Magdalena
Żelasko
Dyrektor LET'S CEE
Film Festival
Temat: Kiedy polska reklama przestanie być prowincjonalna?
Tomek Banasik:
A tak apropo. Od jakiegoś czasu mam notoryczne deja vu powstających artykułów marketingowych, często dziwnie zbieżnych z tematami forów goldenline;
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,86007,6038102...
Ktoś jeszcze ma takie wrażenie, czy to tylko czysty zbieg okoliczności?
Tomku, a co w tym złego? Od kiedy jestem na GoldenLine pasjami czytam dyskusje na forach marketingowych i nieraz mam ochotę na kontynuację w “Marketing & more” lub przedstawienie zagadnienia z nieco innego punktu widzenia. Zbieżność tematów nie jest niczym złym, świadczy w tym przypadku o poziomie dyskusji toczonych na naszej grupie GL, autorytecie wypowiadających się i zainteresowaniu mediów :)
Inaczej byłoby, gdyby autorka cytowała wypowiedzi z GL bez autoryzacji albo przypisywała sobie cudze cytaty, czego nie robi. Pomijając to jednak, przytoczony temat jest jak rzeka i mnie też już zdarzyło się pisać o hasełkach, na długo zanim powstało GoldenLine…
Zresztą, akurat w przypadku Magdy Rydzik (poniekąd mojej koleżanki redakcyjnej) Twoja teoria się nie sprawdza, bo nie ma ona – jeszcze! – profilu na GL, a pomysłów, jak wszystkim Magdom, jej nie brakuje…
Ja w każdym bądź razie zamierzam dalej się tu udzielać i z góry uprzedzam, że jestem chłonna… Jednak gdyby co, na pewno jednak zgłoszę się wcześniej po wypowiedzi i nie omieszkam zareklamować gotowego dziełka ;-)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i przedświątecznie...Magdalena Żelasko edytował(a) ten post dnia 09.12.08 o godzinie 10:18