Temat: Jak wypromować szkołę językową?
Dobrze, czyli znowuż na szybko, podsumujmy to co mamy, a mamy niewiele.
Ulotki: tak, jak najbardziej, ale muszą mieć "haczyk" (zniżki, książka gratis itp.), nie mówią też o stronie estetycznej, najlepiej jakiś niekonwencjonalny kształt.
Usługi: szkolenia dla określonych branży; pozostaje pytanie, czy specjalizować się w danych branżach czy iść na całość i uderzać do wszystkich?
Internet: pozycjonowania jak najbardziej, nie neguję, jednak pod hasłem "szkoła językowa" raczej nie...chyba, że pod nazwą własną, albo pod nazwami prowadzonych kursów lub szkoleń. Można też zrobić barter z firmą IT, która zajmie się naszą stroną a my szkoleniami dla jej pracowników, można i tak.
Barter: nie wyobrażam sobie na czym by miał polegać barter z clubem, na wymianie ulotek czy może standów? DJ`e w clubie uprawiają word of mouth dla szkoły? Zniżki dla uczniów tejże szkoły?
Na razie tak to wygląda, może coś jeszcze?
Pozdrawiam,
Paweł