Magdalena Włodarczyk

Magdalena Włodarczyk .....drogę wytycza
się idąc.....

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

Witam,
Może Ktoś orientuje się jak kształtują się ceny za:
a)produkcja spotów telewizyjnych reklamowych - 30 sekundowych
b)produkcja spotów radiowych reklamowych - 30 sekundowego
c)emisja spotów reklamowych-telewizyjnych
d)emisja spotów reklamowych-radiowych

Prawdopodobnie w niedalekiej przyszłości będziemy realizować taką kampanie medialną promująca pewien projekt a dziś potrzebuje cen aby stworzyć budżet. Bardzo proszę o pomoc w ustaleniu kosztów, Kto ma bądź, miał styczność z ta materią:)
Pozdrawiam ponoworocznie:)
Magda
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

odpowiedź - najprecyzyjniejsza jakiej da się udzielić na tak zadane pytanie - brzmi:

to zależy
Grzegorz Jasiński

Grzegorz Jasiński ADMINISTRATOR IT

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

Magdalena Włodarczyk:
Kwestia indywidualnego dogadania się.
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

Magdalena Włodarczyk:
a)produkcja spotów telewizyjnych reklamowych - 30 sekundowych
b)produkcja spotów radiowych reklamowych - 30 sekundowego
c)emisja spotów reklamowych-telewizyjnych
d)emisja spotów reklamowych-radiowych

a) zależy od firmy, złożoności, nakładów jakie trzeba ponieść itd.
c) zależy od stacji, godzin i częstotliwości wyświetlania
d) zalezy od rozgłośni, godzin i częstotliwości odtwarzania

innymi słowy rzucanie kwotami bez poznania szczegółów będzie tyle warte co gdybanie czy za rok o tej porze będzie padał śnieg czy deszcz... najprościej pytać bezpośrednio o wyceny u źródła :)
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

Dżizas. Przecież:
"spotów telewizyjnych reklamowych - 30 sekundowych".
W tym mieści się zarówno coś, co może być arcydziełem filmowym, albo czymś takim:

http://www.youtube.com/watch?v=7Zkskqjqeds&feature=pla...

eh.

konto usunięte

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

Magdalena Włodarczyk:
Witam,
Może Ktoś orientuje się jak kształtują się ceny za:
a)produkcja spotów telewizyjnych reklamowych - 30 sekundowych
b)produkcja spotów radiowych reklamowych - 30 sekundowego
c)emisja spotów reklamowych-telewizyjnych
d)emisja spotów reklamowych-radiowych

Prawdopodobnie w niedalekiej przyszłości będziemy realizować taką kampanie medialną promująca pewien projekt a dziś potrzebuje cen aby stworzyć budżet. Bardzo proszę o pomoc w ustaleniu kosztów, Kto ma bądź, miał styczność z ta materią:)
Pozdrawiam ponoworocznie:)
Magda

Nasunęło mi się ok. 30 dodatkowych pytań żeby wstępnie określić cokolwiek. Czyli odpowiedź typu 1 MLN PLN będzie tak samo prawidłowa jak 10 MLN PLN albo 100 MLN PLN.

K.
Magdalena Włodarczyk

Magdalena Włodarczyk .....drogę wytycza
się idąc.....

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

W takim razie co mam podać aby określić chociaż zera:)
Produkcja 2 spotów reklamowych w TV regionalnej
1 spot - promocja usług instytucji - 30 s
2 spot - promujący idee ES- 30s / działanie kierowane do środowiska biznesu, NGO, samorządu
Częstotliwość emisji tych spotów ..hmm 2 razy w tygodniu przez miesiąc w godzinach 19.00-20.00 ok. 40 emisji

Produkcja spotu reklamowego radiowego - 30s
1 spot - promocja usług instytucji - 30 s
2 spot - promujący idee ES- 30s / działanie kierowane do środowiska biznesu, NGO, samorządu
Częstotliwość emisji tych spotów ...5 razy w tygodniu przez miesiąc w godzinach 8.00, 13.00, 17.00 powiedzmy ok. 200 emisji

To co wiem i co dalej Panowie:)
A może spytam od innej strony czy 300 tys. wystarczy aby zrobić jakiś przyzwoity spot telewizyjny lub radiowy i puścić je w eter o ludzkiej porze i żeby publika zobaczyła, usłyszała radosną wieść - więcej niż raz:)
Kamil Obrok

Kamil Obrok Event n Marketing

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

Magdalena Włodarczyk:

dzizus wyślij zapytanie ofertowe do kilku pomniejszych firm i dostaniesz liste

tak za 300 tys da sie zrobić nawet dużo

ja ci zrobie z bratem nawet za 50 tys :)
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

Magdo ale jaki to ma być spot? Kto ma w nim występować? Szukasz tylko producenta czy też kreatora? Jakie plenery? Itd. itp. Nie da się odpowiedzieć na Twoje pytanie - napisz brief, wyślij do agencji to dostaniesz szacunkowe wyceny i/lub dodatkowe pytania.

no i: 300 tys. - wydaj to na porządną kampanię w internecie, nie marnuj na dwa 40 emisji w TV (jakiej TV? w osiedlowej kablówce czy w TVNie?).
2 razy w tygodniu przez miesiąc w godzinach 19.00-20.00 ok. 40 emisji

przy 300 tysiącach, ogólonopolskiej TV i tym paśmie to nierealne wg mojego rozeznania, na dokładkę niejasne. 2 emisje tygodniowo przez miesiąć to 8-10 emisji, skąd w takim razie 40?

konto usunięte

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

Magdalena Włodarczyk:
""

to mniej więcej pokazuje jakie jest rozeznanie w kwestii "chcę taki filmik jak na jutubie, no taki 20-30 sekund,WYCENĘ PROSZĘ PRZESŁAĆ DO JUTRA"
i podany jest link to spota który leciał w tv komercyjnej na zachodzie europy:))))))gdzie budżet zbliżony był do produkcji hollywoodzkich firmów

Ż-E-N-A-D-A

czyli odpowiedź :spot można wykonać od 100 zł do nieskonczoności

pytanie z serii" ILE KOSZTUJE SAMOCHÓD"

.....drogę wytycza się idąc.....PO OMACKU w tym przypadkuJan D. edytował(a) ten post dnia 02.01.10 o godzinie 15:49

konto usunięte

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

O Magdaleno!

Skoro zaczynasz od d...rugiej strony to takie d...rugostronne odpowiedzi otrzymasz.

1. Po co Tobie i Twojej instytucji te spoty? Czy chodzi o dotarcie z jakimś dobrym przekazem do określonej grupy docelowej? Pewnie tak, ale skoro wymieniasz instytucje to po co radio i telewizja?
Obawiam się że idziesz w stronę produkcji koszmartu medialnego pt. Kampania sfinansowana z budżetu EFS

2. Podałaś budżet 300 tys. zł. na tv i radio. Ogólnopolska kampania? Jak sięgniesz na strony mediów i ściągniesz sobie cenniki reklamowe (chyba nie spodziewałaś się dostać ich na tym forum, tu się jednak ceni swoją pracę) to zobaczysz, że lecieć w stronę standardowej wielkomedialnej kampanii tą drogą to nie ma sensu. Zwłaszcza, że jak rozumiem nie sprzedajesz FMCG, które szybko Ci da kasę na kolejne spoty i kolejne spoty i kolejne spoty...Co do cen produkcji - lokalne media zaproponują na ogół niskie stawki i choć mogą mieć super jakość (co raczej jest wątpliwe) to sumując wszystko - proponuję zapomnieć o myśleniu typu spoty+prodfukcja przy takim budżecie

3. Grzegorz W. sugeruje internet za tę kasę - może i słusznie, tylko naprawdę jak nie wiemy co i komu chcesz zareklamować to moim zdaniem możemy również zaproponować sfinansowanie tą drogą faksowej kampanii reklamowej.

Ja akurat jeżdżąc przez Głowno, które jak rozumiem jest siedzibą Twojej instytucji, patrzę na ogólnopolski i międzynarodowy potok samochodowy przebrumłupuhukujący przez Twoje miasto i sądzę, że za te pieniądze można np. zrobić świet(l)ne instalacje artystyczne nad zalewem widoczne dla 100 tys. samochodów przejeżdżających dziennie przez G. albo jakąś ogólnopolską akcję artystyczno-festynową z wybranym medium z finałem w Głownie...albo wyremontować parking i bary przy trasie...

Tylko wszystkie świetne pomysły i miedalne fajerwerki tu nic nie znaczą bo Twoje zapytanie w tej formie świadczy, że Twoja instytucja kompletnie nie rozumie marketingu, podobnie jak urzędole którzy przyznali pieniądze na Wasz projekt unijny i dlatego najlepiej jak od razu przelejecie te pieniądze prezesowi lokalnego radia albo kablówki miejskiej do kieszeni, bo z punktu widzenia skuteczności dotarcia to będzie najlepsze.
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

Paweł B.:
3. Grzegorz W. sugeruje internet za tę kasę - może i słusznie, tylko naprawdę jak nie wiemy co i komu chcesz zareklamować to moim zdaniem możemy również zaproponować sfinansowanie tą drogą faksowej kampanii reklamowej.


racja. po prostu taki budżet akuratnie do porządnej kampanii w sieci przystaje.

konto usunięte

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

ale apetyty są większe:)

ciężko będzie przekonać że to "tylko" na kampanię w sieci starczy
Maciek Klan

Maciek Klan Wolny zawód

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

Jakie są teraz ceny za produkcję takiego spotu i kogo możecie polecić?
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

Magdo, odpowiem Ci chętnie na zadane w wątku pytanie. Tylko Ty odpowiedz najpierw na moje: ile kosztuje samochód osobowy i ile wynoszą koszty jego utrzymania, w tym ubezpieczenie, amortyzacja, benzyna itd.?Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.11.14 o godzinie 19:02

konto usunięte

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

Jarosław K.:
Magdo, odpowiem Ci chętnie na zadane w wątku pytanie. Tylko Ty odpowiedz najpierw na moje: ile kosztuje samochód osobowy i ile wynoszą koszty jego utrzymania, w tym ubezpieczenie, amortyzacja, benzyna itd.?
pięknie, ale Magda zadała to pytanie ...ile lat temu? no właśnie. Może już nawet nie pamiętać o nim :)

Temat: Kampania medialna /produkcja i emisja spotów/

Witam.
Agencja reklamowa Nakatomi oferuje produkcję spotów reklamowych. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.
e-mail: biuro@nakatomi.pl
Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do