Andrzej
Boguszyński
Customer Service,
Leoni Kabel Polska
Temat: Kampania operatora telefonii komórkowej PLAY
Witam wszystkich.Chciałbym poruszyć temat kampanii reklamowej operatora Play.
Jestem ciekawy Waszych opinii na ten temat. Moim zdaniem reklamy są zupełnie beznadziejne, co gorsza drażniące.
Co jest tego przyczyną? Czy ulubione przez nowojorczyków słowo "whatever" (wypowiadane aroganckim tonem, naprawdę nie wiem czemu ma ono służyć - czy "cokolwiek" to dobry pomysł na hasło???) czy może jeszcze coś innego?
I same pomysły na spoty telewizyjne - przyciężkawe, bez polotu, bez szczypty humoru chociażby...
Zresztą dzisiaj przeczytałem na stronach Wirtualnych Mediów, że sam Play przyznaje się do błędu w kampanii ("nasze reklamy to błąd") - to dosyć oryginalna sytuacja nie uważacie?