Temat: jak rozpromować biuro podróży?
bartosz jeedraszak:
Póki co rozmawiamy z liniami lotniczymi, żeby umieścić reklamę w samolotach.
Po drugie rozmawiamy już ze sklepami sportowymi.
Po trzecie tradycyjne metody reklamy tzn.bilbordy,ulotki,radio.
Aktualnie robimy projekt plakatów,bilbordów,ulotek.
p.s. hostessy by były na samej górze z maską z tlenem:)
hmm chyba macie za duzo pieniedzy, bilboardy? a po co
Wasi klienci to dosyc specyficzny target
to raczej wyksztalceni ludzie, zanajacy angielski i chodzacy po gorach.
To maly swiatek, wiekszosc sie zna, wchodzi na te same strony www czy spotyka sie na festiwalach podrozniczych. Tam ich znajdziesz. Tych poczatkujacych szukalabym wlasnie w klubach wspinaczkowych, osrodkach turystyki gorskiej, sklepach z ciuchami do uprawiania turystyki gorskiej. Wchodzcie na fora, grupy tematyczne,(nawet na GL sa takie) bierzcie udzial w dyskusjach. To tez dziala.
Wazna sprawa sa wasze kompetencje i cena. W Kathmandu czy Pokharze jest wiele swietnych i relatywnie taniach agencji turystycznych ktore oferuja trekingi np dookola Annapurny czy Everestu. Musicie byc konkurencyjni. W necie mozna sprawdzic juz prawie wszystko wiec zastanowilabym sie jak skusic oferta.
Na poczatek zejdzcie z cena, nie z jakoscia. Dobra opinia to potencjal.
Chwalcie sie kompetencjami, osiagnieciami? Troche to potrwa ale jesli chcecie osiagnac sukces?
Bylam w himalajach i jestem sercem z wami ale obmyslanie dobrej strategii to odpowiedzialna, kosztowna i trudna sprawa. Radze porozmawiac ze sprawdzonymi specjalistami.
Powodzenia :)