konto usunięte

Temat: Jakie hasło reklamowe działa silniej niż najbardziej...

Jedne z najsilniej działających nagłówków w tytułach, reklamach to wszystkie nagłówki zaczynające się od słowa "jak".
Ludzie, interesują się wszystkim tym, czego opis zaczyna się od słowa "jak".
"Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" to tytuł książki, której autorem jest Dale Carnegie, na temat motywacji i zmiany osobistej. Książka od chwili swojej premiery w 1973 roku znajduje się na listach bestsellerów.

http://marketing.ebiznes.org.pl/haslo,reklamowe.htm
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Jakie hasło reklamowe działa silniej niż najbardziej...

To pytanie czy reklama?

konto usunięte

Temat: Jakie hasło reklamowe działa silniej niż najbardziej...

powiedzmy, że ciekawostka
Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: Jakie hasło reklamowe działa silniej niż najbardziej...

W nagłówkach i tytułach książek tak. Jednak byłby skłonny zaryzykować stwierdzenie, że w reklamach tak skonstruowane hasło nie byłoby zbyt skuteczne. Jest długie i mało catchy.

konto usunięte

Temat: Jakie hasło reklamowe działa silniej niż najbardziej...

Reklamy, też są różne. Na pewno, nie w każdym rodzaju reklamy, zasada użycia słowa "jak" byłaby dobrym rozwiązaniem. Mało chwytliwe powiadasz? To tylko jedno słowo, reszta zdania, zależy od inwencji.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Jakie hasło reklamowe działa silniej niż najbardziej...

Chciałbym zwrócić uwagę, że o sile takiego nagłówka świadczy cała reszta, czyli to, co następuje po "jak".



Wyślij zaproszenie do