Tomek
Banasik
NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy
Temat: Kiedy polska reklama przestanie być prowincjonalna?
To oczywiste, że nie może dzić się w oderwaniu od rzeczywistości. Ale nie wierzę, po prostu nie wierzę, że odbiorcy nadal są tak samo podatni na idiotyczne, sztampowe reklamy jak 20 lat temu, gdy faktycznie było to jeszcze coś nowego.Ale odnosząc się raz jeszcze co Twojego porównania - jeśli brand manago, ma gotową wizję, i chce, żeby ten przykładowy "Pinio" zrobił mu tą reklamę tak a tak, to dzwoni do grafika i mówi; "zrób to tak a tak". Tymczasem, gdy zatrudnia agencję reklamową, to oprócz samej grafika, oczekuje też pomysłu - przynajmniej teoretycznie, bo różnie to później wychodzi. Dlatego bądź sobie basistą, ale robienie reklam to czasem owszem - tylko tapetowanie, ale przynajmniej teoretycznie powinno być "aż kreowaniem wnętrz" ;)