konto usunięte
Temat: Konkurs dla managerów – jaka nagroda odpowiednia?
Agencja, w której pracuję, postanowiła zrobić małą kampanię promocyjną. Zdecydowano się na konkurs dla ludzi pracujących w e-marketingu, mający polegać na wymyśleniu krótkiego tekstu motywacyjnego. Ogólnie nic wielce czasochłonnego, ale wymagającego zwięzłości i pomysłu (ograniczenie do 160 znaków).Zastanawiamy się tylko nad optymalną nagrodą. Myślimy, czy powinien to być jeden duży pakiet usług (za 50.000 zł), czy lepiej zaoferować dużo mniejszych nagród (w tym wypadku badania stron głównych serwisów zwycięzców metodą eye trackingu) do wygrania dla, powiedzmy, kilkudziesięciu uczestników. Poza start-upami chcemy przyciągnąć przede wszystkim managerów dużych firm spoza grupy, którą aktualnie obsługujemy.
Osobną sprawą jest też pytanie, na ile ludzie identyfikują się ze swoją firmą – w końcu wygrana ma dotyczyć serwisu, którym ktoś się zajmuje, więc w przypadku pracowników korporacji jest to serwis firmowy. Chcielibyśmy wysondować rynek – myślicie, że da się zainteresować konkursem, w którym nagroda jest przeznaczana dla firmy?
Jeśli tak, to jaka nagroda bardziej przyciągnie uwagę – duża, na którą szanse są stosunkowo małe, czy coś mniejszego, ale dużo bardziej prawdopodobnego do wygrania?Adam Gabryelów edytował(a) ten post dnia 08.06.10 o godzinie 10:57