konto usunięte

Temat: Kampania T-Mobile.

Jak dla mnie to za dużo tej reklamy, linia melodyczna po jakiś czasie drażniąca... jak dla mnie wręcz skutek odwrotny

W pełni się zgadzam, wszechobecność reklam T-Mobile powoduje negatywny stosunek do tej marki
Daniel C.

Daniel C. Account Manager

Temat: Kampania T-Mobile.

Ostatnio rozmawiałem z pracownikiem Orange z myślą przeniesienia tam jednego z numerów. Szczerze odradzał, stwierdził że jakby tak naprawdę podliczyć to wszyscy mają tak samo nie ważne co to za sieć, jedni mają lepszy zasięg inni akurat coś innego. A jak ktoś twierdzi, że jedna siec jest lepsza od drugiej to tylko świadczy o tym jak podatny jest na reklamę ;)

Na myśli miałem play który ma znacznie bardziej rozwiniętą ofertę multimedialną niż "konserwatywna" era (+ bezpłatne rozmowy w sieci)
Za to zasięg plusa, chyba najgorszy ze wszystkich sieci na rynku ale jak mi jakaś rozmowa na urlopie przepadnie to nie będę z tego powodu zbyt zasmucony:)

a na reklamy owszem podatny jestem jak każdy;)

Co do tematu, stosunek do kampanii mam totalnie ambiwalentny...
Ani mnie to ziębi ani grzeje...
Spoty dłużyzna, nie zachęcają ani nie powodują że spodziewam się czegoś ekstra po nowej marce (a mówię to jako użytkownik klient, nie pracownik agencji):)Daniel C. edytował(a) ten post dnia 03.08.11 o godzinie 11:01
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Kampania T-Mobile.

W Dziennkiu był wywiad z prezesem T-Mobile i mówił, że nowa marka ma większą rozpoznawalność niż Era. To chyba im kampania wypaliła.

A ja dalej sprzedaję „Erę za piątkę”.
Daniel C.

Daniel C. Account Manager

Temat: Kampania T-Mobile.

Dominik Szewior:
W Dziennkiu był wywiad z prezesem T-Mobile i mówił, że nowa marka ma większą rozpoznawalność niż Era. To chyba im kampania wypaliła.

A ja dalej sprzedaję „Erę za piątkę”.

Przy takiej częstotliwości i zasięgu ciężko byłoby nie zwiększyć rozpoznawalności.

Zdaję się, że większość krytyki padającej na tą kampanię jest jednak pod względem jakości przekazu - wizerunku (wniosek z obserwacji-niczym nie udokumentowany).Daniel C. edytował(a) ten post dnia 03.08.11 o godzinie 22:01
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Kampania T-Mobile.

Może bardziej chodzi o przesyt tymi reklamami. Mi się już przejadło, jak przeglądałem kilka różowych gazet.
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Kampania T-Mobile.

Mi tam wystarczy że mamy T-Mobile Ekstra Klasa (ale durnie się to czyta) :)
Poza tym nie zauważyłem ŻĄDNEJ reklamy T-Mobile poza moją własną komórką i kilkoma banerami w necie :P
Daniel C.

Daniel C. Account Manager

Temat: Kampania T-Mobile.

Poza tym nie zauważyłem ŻĄDNEJ reklamy T-Mobile poza moją własną komórką i kilkoma banerami w necie :P

szczęściarz;)
Tomasz Witczak

Tomasz Witczak ojciec-założyciel,
wiceprezes i dyr.
kreatywny, mercuri
m...

Temat: Kampania T-Mobile.

dużo, głośno i często. kompletnie bez pomysłu. ot, cała "kampania"
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Kampania T-Mobile.

Z SMSami reklamowymi przesadzają i to zdrowo, w ciagu dwóch dni dostałem ich conajmniej 15 :)

konto usunięte

Temat: Kampania T-Mobile.

Piotr L.:
Z SMSami reklamowymi przesadzają i to zdrowo, w ciagu dwóch dni dostałem ich conajmniej 15 :)
tak widocznie dbają o stałych klientów:) Nowa jakość:)
Rafał N.

Rafał N. CEO - iFleet

Temat: Kampania T-Mobile.

Ich reklamy są wg mnie o niczym... Jak tylko widzę, staram się od razu przełączyć na inny kanał.
Witek Kurdziel

Witek Kurdziel MOCNYSKLEP.PL,
MOCNYTRENER.PL,
MOCNYBLOG.PL

Temat: Kampania T-Mobile.

Piotr L.:
Z SMSami reklamowymi przesadzają i to zdrowo, w ciagu dwóch dni dostałem ich conajmniej 15 :)

fakt...
Gerard Szymański

Gerard Szymański Szef Platformy
Reklamowej
Idealiści. Niewierny
ogrodnik.W...

Temat: Kampania T-Mobile.

Zdecydowany przesyt na samym początku kampanii to jedno, a dodatkowo jak już kilka osób zauważyło faktycznie reklamy mdłe i dość nudne. A w tą większą rozpoznawalność niż miała era trochę trudno mi uwierzyć w sumie.

konto usunięte

Temat: Kampania T-Mobile.

Mdłe i nudne... To trochę jak ich obecna oferta - ja zdecydowałam się pozostać przy starej taryfie Ery, bo nowe są kompletnie do kitu (z mojej perspektywy). Przykładowo - pakiet wolnych minut obejmuje a/ komórki T-Mobile, b/ telefony stacjonarne (!). Dużo dzwonicie na stacjonarne? :)
Joanna Ziętara

Joanna Ziętara trener windykacji i
obsługi klienta

Temat: Kampania T-Mobile.

Pozwolę sobie wylać tu swoją frustrację - jak ja mam już dość tych reklam T-Mobile!!! O ile jeszcze ta pierwsza (z Nowickim) jakoś po mnie spływała, to te wszystkie kolejne gnioty przyprawiają mnie o mdłości...

I zastanawia mnie jedna rzecz - ok, wdrukują nam do świadomości tą nową markę, ale... co z tego, skoro, jak wielu z Was tu pisze, nie mają wcale fajnej oferty?
Jaki jest sens pakowania kasy w reklamę, jeśli produkt jest w sumie średni w porównaniu z innymi markami?
Czy nie lepiej było dać jakąś mega ofertę? Czy to nie przyciągnęłoby klientów bardziej niż ten zalew słabych spotów???
Piotr Gulbierz

Piotr Gulbierz Lektor ( radio, tv,
internet,
e-learning)

Temat: Kampania T-Mobile.

Chociaż ten wątek wygasł w zeszłym roku, postanowiłem zrobić dopisek, związany z T-Mobile.

Jeżeli mieliście podobne doświadczenia, proponuję Wam też zareagować.

Otrzymałem dzisiaj dwa sms-y informujące mnie, że
"Przez 7 kolejnych dni otrzymasz ZA DARMO SMS-y w promocji Pogoda SMS.
Rezygnacja: odpowiedz POSANULUJ na 8117(0zł)
Regulamin promocji www,t-mobile.pl PTC"

"Przez 7 kolejnych dni otrzymasz ZA DARMO SMS-y w promocji Kalendarz MMS.
Rezygnacja: odpowiedz KRANULUJ na 8117(0zł)
Regulamin promocji www,t-mobile.pl PTC"

Moim zdaniem, zgoda na promocję(lub nie), polega na tym, że jeżeli NIE JESTEM NIĄ ZAINTERESOWANY, mogę w tej kwestii nic nie robić, bez żadnych konsekwencji.

Natomiast sposób wyciągnięcia pieniędzy i rozumienia mojej zgody na regulamin T-Mobile, polega u nich na tym, że jeżeli właśnie NIC NIE ZROBIĘ, to zapłacę po 7-iu dniach, dodatkową kasę, za coś czego NIE CHCĘ.

Ponieważ tę przewrotność uważam za naciągactwo, a telefony(abonamenty), które posiadam w tej sieci obsługiwane są również przez osobę starszą i nie znającą technik podstępnego zwiększania moich kosztów, wniosłem o zaprzestanie tego typu praktyk na wszystkich numerach mojego abonamentu.
Napisałem im:
"Jeżeli czegoś nie zaakceptuję, klikając ZGODA w sms-sie zwrotnym, nie ponoszę odpowiedzialności za brak działania."
Liczę na:
1. Zaakceptowanie mojej powyższej deklaracji,
2. Wyłączenie z moich abonamentowych numerów wszystkich tego typu promocji
3. Zaniechania praktyk podnoszenia kosztów w przypadku braku reakcji klienta.
4. Odpowiedź

....Ciekawe, jaki będzie finał.
Inne sieci też tak robią?

Temat: Kampania T-Mobile.

Piotr Gulbierz:

Dzwoniłeś do nich może i tłumaczyłeś im dobitnie (w lekko podniesionym tonie), że NIE znaczy NIE, czy jedynie drogą mailową?

Raz miałem podobną sytuację (też jakieś głupoty przychodziły SMSem od nich). Zadzwoniłem i opitoliłem. Niestety pisanie maili jest bardzo nieskuteczne. Za każdym razem czyta to inny konsultant i nie czyta historii choćby skrótowej całego zajścia - tragedia.

Na razie mam spokój. Alternatyw sieci chyba nie ma.
Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Temat: Kampania T-Mobile.

Piotr Gulbierz:
Chociaż ten wątek wygasł w zeszłym roku, postanowiłem zrobić dopisek, związany z T-Mobile.

Jeżeli mieliście podobne doświadczenia, proponuję Wam też zareagować.

Otrzymałem dzisiaj dwa sms-y informujące mnie, że
"Przez 7 kolejnych dni otrzymasz ZA DARMO SMS-y w promocji Pogoda SMS.
Rezygnacja: odpowiedz POSANULUJ na 8117(0zł)
Regulamin promocji www,t-mobile.pl PTC"

"Przez 7 kolejnych dni otrzymasz ZA DARMO SMS-y w promocji Kalendarz MMS.
Rezygnacja: odpowiedz KRANULUJ na 8117(0zł)
Regulamin promocji www,t-mobile.pl PTC"

Moim zdaniem, zgoda na promocję(lub nie), polega na tym, że jeżeli NIE JESTEM NIĄ ZAINTERESOWANY, mogę w tej kwestii nic nie robić, bez żadnych konsekwencji.

Taka praktyka jest niezgodna z prawem, co wielokrotnie już sądy potwierdzały (i jeszcze częściej Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów). Ale widać niektóre firmy mają to gdzieś :)
Piotr Gulbierz

Piotr Gulbierz Lektor ( radio, tv,
internet,
e-learning)

Temat: Kampania T-Mobile.

Daniel G.:
Piotr Gulbierz:

Dzwoniłeś do nich może i tłumaczyłeś im dobitnie (w lekko podniesionym tonie), że NIE znaczy NIE, czy jedynie drogą mailową?

No dosłownie jakbyś tam był :)
I tak i tak.Piotr Gulbierz edytował(a) ten post dnia 22.08.12 o godzinie 10:32

konto usunięte

Temat: Kampania T-Mobile.

Tu jeszcze kilka słów o kampanii T-Mobile: http://wp.me/p2P11B-16
Gorzkich, niestety. Zapraszam do przeczytania także pozostałych wpisów poświęconych marketingowi

Następna dyskusja:

kampania teaserowa w Poslce




Wyślij zaproszenie do