Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat
Chyba wszystko juz zostało powiedziane.
Rzeczywiście, motyw rącząt jest chyba najbardziej wyświechtanym w historii reklamy. No, chyba, że jeszcze człowiek podskakujący w górę na plaży :-)
I to prawda, że ciemne kolory i dłonie kojarzą się raczej z akcjami charytatywnymi albo hospicyjnymi.
Ale - paradoksalnie - połączenie tych dwóch wad można przekuć w zaletę, jak to uczył mistrz Bernbach.
Bo jeśli odbiorca spodziewa się czegoś innego, to możemy spróbować pozytywnie wykorzystać efekt zaskoczenia.
W tym celu jednak musiałby powstać interesujący headline, który właśnie "ogrywałby" to zaskoczenie. Tym bardziej, że wsparcie mniejszych widac w obrazku, więc po co powtarzać?
Jarosław Koć edytował(a) ten post dnia 07.08.09 o godzinie 11:55