Marta
Białek
Kierownik Działu
Marketingu, Everest
Finanse Spółka
Akcyjna
Jarosław K. senior copywriter
Temat: Kampania TV - jak badać koszty?
Telefon do dimu mediowego? Telefon do stacji TV?
Marta
Białek
Kierownik Działu
Marketingu, Everest
Finanse Spółka
Akcyjna
Temat: Kampania TV - jak badać koszty?
Cenniki mam. Ale dom mediowy dostaje inne ceny a agencja jeszcze inne. A ja chciałabym wiedzieć czy to co płacę agencji jest tą samą kwotą jaką płacą oni. Reasumując czy rzeczywiście zarabiają tylko na prowizji. Koszty zakupu TV są ogromne - nie chce mi się wierzyć by cały biznes opierał się na zaufaniu stąd szukam kontaktu do kogoś kto się na tym zna.Jarosław K. senior copywriter
Temat: Kampania TV - jak badać koszty?
Proszę zadzwonić do odpowiedniego działu w stacji telewizyjnej. Okaże się wtedy zapewne, że a) dom mediowy zaoferuje Pani dużo lepsze warunki niż bezpośrednio stacja TV (bo kupują czas antenowy hurtowo) b) ceny przez agencję zależą przede wszystkim od typu... umowy z agencją. Najkorzystniejsza dla agencji jest bowiem forma pobierania ustalonego procentu od budżetu mediowego jako wynagrodzenia. Proszę się też nie martwić, że wówczas agencji "zależy" na wyższym niż potrzebny budżecie mediowym, bo media kupuje dom mediowy i musi przedstawić analizę jego optymalizacji pod kątem potrzeb Klienta.
Marta
Białek
Kierownik Działu
Marketingu, Everest
Finanse Spółka
Akcyjna
Temat: Kampania TV - jak badać koszty?
Czyli muszę zaufać agencji? Nie praktykuje się żadnych "podkładek" jak np. oferta z domu mediowego?Jarosław K. senior copywriter
Temat: Kampania TV - jak badać koszty?
Marta B.:
Czyli muszę zaufać agencji? Nie praktykuje się żadnych "podkładek" jak np. oferta z domu mediowego?
Nie rozumiem pytania. Cenniki domu mediowego i stacji TV są oficjalne. Cennik agencji przedstawia Pani agencja. Może sobie więc Pani porównać jak najbardziej.
Edit: Dla agencji jest Pani Klientem, tak jak dla sklepikarza czy sprzedawcy pizzy. Agencja MUSI przedstawić kosztorys, który może Pani próbować negocjować - i dopóki go Pani nie zaakceptuje, nie ma umowy. W tym kosztorysie powinny być, lub znaleźć się na Pani życzenie, wyszczególnione wszystkie koszta - łącznie z kosztami poszczególnych mediów, marżą agencji, cenami podwykonawców itp. Jeśli agencja nie chce takiego kosztorysu przedstawić, proszę wziąć inną agencję.Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.02.15 o godzinie 14:16
Marta
Białek
Kierownik Działu
Marketingu, Everest
Finanse Spółka
Akcyjna
Temat: Kampania TV - jak badać koszty?
Dziękuję za pomoc.Temat: Kampania TV - jak badać koszty?
Ulotki są skuteczne http://irmy.pl/popularnosc-ulotek-z-poznania/ mój przykład to pokazuje.Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Skuteczność ulotek - jak badać -
-
Reklama, marketing, marka » Kampania billboardowa - koszty, obsługa -
-
Reklama, marketing, marka » Jak będzie wyglądać kampania prezydencka? -
-
Reklama, marketing, marka » Jak przekonać klienta żeby pokrył moje koszty reklamy -
-
Reklama, marketing, marka » Zapraszam na warsztaty - kampania reklamowa w praktyce,... -
-
Reklama, marketing, marka » Kampania mBanku - jak dla mnie zbyt wulgarna -
-
Reklama, marketing, marka » kampania teaserowa w Poslce -
-
Reklama, marketing, marka » Jak to się nazywa ?? Prośba o pomoc!! -
-
Reklama, marketing, marka » Nieuczciwa reklama, darmowa usługa za 95 zł. Jak mozna... -
-
Reklama, marketing, marka » Jak wcześniej rozpocząć weekend ;) -
Następna dyskusja: