Temat: Jak ściągnąc ludzi na event/ seminarium?
Magdalena Macikowska:
Hej mam taki problem...
Planujemy zrobić na targach ( różnych branż) seminarium dla przedsiębiorców na temat nowych systemów w zarządzaniu. Specjaliści z branży IT i sprzedaży opowiadają o ciekawych rozwiązaniach. Na poprzednim seminarium frekwencja nie dopisała. Były to akurat targi firm budowlanych...
Macie może pomysły jak sprawić, aby zjawiło się więcej osób
Zdobądź listę potencjalnych gosci i na ok dwa tygodnie wyślij im fax zapraszający na jakąś ciekawe spotkanie, na którym dowiedzą się nie o nowych systemach ale o tym jak uprościć, zaoszczędzić, powiększyć - coś co chcą uprościć, zaoszczędzić powiększyć.
http://TaniFax.pl - wysyłka masowa faxów za 10 gr kazdy, przynajmniej tak było niedawno.
NIE PREZENTUJCIE SYSTEMÓW ale wiele korzyści jakie daje ich użycie - w możliwie obrazowej formie (np. jak oszczędności to roczne a nie miesięczne, itp.)
"Jak zaoszczędzisz 25% kosztów robienia czegoś"
"Jak zmniejszysz ... cośtam o ... % bez dodatkowych kosztów"
Na dwa - trzy dni ponówcie zaproszenie na event, lekko zmienionym faxem, możesz dodać, że jak przyjdą dostaną upominek.
Spotkania powinny się odbywać o określonych godzinach.
Na samych targach puśćcie dziewczyny, żeby rozniosły ulotki o spotkaniu po innych stoiskach i wśród osób wyglądających jak Wasz rynek docelowy.
Zbierajcie wizytówki obiecując coś wartościowego w zamian - to zaczątek listy adresowej, której później można coś oferować, nie koniecznie sama ofertę ale np. wartościowe szkolenie np. video, może być to samo co na targach.
Prezentacja powinna byc dynamiczna, zaczynać od problemów stanu obecnego i skupiona na korzyściach jakie daje użycie systemu. Nie powinna trwać dłużej jak 20 minut, chyba, że macie maszynkę do druku dolarów.