Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: Kampania społeczna: "Czytaj - podrywaj" ;)

Piotr Wilk:
Jest dokładnie tak jak pisze Dorota. Wiem coś o tym.
Coś więcej na ten temat? :) Bo nie wiem z czym dokładnie się zgadzasz...

konto usunięte

Temat: Kampania społeczna: "Czytaj - podrywaj" ;)

Dorota S.:
zamiast zacząć normalną ludzką polemikę.

Zwykle, gdy pojawia się ktoś, kto odkrywa wielkie tajemnice wszechświata lub ujawnia międzynarodowe spiski służące praniu pieniędzy, zamiast więcej mówić należałoby zadzwonić po lekarza. EOT

konto usunięte

Temat: Kampania społeczna: "Czytaj - podrywaj" ;)

Na czym zarobił Hugo Boss akurat nie jest żadną tajemnicą.
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: Kampania społeczna: "Czytaj - podrywaj" ;)

Krzysztof B.:
Dorota S.:
zamiast zacząć normalną ludzką polemikę.

Zwykle, gdy pojawia się ktoś, kto odkrywa wielkie tajemnice wszechświata lub ujawnia międzynarodowe spiski służące praniu pieniędzy, zamiast więcej mówić należałoby zadzwonić po lekarza. EOT
Kolega chyba mocno przeinterpretował moją wypowiedź. Proszę przyjrzyj się jej bliżej- piszę o powstawaniu sklepów i galerii, które tym się zajmują -j est to oczywiste. Na całym świecie się tak dzieje. To zwyczajny pomysł na biznes. Ja się z tym spotykam np. sprzedając przedmioty na aukcjach, gdzie kupowane są rzeczy za wielokrotność swoich wartości mimo, że z pozoru nie ma to żadnego sensu (przedmiot nie jest formą inwestycji). Coś, co sprzedało się w zeszłym sezonie za 200tys , idzie w następnym za kilkanaście milionów. Mam przykłady, ale nie jest to przecież grupa na tak szczegółowe dywagacje.
Ja piszę o oczywistym i znaczącym zjawisku w biznesie. Mimo to podaję to jako jedynie jeden z możliwych sposobów na finansowanie mediów. W mojej wypowiedzi nie tworzę nacisku na sposób, ale na fakt finansowania z innych źródeł niż sama sprzedaż- czego nie brano pod uwagę w tej dyskusji...

Napisałam też, że teorie spiskowe nijak mają się do rzeczywistości, bo źle interpretują zjawiska.

Kolego, czytając z pewnym nastawieniem zawsze przeczytasz co chcesz. Właśnie o to mi chodzi. Nastaw się na to, że rozmawiasz z równym sobie człowiekiem, a zobaczysz, że nagle ludzie przestaną być świrami. Przynajmniej w dużym stopniu ;)

Paweł- i Boss nie jest w tym osamotniony ;)Dorota S. edytował(a) ten post dnia 13.02.13 o godzinie 13:00
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: Kampania społeczna: "Czytaj - podrywaj" ;)

Dorota S.:
W galeriach handlowych i centrach dużych miast istnieją jednak również sklepy i galerie o zupełnie anonimowych "markach". Często są to sklepy, które nie są nastawione na rzadnen konkretny target.
Dorota S.:
Kolega chyba mocno przeinterpretował moją wypowiedź. Proszę przyjżyj się jej bliżej- piszę o powstawaniu sklepów i galerii, które tym się zajmują -j est to oczywiste. Na całym świecie się tak dzieje. To zwyczajny pomysł na biznes.

Ręce opadają.Agnieszka G. edytował(a) ten post dnia 13.02.13 o godzinie 12:31
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: Kampania społeczna: "Czytaj - podrywaj" ;)

Mój błąd. Przeoczenie. Zdarza się w najlepszej rodzinie. Czasem umysł płata figle (w tak długiej wypowiedzi widać, że błąd jest omyłką).

Ty jesteś doskonała zapewne we wszystkim co robisz :)Dorota S. edytował(a) ten post dnia 13.02.13 o godzinie 12:57
Adam Krajewski

Adam Krajewski Manager Działu
Reklamy i
Sponsoringu

Temat: Kampania społeczna: "Czytaj - podrywaj" ;)

tak tak pokłóćmy się wszyscy ;)
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: Kampania społeczna: "Czytaj - podrywaj" ;)

Adam Krajewski:
tak tak pokłóćmy się wszyscy ;)

Nie mam zamiaru :) Za to chętnie się dowiem, jak powinien wyglądać spot, który by trafił do Jarka i przekonał do przyjazdu w dolnośląskie (skoro o tym spocie rozmawiamy) :)

konto usunięte

Temat: Kampania społeczna: "Czytaj - podrywaj" ;)

Agnieszka G.:
Adam Krajewski:
tak tak pokłóćmy się wszyscy ;)

Nie mam zamiaru :) Za to chętnie się dowiem, jak powinien wyglądać spot, który by trafił do Jarka i przekonał do przyjazdu w dolnośląskie (skoro o tym spocie rozmawiamy) :)

Niekoniecznie! :-)
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: Kampania społeczna: "Czytaj - podrywaj" ;)

Paweł Korzeniewski:
Agnieszka G.:
Adam Krajewski:
tak tak pokłóćmy się wszyscy ;)

Nie mam zamiaru :) Za to chętnie się dowiem, jak powinien wyglądać spot, który by trafił do Jarka i przekonał do przyjazdu w dolnośląskie (skoro o tym spocie rozmawiamy) :)

Niekoniecznie! :-)

Wiedziałam, ze się nie dasz nabrać :)

A prawda taka, że pomerdałam wątki :D

Tak więc OT do usunięcia :)
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: Kampania społeczna: "Czytaj - podrywaj" ;)

Agnieszka G.:

A prawda taka, że pomerdałam wątki :D
"ręce opadają" ;) :D ha!

a tak w kwestii wątku- Nigdy się tym nie interesowałam. Poszperałam trochę i widzę, że stosunkowo niewiele jest kampanii traktujących o czytaniu książek. Przynajmniej nie wiele jest na wierzchu, a to już samo przez się jest dość wymowne. Anglojęzyczne kampanie głównie skupiają się w okół problemu skrajnego analfabetyzmu...
Podoba mi się jednak hasło: " Culture Against Triviality"
http://english.ahram.org.eg/NewsContent/18/0/39966/Boo...
Eleganckie i zręczne. Jeszcze tylko kampania i spot i byłoby lux ;)

konto usunięte

Temat: Kampania społeczna: "Czytaj - podrywaj" ;)

Skoro taki Empik nie uderza w tym kierunku to dlaczego ktoś inny miałby to robić?
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: Kampania społeczna: "Czytaj - podrywaj" ;)

No widzisz Doroto :) 1:1 :)

Ktoś ma dane, jak wyszła kampania z książkami w komunikacji miejskiej?
http://mowianamiescie.pl/podziel-sie-ksiazka-w-komunik...

Spotkałam się jeszcze z półką pełną książek na pasażu w centrum handlowym.
http://www.galeriehandlowe.pl/go.live.php/PL-H66/aktua...

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do