Temat: Jak dotrzeć z ankietą do odbiorców z branży dziecięcej
Ankieta przesyłana pocztą ma bardzo kiepski zwrot. Więc nie wiem co wyjdzie taniej.W przypadku rodziców - można i tak, ale nie byłabym pewne czy wyjdzie tanio..?
Aczkowliek nie wiem czy dogadanie się z czasopismem dla rodziców nie przyniesie lepszych efektów. Można dorzucić do pisma kwestionariusz. W przypadku badań rodziców można się też dogadać z czasopismem, żeby na ich stronie zawiesić ankietę - za wrzucenie kilku pytań dla czasopisma powinni się zgodzić :)Opcji jest wiele - tak jak wiele jest metod badań.
W przypadku szukania producentów zabawek poczta w ogóle nie zadziała. Warto zrobić mailing internet. i poświęcić trochę czasu na skontrolowanie co sie stało, żeby dostać się do tych co nie odpowiedzieli. Ale to kwestia ile osób odpowie i jak ten zwrot ma się do universu firm zabawkarskich w Polsce.
Czy da się te dane jakoś zważyć ? Czy nie bardzo ? Bo jak nie to trzeba jechać dalej ...Zawsze można do nich zadzwonić i popchnąć sprawę by phone. Standardowo to 3 wysyłki mailem a potem telefon do skutku. Ale to już poważniejsza akcja - potrzeba trochę czasu i cierpliwości :)
Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 31.10.07 o godzinie 10:48