Temat: Jak wypromować koncert charytatywny?
Hanna P.:
Dominik Szewior:
Zainteresujcie media.
To znaczy jak? Bo wysyłamy mailing i nic.
Nie wiem, jak wyglada to wysylanie "mailingu" w waszym przypadku, ale jesli zabraliscie sie do tego tak, jak do facebooka, czyli "jak żaby na aby aby", to sie nie dziwie. Dwudziestu trzech fanow? no to kupa luda. wy zadnych sieci na tym FB nie macie? Stara dobra zasada: jesli nie jestes w stanie czyms zainteresowac swoich przyjaciol, nie licz na to, ze zainteresujesz tym obcych.
Niechze autorzy i fani strony zaprosza swoich znajomych do zostania fanem i poprosza o przeslanie info dalej, a na tej facebookowej stronie tez dajcie info o Jasiu, co mu jest, dlaczego mu warto pomoc, na co pomoc zostanie przeznaczona, dokumentacja choroby, nie linki, bo nikomu sie nie bedzie chcialo klikac na zadne urle, tylko w samej tresci strony. Zrobcie jakis bannerek czy badge ktory ludzie beda mogli umieszczac w swoich profilach, sygnaturkach i takich tam. Statystycznie masz znacznie wieksza szanse ze ludzie znajda ta facebookowa niz ta "normalna", wiec warto wypiescic ja bardziej.
Ania P. edytował(a) ten post dnia 15.03.10 o godzinie 20:35