Temat: Jak logo może zepsuć kampanię
a tak ogólnie, to dlaczego nikt nie wpadła na pomysł, by wiązać ludzi z marką i tworząc prepaidy dla młodych, uczyć ich tego, że plus jest fajny i tak dalej, czy że orange jest takie klawe, era taka cudowna..
dlaczego nie przyzwyczaja się ludzi do jakości usług, nie oferuje cudów nie widów, nie traktuje od małego jak partnerów w biznesie?
logiczne, że łatwiej dać reklamy "od czapy", ale w żaden sposób nie stworzy się w ten sposób klienta na lata.
dlatego uważam, że jeśli jednak simplus i plus to osobne marki, to mimo wszystko powinny działać razem. wspólny przekaz, wspólne motto, i po pół roku w simplusie fajnie by było, by zaoferować komuś tani abonament/ mix zawierający zalety karty, i oferować po trochu więcej.
a trochę się żalę, bo firma orange dała ciała, i mając 4 abonamenty u mnie w najbliższej rodzinie, zostali z jednym, a tylko dlatego, że jeszcze mi się umowa nie skończyła. a wystarczyło dać pakiet tanich smsów do abonamentu, taki, jaki był na kartę. ograniczył koszty, a nie szukał innych rozwiązań.
w innej sieci.
i tak jest cały czas. sieci nie walczą o utrzymanie klientów, nie wiążą ich z marką, nie oferują naprawdę fajnych rzeczy dla ludzi, którzy przez rok czy dwa lata korzystają z ich usług.
nie chciałbym nikomu podpowiadać, ale 20 złotych na urodziny (czy tam proporcjonalnie do wydatków), życzenia z szablonu smsem okazyjnie, prezenty, to przecież nie dużo.
daj raz na dwa miesiące 5 złotych "od czapy", dopisz, że cieszysz się, że jesteś z nami, i że minęło już tyle czasu.
pierwsza rocznica. urodziny. imieniny. dzień dziecka. dzień bez papierosa.
można dać z siebie więcej, niż tylko wysyłać badziewne reklamy "wyślij sms o treści tak/nie, odpowiadając na pytanie, czy masz mózg w butach, możesz wygrać sandały".