Temat: Kobieta 40 lat a Marketing
Irmina Ludwiniak:
No widzicie, to w takim razie dlaczego NIKT sie do mnie z pracodawców nie odzywa?
Wysyłam setki już aplikacji do Działów Marketingu i NIC. CISZA....To co robię nie tak?
A jeszcze na dokładkę dodam,że mam dobry gust, pracowałam w Agencji Reklamowej i w innych firmach prowadziłam działania marketingowe,umiem nie tylko pozyskiwać ale i rozmawiać z klientem, tworzyłam oferty, kalkulacje, więc o co chodzi?
Problem nie leży w "żałosnych dupkach" w HR, choć wykazują pewne braki w docenieniu starszego stażem pracownika. Chodzi raczej o to, że młodzi są (zazwyczaj, bo nie wiem jaka Ty jesteś i co piszesz w CV) bardziej mobilni, otwarci na nowe formy, posiadają bardziej niestandardowe podejście - ich elastyczność poznawcza, co związane jest z bardziej chłonnym umysłem, jest większa. A poza tym łatwiej jest ich przywiązać do firmy i przekonywać do różnych, często będących im nie na rękę, rzeczy.
Niestety, dużą rolę w takim postrzeganiu pracowników odgrywają stereotypy, ale i nutka prawdy, z psychologicznie statystycznego punktu widzenia się w tym kryje.