Piotr
Stareńczak
dziennikarz,
publicysta -
PortalMorski.pl,
redaktor - "Po...
- 1
- 2
Dominik Szewior decolights.pl
konto usunięte
Temat: Jakim wiekiem może chwalić się firma?
Zacytuję odpowiedź Witolda Grzywaczewskiego z Wisdio:"Wśród firm Polskich założonych w 2005 do 2010 przetrwało 33,1%.
Jak łatwo się domyśleć, najkrwawsze żniwo zbiera pierwszy rok, z każdym kolejnym rokiem jest coraz lepiej. I tak 90,1% firm czteroletnich przetrwa do piątego. Do szóstego, proporcja jest jeszcze lepsza.
Można zatem z "naukową" pewnością przyjąć, ze firma po pięciu latach ma ugruntowana pozycje i może się tym chwalić.
Oczywiście wiele zależy od oczekiwań rynku i od tego czy klienci potrzebują takiej nobilitacji... niemniej na zdrowy rozum każdy woli wpłacić zadatek, albo podpisać długoterminowy kontrakt w firmie, która ma tylko kilka % ryzyka upadku."
Tak więc od 5 roku można zacząć się chwalić ;) chociaż są i inne opinie - zachęcam do przeczytania wszystkich odpowiedzi: http://wisd.io/B6vIi
- 1
- 2
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Skąd to przekonanie, że copywritingiem może zajmować się... -
-
Reklama, marketing, marka » Biała lista wykonawcó - może się przyjmie -
-
Reklama, marketing, marka » Rekrutacyjne kwiatki: czyli np. czym może się zajmować... -
-
Reklama, marketing, marka » Czy warto się chwalić sklepami stacjonarnymi w sklepie... -
-
Reklama, marketing, marka » Milka, Bóg, Walentynki, Cenzura czyli o tym, jak może... -
-
Reklama, marketing, marka » Nawina prośba? A może się uda ;) -
-
Reklama, marketing, marka » Polski hydraulik może się schować! -
-
Reklama, marketing, marka » Czy pseudonim wróżki może stać się marką? -
-
Reklama, marketing, marka » Może wreszcie skończy się terror płacht na budynkach -
-
Reklama, marketing, marka » Firma marketingowa reklamująca się przez Megafon -
Następna dyskusja: