![Justyna Staszewska](https://static.goldenline.pl/user_photo/036/user_335140_c4b702_basic.jpg)
Justyna
Staszewska
niemożliwe nie
istnieje!
Temat: jak ugryźć temat planowania mediów?
Witajcie,pewnie dla większości z Was to banał i taką wiedzę uważacie za podstawową, niemniej ja przyznaję się do nieznajomości zagadnień związanych z tworzeniem media planów i o poradę proszę...
Jak się zabrać do tematu planowania mediów i kampanii banerowej w ogóle? Przypuszczam , że pierwszy krok to określenie celów i targetu. Ale co dalej? Które media wybrać? Inwestować w bardziej ogólne media czy trafiać po kolei do mniejszych, bardziej sprecyzowanych tematycznie grup docelowych? Z jaką częstotliwością planować reklamę? Od czego uzależnić liczbę odsłon (przypuszczam, że od oglądalności strony, ale w jaki sposób to interpretować?)?
Zdaję sobie sprawę, że jest to niemała paczka informacji... Niemniej ufam, że znajdzie się ktoś, kto poda pomocną dłoń i choć trochę nakieruje :)
Będę zobowiązana!