Temat: Kampania T-Mobile.
Chociaż ten wątek wygasł w zeszłym roku, postanowiłem zrobić dopisek, związany z T-Mobile.
Jeżeli mieliście podobne doświadczenia, proponuję Wam też zareagować.
Otrzymałem dzisiaj dwa sms-y informujące mnie, że
"Przez 7 kolejnych dni otrzymasz ZA DARMO SMS-y w promocji Pogoda SMS.
Rezygnacja: odpowiedz POSANULUJ na 8117(0zł)
Regulamin promocji www,t-mobile.pl PTC"
"Przez 7 kolejnych dni otrzymasz ZA DARMO SMS-y w promocji Kalendarz MMS.
Rezygnacja: odpowiedz KRANULUJ na 8117(0zł)
Regulamin promocji www,t-mobile.pl PTC"
Moim zdaniem, zgoda na promocję(lub nie), polega na tym, że jeżeli NIE JESTEM NIĄ ZAINTERESOWANY, mogę w tej kwestii nic nie robić, bez żadnych konsekwencji.
Natomiast sposób wyciągnięcia pieniędzy i rozumienia mojej zgody na regulamin T-Mobile, polega u nich na tym, że jeżeli właśnie NIC NIE ZROBIĘ, to zapłacę po 7-iu dniach, dodatkową kasę, za coś czego NIE CHCĘ.
Ponieważ tę przewrotność uważam za naciągactwo, a telefony(abonamenty), które posiadam w tej sieci obsługiwane są również przez osobę starszą i nie znającą technik podstępnego zwiększania moich kosztów, wniosłem o zaprzestanie tego typu praktyk na wszystkich numerach mojego abonamentu.
Napisałem im:
"Jeżeli czegoś nie zaakceptuję, klikając ZGODA w sms-sie zwrotnym, nie ponoszę odpowiedzialności za brak działania."
Liczę na:
1. Zaakceptowanie mojej powyższej deklaracji,
2. Wyłączenie z moich abonamentowych numerów wszystkich tego typu promocji
3. Zaniechania praktyk podnoszenia kosztów w przypadku braku reakcji klienta.
4. Odpowiedź
....Ciekawe, jaki będzie finał.
Inne sieci też tak robią?