Paweł
Kupper
Właściciel,
eithel.pl
Temat: Kartki / upominki świąteczne dla stałych Klientów...
Dwa razy do roku występuje takie zjawisko jak święta :) Powszechnie znane, akceptowane, celebrowane. Nawet jeśli ktoś jest innego wyznania - wolne i tak z tej okazji ma więc dotyczą niemal wszystkich.Zastanawiam się coraz mocniej czy warto wysyłać Stałym Klientom / Kontrahentom kartki świąteczne z tej okazji, tudzież inne suweniry?
Niekoniecznie na te święta - pytam ogólnie.
Na moje oko jest kilka "za" i kilka "przeciw". Z jednej strony to jakieś przypomnienie się, znak tego że o kimś pamiętamy. Z drugiej kolejny kawałek papieru (czy mail - choć bardziej chcę tu rozmawiać o formie tradycyjnej), który lada chwila wyląduje w koszu. Poza tym gdy dostaję kartkę np. od firmy która dba o moje SEO włącza mi się czasem taki odruch - "Szkoda tych pieniędzy na wytworną kartkę, dodaliby za tę kasę więcej linków zewnętrznych do mojej domeny".
I sam nie wiem - co sugerujecie? Jak myślicie? Jak Wy odbieracie takie świąteczne przypominajki?
Lubicie je otrzymywać czy uważacie za zbędne i przestarzałe narzędzie marketingowe?
A jeśli jesteście na 'tak' to co Wy chcecie otrzymywać:
- e-kartkę
- standardową kartkę wysłaną pocztą
- jakąś kartkę ale zindywidualizowaną
- gift, jakiś upominek, drobiazg, gadżet nawiązujący do kontrahenta / świąt.