednym twierdzeniem. Każdego kręci co innego i każdy z innych powodów kupuje to czy tamto - proste.
Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Dagmara D.:
Tadeusz - na tym to właśnie polega, że ludzie są różni.
Można ich próbować segmentować, można szukać drzew decyzyjnych - jednak sprawa jest zbyt skomplikowana, by zamknąć ją jednym twierdzeniem. Każdego kręci co innego i każdy z innych powodów kupuje to czy tamto - proste.

Zgoda. Ja się niestety dość nieszczęśliwie wyraziłem, bo chodziło mi bardziej o działania marketingowe, a nie o same produkty. Oczywiście przedstawiłem swoje zdanie, oparte na obserwacjach życia codziennego. Tym samym nie roszczę sobie żadnych praw do dysponowania prawdą jedyną i oświeconą, bo świat nasz tak działa, że żeby coś było uznane za prawdę to trzeba to najpierw porządnie przebadać (czego czasem żałuję, bo z pewnością miałbym już gotową magisterkę ;)).
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Dlatego praca w marketingu może być niezwykle ciekawa. Szczególnie, gdy poznajemy ludzkie motywacje. A one się zmieniają w czasie. Wiele czynników na nie wpływa. Dlatego to wszystko tak płynne i tak ciekawe.Bardzo niewiele trzeba by się potknąć ( Adidas) i czasem wystarczy jedno zdanie by osiągnąć sukces (Biedronka)
Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Taki właśnie mam plan :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

I tego Ci życzę z całego serca :)
Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Katarzyna Nowak

Katarzyna Nowak Przedstawiciel
Handlowy,
dobrawizytowka.pl

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Chyba każdy z klientów ma inną motywację i trudno je jednoznacznie sklasyfikować. Część na pewno kieruje się ceną, inni marką, a jeszcze inni czystym przypadkiem. Jednak na pewno nie jest to nudny temat.
Joanna Wojtczak

Joanna Wojtczak member, Johnson &
Johnson Poland Sp. z
o.o.

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Droższe kremy składają się z lepszych składników - np w Olay sam koszt kremu Definity był kilkakrotnie większy od dla przykładu prostego Complete Care, droższe kremy zawierają czynniki aktywne, przechodzą przy każdej produkcji szereg mniej lub bardziej skomplikowanych testów, koncerny ostatnie czego by sobie życzyły to wpadki, bo taka wpdaka w ich przypadku to grube miliony na reputacji budowanej X lat, a tani krem? coś nie wyjdzie bedzie afera? trudno zejdzie z rynku, zmienią formułe, nazwę i od nowa.. koszt jak i stata dużo mniejsza vs duze firmy.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Joanna Wojtczak:
Joanno, zmień proszę zdjęcie na regulaminowe. Dzięki.
Przemysław C.

Przemysław C. opis umarł śmiercią
tragiczną :)))

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Najlepszym sposobem na skórę jest robienie sobie maseczek z produktów Flavon Group.To jest oszczędność.Nie trzeba przepłacać,a skórka jak nowa,hehePrzemysław C. edytował(a) ten post dnia 17.03.12 o godzinie 22:19
Przemysław C.

Przemysław C. opis umarł śmiercią
tragiczną :)))

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Dariusz Dąbrowski:
Z testu 13 kremów przeciwzmarszczkowych wynika, że konsumentki niepotrzebnie przepłacają, bo te tanie działają równie dobrze jak drogie.

Badanie przeprowadziło specjalistyczne laboratorium na zlecenie Fundacji Pro-Test.

Badaniom poddano 13 przeciwzmarszczkowych kremów pod oczy. Laboratorium przetestowało drogie produkty, jak Clinique za 189 zł, Stri-Vectin za 289 zł czy Lancome za 177 zł, oraz znacznie tańsze kremy: Avon za 36 zł czy Nivea Visage za 37 zł. Dodatkowo - jako placebo - laboratorium przebadało zwykły, niedrogi krem nawilżający, którego producent nie deklaruje żadnego działania przeciwzmarszczkowego.

- Badania wykazały, że po użyciu placebo zmarszczki były mniej widoczne niż po użyciu produktu przeciwzmarszczkowego znanej, luksusowej marki za blisko 200 zł - stwierdza fundacja Pro-Test.

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,7313431...

jaki wniosek? - po co przepłacać? ;)

jak prestiżowe marki wybrną z tego testu?
Dlaczego reklamowane leki mają kilkukrotne przebicie ??Dlaczego jajka są po 1 złotych.Ktoś musi zapłacić za reklamę,dystrybucję.Tym kimś jest klient,często próżny klient.Wśród ludzi panuje też przekonanie,że jeśli coś jest droższe,to jest jakościowo lepsze.Ludzie lubią się oszukiwać,i też dają się oszukiwać zręcznemu marketingowi firm.Przemysław C. edytował(a) ten post dnia 18.03.12 o godzinie 17:46
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Przemysław C.:

A dlaczego Żywiec-Zdrój kosztuje o 30-40% procent od innych wód mineralnych ??Dlaczego reklamowane leki mają kilkukrotne przebicie ??Dlaczego jajka są po 1 złotych.Ktoś musi zapłacić za reklamę,dystrybucję.Tym kimś jest klient,często próżny klient.Wśród ludzi panuje też przekonanie,że jeśli coś jest droższe,to jest jakościowo lepsze.Ludzie lubią się oszukiwać,i też dają się oszukiwać zręcznemu marketingowi firm.

I nie jest to najdroższa woda. A różnica w smaku poszczególnych wód występuje. O ich jakości próbują rozstrzygać różne testy i rekomendacje. Pomiędzy wodą a wodą trudniej dostrzec różnicę niż przy kremach nafaszerowanych ceramidami, koenzymami, retinolem, kwasem hialuronowym, itp. :)

Jedne firmy inwestują w badania, które muszą sobie zrekompensować w cenie produktu. Inne idą łatwiejszą ścieżką. Podobnie jest z lekarstwami: leki oryginalne i generyczne odpowiedniki.

konto usunięte

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

zieeeeew. i to wcale nie prawda, że tania parówka ma w sobie czystą chemię, a hulajnoga jest mniej komfortowa od samochodu.

Jest prosta zasada: nie stać cię, nie kupujesz. albo kupujesz tylko to na co cie stać. Zamiast płakać i oczekiwać, że będą rozdawać wszystko za darmo, to trzeba się wziąć do roboty i zacząć zarabiać na te lepsze rzeczy. potem efekt taki, że ceny owszem spadają, a producenci oszczędzają jak mogą żeby wyjść na swoje :).

takie tam pierdoły. susze jajeczne z bakteriami, sól przemysłowa z zanieczyszczeniami, żeby tylko ostatnie nowości zacytować. ale Polak jest już znany w Europie, że przecież każde g. kupi, byle tylko tanie było :) Rozwinięcie "taniego", to tanie Państwo, tanie drogi, tania kolej, tanie pensje, itp. itd.

Badania na zamówienie? W pewnych branżach dostaje się takie wyniki jakie się zamawia :)

A jak ktoś nie wie z czego jest większość "tanich" wód mineralnych, to niech lepiej nic nie pisze. Podpowiem: na pewno nie z wody mineralnej, bo już samo wykonanie odwiertu do złoża kosztuje i to sporo. Itp. itd. etc.

I nie chodzi o to żeby było drogo i żeby przepłacać. Ale jak ktoś sobie nie zdaje sprawy, że nie da się zrobić tanio czegoś o wysokiej jakości, to sorry, nie wiem czy śmiać się czy płakać. Widać poważne braki w edukacji "taniego" społeczeństwa. Czas się poduczyć, najlepiej praktycznie - koszty surowców i materiałów, pracy, utrzymania, wyposażenia, inwestycji, etc. itp., itd.

PS. dajcie znać jak coś faktycznie dobrej jakości będziecie za darmo dawać. albo może dopłacać nawet? z niecierpliwością czekam.

konto usunięte

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Dariusz G.:

Ale i tak niektórzy ciągle wierzą w "jakość Biedronki":p
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Dariusz G.:
PS. dajcie znać jak coś faktycznie dobrej jakości będziecie za darmo dawać. albo może dopłacać nawet? z niecierpliwością czekam.

eutanazja? dopłata za narządy (wysokiej jakości) ...
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kosmetyki - po co przepłacać?

Maciej Binkowski:
Dariusz G.:

Ale i tak niektórzy ciągle wierzą w "jakość Biedronki":p
Value for money. Każdy ma granicę w innym miejscu.



Wyślij zaproszenie do