Temat: Jak reklamować serwis samochodowy.
Piotrze, spójrz jeszcze raz na obrazek wrzucony przez Piotra Fajfera. Klientem Twojego serwisu zapewne są w większości mężczyźni, więc wiadomo, co najlepiej oddziałuje na ich emocje. Nie mówię tu o jakiejś nachalnej erotyce, ale zauważ, że w prasie branżowej najczęściej z samochodem pojawia się piękna kobieta.
Możesz o tym pomyśleć projektując banner, czy kampanię w prasie branżowej (w każdym większym mieście funkcjonują takie foldery z ogłoszeniami tylko i wyłącznie motoryzacyjnymi, budowlanymi itp.)
Jeśli chodzi o gratisy - wg mnie jak najbardziej to w porządku pomysł. Kiedyś widziałem akcję zakładu wulkanizacyjnego - wsadzali ludziom za wycieraczki kartkę z pomiarem bieżnika. Jeśli był zjechany zapraszali do zakładu krótkim hasłem reklamowym, a jeśli wszystko było ok życzyli miłego dnia, ale również pojawiał się adres firmy i jakaś aktualna promocja.
Może pomyśl o tym, żeby swoim klientom dawać wizytówkę, na jej odwrocie byłby zapisany mały rabat, albo zaproszenie do odbioru jakiegoś gratisu np. przy wymianie oleju/rozrządu/klocków - każdy kierowca robi to regularnie.
To takie szybkie pomysły i sugestie ode mnie.