Bartłomiej
Juszczyk
dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...
Temat: konkurs na logo firmy Koliba Travel
Tomasz, pracujesz w dużej znanej agencji więc jestem trochę zaskoczony tym co piszesz, tym bardziej odnosząc się do przetargów. Skoro wiesz, jak one wyglądają, to wiesz również, że:- agencje przystępując do przetargów otrzymują dokładny brief
- agencje czesto podpisują papiery (umowy, jak zwał tak zwał) na wzięcie udziału, po to by zabezpieczyć swoje prawa autorskie oraz usankcjonować swoją pracę
- konkurs, przetarg, itp. również żądzą się swoimi prawami, szerszymi niż jedynie wpis na GL ;)
A już na zakończenie powiem, że częstokroć w Media&Marketing Polska w wypowiedziach ludzi z dużych agencji pojawia się postulat, by za branie udziału w przetargach płacić, zwłaszcza gdy zleceniodawca zaprasza wielu oferentów. Więc stwierdzenia Pawła, Krzysztofa czy Andrzeja nie są przypadkowe.
Anyway, temat się dalej kotłuje, choć nie warto chyba, tym bardziej szukając argumentów naciąganych do sytuacji.
Pozdrawiam