Temat: Jest częścią grupy, której zaufało...
Krzysztof B.:
Link 4 jest częścią grupy, której zaufało 20 milionów ludzi na całym świecie(...)
Czy tak niska* liczba klientów to powód do dumy wart wspominania w reklamie?
Czemu właśnie na to położono nacisk?
* - niska mając na uwadze liczbę mieszkańców tylko i wyłącznie świata zachodniego (Europa i Ameryka Północna), żeby nie wspomnieć o zaludnieniu całego globu.
Na tle PZU, tudzież Warty (a więc jako-takich rozpoznawalnych na PL rynku ubezpieczyli) cyfra robi wrażenie. Pytanie, czy owa cyfra to aktualny stan posiadania, czy łączna ilość pozyskanych klientów (od początku działalności, a więc dużo tzw. jednosezonowców).
Totalnie OT: wszystkie reklamy direct ubezpieczeń ostatnio są strasznie mdłe i podobne do siebie. Zero kreacji/pomysłowości, zero UID, zero zaskoczenia - wszystko na jedną modłę (wypadek! zniżka!). A użycie S.Wolności?? Może dedykowana klienteli podhalańskiej? ;) Szkoda, że UOKIK nie weźmie się za te jawne naruszenia faktów (cyt: "oszczędź do 40%". Pyt: 40% względem czego? Najdroższego programu jakiegoś niszowego ubezpieczyciela? Fuj! Na pohybel!).