Alina Patrycja K.

Alina Patrycja K. Szczęśliwa kobieta

Temat: Jak można wesprzeć sprzedaż w trudnych czasach?

Czy dobrym pomysłem mogą być promocje w miejscu sprzedaży? Jakie działania marketingowe są Waszym zdaniem najskuteczniejsze w czasie ograniczonej konsumpcji?

konto usunięte

Temat: Jak można wesprzeć sprzedaż w trudnych czasach?

Według badań prezentacje i promocje w punktach sprzedaży to bardzo dobry pomysł: http://www.branzadziecieca.pl/index.php?option=com_con...
Robert Gralak

Robert Gralak Brand Manager

Temat: Jak można wesprzeć sprzedaż w trudnych czasach?

Marek Jankowski:
Według badań prezentacje i promocje w punktach sprzedaży to bardzo dobry pomysł: http://www.branzadziecieca.pl/index.php?option=com_con...

Wyniki:
"Na pytanie o to, która z wymienionych form promocji i sprzedaży najlepiej skłania ich osobiście do zakupu, ankietowani wymieniali przede wszystkim reklamę w telewizji (38 proc.) oraz prezentację produktów w miejscach sprzedaży (23 proc.). Rzadziej wskazywali reklamę w czasopismach i gazetach codziennych (11 proc.), w katalogach przesyłanych pocztą (10 %), na bilboardach (8 proc.), w Internecie i radiową (po 5 proc.)"

E tam... sami nie wiedzą co ich skłania do zakupu:) Internet tak nisko. Nigdy nie uwierzę. Może pytanie było zbyt skomplikowane i niezrozumiane przez respondentów.
Ewa Baran

Ewa Baran SEOwca, Cookie
Monster

Temat: Jak można wesprzeć sprzedaż w trudnych czasach?


E tam... sami nie wiedzą co ich skłania do zakupu:) Internet tak nisko. Nigdy nie uwierzę. Może pytanie było zbyt skomplikowane i niezrozumiane przez respondentów.

Albo nie wiedzą co czytają albo nie wiedzą, że działa albo wqrwiają ich wyskakujące pop-upy równie bardzo jak mnie:)
Bartosz Konarzyński

Bartosz Konarzyński Robimy internety,
dobrze. A gdy mamy
przerwę to jesteśmy
...

Temat: Jak można wesprzeć sprzedaż w trudnych czasach?

ewa baran:

Albo nie wiedzą co czytają albo nie wiedzą, że działa albo wqrwiają ich wyskakujące pop-upy równie bardzo jak mnie:)

Promocja w internecie to nie tylko pop-upy. Najskuteczniejsze sa te formy, z ktorych nie zdajemy sobie sprawy :)

konto usunięte

Temat: Jak można wesprzeć sprzedaż w trudnych czasach?

Po pierwsze: nasz punkt widzenia może się subtelnie różnić od tego, który reprezentuje połowa Polaków w ogóle nie korzystających z sieci. Po drugie: po liczbach widać, że należało wskazać jedną odpowiedź. Więc wyniki są moim zdaniem całkiem wiarygodne :)
Ewa Baran

Ewa Baran SEOwca, Cookie
Monster

Temat: Jak można wesprzeć sprzedaż w trudnych czasach?

Bartosz Konarzyński:
ewa baran:

Albo nie wiedzą co czytają albo nie wiedzą, że działa albo wqrwiają ich wyskakujące pop-upy równie bardzo jak mnie:)

Promocja w internecie to nie tylko pop-upy. Najskuteczniejsze sa te formy, z ktorych nie zdajemy sobie sprawy :)


To na pewno. Pop-upy to skrót myślowy. Myślę, że osobom takim jak my trudno realnie ocenić na na samych która reklama jest skuteczna. Ja np każdą napotkaną, podejrzaną informację podświadomie szufladkuję pod odpowiednią techniką (reklamowo-marketingową) gdzieś wyczytaną lub praktykowaną.

konto usunięte

Temat: Jak można wesprzeć sprzedaż w trudnych czasach?

Alina Patrycja K.:
Czy dobrym pomysłem mogą być promocje w miejscu sprzedaży? Jakie działania marketingowe są Waszym zdaniem najskuteczniejsze w czasie ograniczonej konsumpcji?

Należy rozgraniczyć dwie różne sprawy.

Punkt widzenia klienta. I tutaj zgodzę się z Markiem, wyniki przytoczonych badań są dość wiarygodne jak sądzę. Wpływ internetu bywa mocno przeceniany. Z perspektywy klienta, promocja w miejscu sprzedaży jest świetnym rozwiązaniem ponieważ w jednym czsie i miejscu można dokonać planowanych zakupów + dodatkowo dowiedzieć się więcej o promowanych produktach. Produktach, o których bez tak umiejscowionej promocji być może klient nie dowiedziałby się w ogóle.

Osobną sprawą jest korzystne ustawienie warunków na jakich odbędzie się nasza promocja, z daną placówką (sklep, market itd.).

Tu się zaczynają schody. W niektórych branżach bardzo ciężko o swój "kwadrat" w miejscu sprzedaży. Może sie okazać, że warunki postawione nam przez ludzi zarzadzających miejscówką są tak absurdalne, iż w ogóle nie opłaca się jej robić;). Wychodzi czasem na to, że nie tylko trzeba słono zapłacić za taką promocję ale też zaoferować danej placówce coś ekstra, co wzbogaci jej ofertę. Często bywa tak, że promocja przestaje się opłacać:)

Mówię ogolnikami, ale każdy kto dogadywał się kiedyś np. z dużymi sieciami sprzedaży (a tam taka promocja ma największy sens) pewnie wie, co mam na myśli.
Marcin Markowski

Marcin Markowski Born to perform

Temat: Jak można wesprzeć sprzedaż w trudnych czasach?

Najbardziej korzystna reklama w tej chwili w internecie to afiliacja :) Płacisz tylko za efekt, tak więc uzyskujesz jak najwiekszy ROI.

Następna dyskusja:

Agencja Turystyczno-Ubezpie...




Wyślij zaproszenie do