Michał Raburski

Michał Raburski IT Project
Manager/Scrum
Product Owner

Temat: Jak sprzedać pomysł na reklamę?

Witam,

uważam, że mam bardzo fajny i ciekawy pomysł na reklamę butów (telewizyjną, ale można zrobić całą kampanię z bilbordami itp.). Jak mogę skontaktować z takimi firmami jak Adidas czy Nike, by ktokolwiek zerknął na moją propozycję? A może robi się to jakoś inaczej?

Pozdrawiam
Michał

konto usunięte

Temat: Jak sprzedać pomysł na reklamę?

ha ha ha ...myslisz ze reklamy sie dopasowywuje do firmy tak ot... bez zadnej strategii ? powodzenia :)
Raphaël Pudlowski

Raphaël Pudlowski Freelance Senior
Art&Creative
Director
www.pudlowski.net

Temat: Jak sprzedać pomysł na reklamę?

Michał Raburski:A może robi się to jakoś inaczej?
Robi się przetarg, na które są zaproszone agencje reklamowe, robi się pomysły/projekty/media plan/strategie według briefa, potem agencja która wygrała przetarg realizuje zwycięski projekt.
Wiele osób może i ma fajny pomysł na reklamę, ale niestety nigdy jej się nie uda tego sprzedać, czy marce, czy agencji reklamowej.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Jak sprzedać pomysł na reklamę?

Zawsze mozesz próbować kontaktu z brand managerami tych marek. Ale, jak to zauważyli przedmówcy, szanse sukcesu masz takie, jak wygrania w lotto.

Wbrew bowiem powszechnemu przekonaniu, kampanie reklamowe nie powstają "od pomysłu", do którego dopasowuje sie resztę, tylko dokładnie odwrotnie.
Grzegorz B.

Grzegorz B. copywriter;
ghostwriter

Temat: Jak sprzedać pomysł na reklamę?

Jarosław Koć:
Zawsze mozesz próbować kontaktu z brand managerami tych marek. Ale, jak to zauważyli przedmówcy, szanse sukcesu masz takie, jak wygrania w lotto.

Wbrew bowiem powszechnemu przekonaniu, kampanie reklamowe nie powstają "od pomysłu", do którego dopasowuje sie resztę, tylko dokładnie odwrotnie.


Heh. Jarek nie żaruj. Musiałby się jakimś cudem skontaktować z brand managerem ale w centrali. I to byłby raczej pierwszy taki przypadek na świecie. Raczej uderzałbym w coś typu Wojas.

Tym niemniej życze powodzenia.

konto usunięte

Temat: Jak sprzedać pomysł na reklamę?

Wojas podobno upada :) chociaz robia Relaks Reaktywacja :)
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Jak sprzedać pomysł na reklamę?

Grzegorz Brudnik (CCC):
Jarosław Koć:
Zawsze mozesz próbować kontaktu z brand managerami tych marek. Ale, jak to zauważyli przedmówcy, szanse sukcesu masz takie, jak wygrania w lotto.

Wbrew bowiem powszechnemu przekonaniu, kampanie reklamowe nie powstają "od pomysłu", do którego dopasowuje sie resztę, tylko dokładnie odwrotnie.


Heh. Jarek nie żaruj. Musiałby się jakimś cudem skontaktować z brand managerem ale w centrali. I to byłby raczej pierwszy taki przypadek na świecie. Raczej uderzałbym w coś typu Wojas.

Zgoda, bo akurat Adidas czy Nike daja w TV same adaptacje. Ale już lokalna kampania outdoorowa jest teoretycznie możliwa. Teoretycznie - jak wygrana na loterii.

Natomiast z tą centralą, to nie jest taki beznadziejny pomysł, jak by sie wydawało. Marketing relacyjny coraz modniejszy, marki staraja się słuchać, co mają do powiedzenia konsumenci, a na zachodzie ludzie bardziej otwarci na dobre pomysły.

Szansa i tak minimalna, ale w dobie internetu, telekonferencji i komórek...

Tak, jeśli już, to raczej w centrali. Ale szans wielkich sobie nie dawaj. C'est la vie.
Grzegorz B.

Grzegorz B. copywriter;
ghostwriter

Temat: Jak sprzedać pomysł na reklamę?

Jarosław Koć:
Grzegorz Brudnik (CCC):
Jarosław Koć:
Zawsze mozesz próbować kontaktu z brand managerami tych marek. Ale, jak to zauważyli przedmówcy, szanse sukcesu masz takie, jak wygrania w lotto.

Wbrew bowiem powszechnemu przekonaniu, kampanie reklamowe nie powstają "od pomysłu", do którego dopasowuje sie resztę, tylko dokładnie odwrotnie.


Heh. Jarek nie żaruj. Musiałby się jakimś cudem skontaktować z brand managerem ale w centrali. I to byłby raczej pierwszy taki przypadek na świecie. Raczej uderzałbym w coś typu Wojas.

Zgoda, bo akurat Adidas czy Nike daja w TV same adaptacje. Ale już lokalna kampania outdoorowa jest teoretycznie możliwa. Teoretycznie - jak wygrana na loterii.

Natomiast z tą centralą, to nie jest taki beznadziejny pomysł, jak by sie wydawało. Marketing relacyjny coraz modniejszy, marki staraja się słuchać, co mają do powiedzenia konsumenci, a na zachodzie ludzie bardziej otwarci na dobre pomysły.

Szansa i tak minimalna, ale w dobie internetu, telekonferencji i komórek...

Tak, jeśli już, to raczej w centrali. Ale szans wielkich sobie nie dawaj. C'est la vie.


Ale kto nie próbuje ten ferrari nie jezdzi. ;]
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Jak sprzedać pomysł na reklamę?

A był kiedyś taki dowcip, przychodzi facet do cyrku i mówi do szefa, że ma zajebisty numer. No to szef, żeby pokazał. Koleś daje szefowi młotek sześciokilowy i mówi "palnij mnie pan w łeb". A szef "nie no, co pan zwariował?". Na co koleś "spoko spoko, ja to mam przećwiczone, wal pan." Bang! i koleś wylądował w szpitalu. Przychodzi po 3 miesiącach do szefa cyrku i mówi: "tadam!"

Tak mi się skojarzyło :)

PS - fakt, kto nie próbuje ten nie ma :P

Temat: Jak sprzedać pomysł na reklamę?

http://www.creativereview.co.uk/cr-blog/2009/may/the-y...

Zrealizuj, umieść na YT, podeślij linka do centrali. Powodzenia :)

Temat: Jak sprzedać pomysł na reklamę?

REKLAMĄ :) Polecam marketing prowadzony na płytach viscom :) http://www.fbhostrowski.pl/kategoria/classic-viscom-re...

Następna dyskusja:

Jak sprzedać ciekawy pomysł?




Wyślij zaproszenie do