Michał
Spiczak -
Brzeziński
Dyrektor ds. rozwoju
SENSE consulting sp.
z o.o.
Temat: Jak agencja powinna traktować Klienta?
Ja dalej nie rozumiem - przecież dyletant może być obdarzony doskonałą umiejętnością merytorycznej argumentacji swej pokracznej wiedzy wobec klienta który wie jeszcze mniej (i to są zupełnie realne i częste sytuacje). To zdanie jest po prostu fałszywe. Nie tu tkwi profesjonalizm i nie znaczy to że gloryfikuję sytuację zupełnie przeciwną - brak argumentacjiLeszek Dariusz Salomon edytował(a) ten post dnia 08.01.08 o godzinie 11:11
No to dla precyzji - argumentacja nie musi być jedynie spójna (bo w ten sposób mogę teoretycznie udowodnić, że nie nie jest Pan w stanie wyjść z pomieszczenia, w którym się znajduje), ale także racjonalna i merytoryczna (wiemy jak oddziaływują kolory, kształty, określone połączenia różnych form, słowa, frazy, obrazy - a jeśli nie wiemy, to można to zbadać). Deletant nie może argumentować merytorycznie (obiektywnie) chyba, że jest obdarzony czymś co niektórzy nazywają intuicją, wyczuciem itp. a jeśli to już posiada i trafia w sedno, wówczas efekt powinien być pozytywny.
PS. Mam wrażenie, że nieco odchodzimy od tematu ;)