konto usunięte
konto usunięte
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
To może coś bardziej odważnego w takim stylu...konto usunięte
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
przede wszystkim, to temu małemu biznesu nie mówiłabym, że jest mały i ma do czegoś prawo i że tym prawem jest pomockonto usunięte
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
Jak patrzę na Pana prace to ma Pan pełne prawo mieć takie zdanie...
Mam to rozumieć jako komplement, czy przytyk? Ot krytyka - mnie również się nie oszczędza - taka juz dola projeketanta graficznego - ciągle pod pręgierzem...
konto usunięte
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
Patryk Tyburkiewicz:
e tam. Rybnik Plaza jak każda inna Plaza :)
Długo się zastanawiałem, czy zamieścić:) Ale - co mi tam - niech wisi:) Miało być inaczej, niż inne PLAZY właśnie... Nie udało się?
konto usunięte
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
no przecież żartuję :)Swoją drogą ten znak to ewenement. No i niestety jest niezapominalny dla mnie :)
pzdr
Jarosław K. senior copywriter
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
Przemysław Bajor:
To może coś bardziej odważnego w takim stylu...
Jest lepiej. Ale rzeczywiście ta "pomoc" razi.
konto usunięte
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
to może "wsparcie" :)konto usunięte
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
Jarosław Koć:
Przemysław Bajor:
To może coś bardziej odważnego w takim stylu...
Jest lepiej. Ale rzeczywiście ta "pomoc" razi.
Jak wyżej - teraz typo! Wyważyć, przemyśleć. I spróbuj z kolorowym zdjęciem, albo barwionym B&W, ale może czarno białe właśnie nie zrobi z tego opowieści o Matce Polce... Trza popróbować - dużo. I módl się, żeby Cię Jarek nie skasował:)
konto usunięte
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
Może jeszcze "małego" zamienić na "Twojego"Bo, że jest mały to z ilustracji widać
konto usunięte
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
Sylwia Grzymała:
Może jeszcze "małego" zamienić na "Twojego"
Bo, że jest mały to z ilustracji widać
Ale wtedy nie będzie widać, kto kogo wspiera (mały dużego, czy duży małego);)
konto usunięte
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
pierwsze dwa plakaty - rewelacjaplakat na którym widnieje słowo biznes e-e
konto usunięte
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
Pierwszy plakat uważam, za bardzo fajny, aczkolwiek mało pomysłowy. Drugi natomiast, nie budzi we mnie żadnych większych uczuć. Jednakże, (jak zostało to już powiedziane wcześniej), również kojarzy mi się z jakąś akcją charytatywna.Jeśli chodzi o plakat nr 3 moim zdaniem jest najlepszy, aczkolwiek zamiast 'Wsparcie dla małego biznesu' zmieniłabym na np. 'Wsparcie dla Twojego biznesu'.
PS.
Nie mów grubemu, ze jest gruby, tak więc nie używaj zwrotu iż mały biznes jest mały, nawet jeśli jest tak jest w rzeczywistości.
Pozdrawiam
konto usunięte
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
z całym szacunkiem dla wszystkich... istnieje coś takiego jak mały i średni biznes... i to jest konkretna pomoc dla małych przedsiębiorców... ktoś kto prowadzi warzwniak trudno żeby się obrazał za to że jest małą firmą jak jest małą (trudno żeby się porównywał z np. Mercedesem).Rozumiem, że każdy chce popisać się inteligencją ale jeżeli akcja jest skierowana do małego biznesu trudno pisać na plakacie o tym, że mleko jest zdrowe.
Wszytskie opinie są dla mnie ważne i je szanuje ale nie popadajmy w paranoje i podstawowyc rzeczy nie zmieniajmy na coś czym nie są... nie zareklamujemy proszku do prania pisząc o pralce która ma 6000 obrotów!
PS. I czy wizerunek dzieci jest zastrzeżony dla organizacji związanych z problemami rodzin, matek itp.Przemysław Bajor edytował(a) ten post dnia 07.08.09 o godzinie 21:14
konto usunięte
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
Przemysław Bajor:
z całym szacunkiem dla wszystkich... istnieje coś takiego jak mały i średni biznes... i to jest konkretna pomoc dla małych przedsiębiorców... ktoś kto prowadzi warzwniak trudno żeby się obrazał za to że jest małą firmą jak jest małą (trudno żeby się porównywał z np. Mercedesem).
Rozumiem, że każdy chce popisać się inteligencją ale jeżeli akcja jest skierowana do małego biznesu trudno pisać na plakacie o tym, że mleko jest zdrowe.
Wszytskie opinie są dla mnie ważne i je szanuje ale nie popadajmy w paranoje i podstawowyc rzeczy nie zmieniajmy na coś czym nie są... nie zareklamujemy proszku do prania pisząc o pralce która ma 6000 obrotów!
PS. I czy wizerunek dzieci jest zastrzeżony dla organizacji związanych z problemami rodzin, matek itp.Przemysław Bajor edytował(a) ten post dnia 07.08.09 o godzinie 21:14
Nie da się zadowolić wszystkich. W każdym bądź razie życzę powodzenia;)
Tomasz M W. Free your mind!
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
Co do kiełkującego biznesu - przypomina mi się bajka "Proszę słonia" o porcelanowym słoniu Dominiku, który faszerowany witaminami przez swojego właściciela wyrósł na giganta :)Temat nośny i do wykorzystania.
W ogóle skarbonki nadają się na dobre ilustracje wsparcia małego biznesu, tylko trzeba pokazać to w nowym ujęciu.
Jak? To już inna bajka. Nie dla dzieci i nie za darmo ;P
http://www.youtube.com/watch?v=OUtXuD6vLf8
EDIT -> zapomniałem o linkuTomasz M W. edytował(a) ten post dnia 07.08.09 o godzinie 22:45
Łukasz Makuch mintu.me
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
Przemysław Bajor:
PS. I czy wizerunek dzieci jest zastrzeżony dla organizacji związanych z problemami rodzin, matek itp.
wcale nie jest i przez to jest już mocno wyświechtany i zużyty ...
ale swoją drogą - czytając uwagi na tym forum pamiętaj, kto tu komentuje ... bynajmniej nie twoja grupa docelowa ;p
Ludzie, którzy niejednokrotnie sami połamali zęby na różnego rodzaju plakatach, etc. Zatem feedback jaki dostajesz, jest lekko ... spaczony ;)
<mam nadzieję, że nikt się nie obrazi drodzy marketerzy ;)>
Jarosław K. senior copywriter
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
Łukasz Makuch:> ;)>
Przemysław Bajor:
PS. I czy wizerunek dzieci jest zastrzeżony dla organizacji związanych z problemami rodzin, matek itp.
wcale nie jest i przez to jest już mocno wyświechtany i zużyty ...
ale swoją drogą - czytając uwagi na tym forum pamiętaj, kto tu komentuje ... bynajmniej nie twoja grupa docelowa ;p
Ludzie, którzy niejednokrotnie sami połamali zęby na różnego rodzaju plakatach, etc. Zatem feedback jaki dostajesz, jest lekko ... spaczony ;)
<mam nadzieję, że nikt się nie obrazi drodzy marketerzy
Spoko, nie obraziłem się, tylko lekko uśmiałem.
Jednym z największych błędów w badaniach jest bowiem pytanie grupy docelowej o to, jak dany projekt (w tym przypadku plakat) ma być "zrobiony".
Najlepiej to wytłumaczyć na przykładzie dentysty. Jak jesteś dentystą, nie dyskutujesz z pacjentem, jakie wiertło masz wziąć. O tym rozmawiasz z innymi dentystami-fachowcami. Z pacjentem rozmawiasz o tym, czy go boli i czy jest zadowolony.
Dlatego od porad typu "co należy zrobić z tym plakatem" grupę docelową trzeba trzymać z daleka. Ona niech ocenia efekt finalny.
Łukasz Makuch mintu.me
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
Jarosław Koć:
Dlatego od porad typu "co należy zrobić z tym plakatem" grupę docelową trzeba trzymać z daleka. Ona niech ocenia efekt finalny.
cóż, niby mnie to przekonuje, ale ...
nie sądzisz, że nie majac w ogóle feedbacku od grupy docelowej możesz pójść w kreację mocno odrealnioną, której nikt z targetu "nie kupi"???
marketingu / kreacji nie sledzę może jakoś mocno od czasów studiów, ale z tego co pamietam było troche spektakularnych porażek tego typu w przypadku wielkich marek ...
Jarosław K. senior copywriter
Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
Łukasz Makuch:
Jarosław Koć:
Dlatego od porad typu "co należy zrobić z tym plakatem" grupę docelową trzeba trzymać z daleka. Ona niech ocenia efekt finalny.
cóż, niby mnie to przekonuje, ale ...
nie sądzisz, że nie majac w ogóle feedbacku od grupy docelowej możesz pójść w kreację mocno odrealnioną, której nikt z targetu "nie kupi"???
marketingu / kreacji nie sledzę może jakoś mocno od czasów studiów, ale z tego co pamietam było troche spektakularnych porażek tego typu w przypadku wielkich marek ...
Zgoda, ale tyle samo było porażek, kiedy grupa docelowa układała reklamę (słynne pytanie "a co by Państwa przekonało do kupna?"). Oczywiście, że jeśli możemy sobie pozwolić na jakieś minifokusy, to warto to zrobić. Ale po pierwsze - z gotowym projektem (projektami), po drugie - notować wtedy wrażenia, a nie uwagi, co dodać, a co przesunąć.
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » pozyskiwanie funduszy przez organizacje non-profit? -
-
Reklama, marketing, marka » Logo pro bono: podarujmy organizacjom non-profit... -
-
Reklama, marketing, marka » kampania teaserowa w Poslce -
-
Reklama, marketing, marka » kampania społeczna - badania konsumenckie -
-
Reklama, marketing, marka » Kampania społeczna: "Czytaj - podrywaj" ;) -
-
Reklama, marketing, marka » Język Ojczysty - kampania społeczna ;) -
-
Reklama, marketing, marka » Dos Equis - kampania wzbudzająca wiele emocji w branży... -
-
Reklama, marketing, marka » Head&Shoulders - nowa kampania -
-
Reklama, marketing, marka » Nowa kampania Biedronki -
-
Reklama, marketing, marka » Barket Topa - kampania społeczna związana z chorobami... -
Następna dyskusja: