Błażej Banyś

Błażej Banyś Video Editing • 3d
compositing • Motion
Graphic Design • ...

Temat: itp

a co mylicie o tym?

http://vimeo.com/1030242

Odrazu zdradze, że założenie było wprowadzić widza w pewien nastrój,
i nie koniecznie modego, bo chyba każdy przed 30 i nawet 40 zna ten bank.

PozdrawiakBłażej Banyś edytował(a) ten post dnia 06.02.09 o godzinie 00:27

konto usunięte

Temat: itp

montaż, muza itd - fajnie.

ale scenariusz, idea i hasło - nie podoba mi się.
prostackie.
i toporne.

Temat: itp

myślę, że to oryginalny pomysł, w odróżnieniu od idiotycznych reklam z dinozaurami, które nie mają nic wspólnego z naszym kontem w banku.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: itp

Ejże - dlaczego prostackie i toporne???? Bardzo dobry pomysł i w dodatku pełen niewymuszonych, ciepłych emocji. Ciekaw jestem, jak to zostało sprzedane Klientowi...

Jeśli w ogóle zostało :-)Jarosław Koć edytował(a) ten post dnia 09.02.09 o godzinie 11:11

konto usunięte

Temat: itp

Inne.
Ciepłe.

Mi się podoba.
Łukasz K.

Łukasz K. Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.

Temat: itp

Niestety, nie podoba mi się.

Niewymuszone emocje? Mam inne wrażenie - muzyka wymusza emocje, jest cholenie tkliwa. Jest to ciepłe, ale w jakiś, hmmm, prosty sposób. Owszem, może wprowadzić w pewien nastrój, ale to wykonanie mnie odrzuca.

Poza tym brakuje tu człowieka, a pies niosący kość do banku? Emmm, sam nie wiem...
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: itp

Pomysł - fajny, odbiór - fajny, muza też i ogólnie fajne :)
Jednak mam kilka uwag: "klient" za długo biegnie do banku ;), może dlatago, że bank jest głównie internetowy i placówek jak na lekarstwo? Tak troche za daleko do tego banku ma......
Poza tym pierwsze wrazenie - jakaś kampania społeczna, typu "przygarnij kundelka", "Twój przyjaciel biegnie do Ciebie" (Film: "Biały Bim czarne ucho") lub "biegnę do Ciebie z drugim śniadaniem" ;)
... Ale to takie moje czepialstwo :)
Alina Patrycja K.

Alina Patrycja K. Szczęśliwa kobieta

Temat: itp

Fajnie nakręcone. Tylko że nie w porę... Przez media przetoczyła się właśnie fala tekstów na temat negatywnych praktyk zarządu mBanku wobec klientów kredytów hipotecznych. Nie chcę, żeby dyskusja zeszła na ten temat, zaznaczam tylko, że w takiej sytuacji po obejrzeniu filmu hasło, jakie spodziewałam się zobaczyć to: mBank. Jak zostanie Ci już tylko kość. Myślałam, że to kolejna z "antyreklam", jakich teraz w necie jest kilka.
Nie mam zastrzeżeń do wykonania, super jest. Ale całość brzmi jak dowcip.
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: itp

Nie wiem czy Błażej zrobił film "na próbę" czy na zlecenie. Pewnie wyjawi nam tajemnicę później ;) Wydaje mi się jednak, że to pierwsze...
Nie sądzę aby "wirtualny" mBank zmieniał strategię z robił nową grupę docelową, zwłaszcza - emerytów... ale mogę sie oczywiscie mylić bo coraz wiecej emerytów ma dostep do internetu no i.... stałe dochody ;)

O praktykach zarządu nie słyszałam :/
Alina Patrycja K.

Alina Patrycja K. Szczęśliwa kobieta

Temat: itp

Myślę Edyto, że masz rację. Film pokazuje doskonałe umiejętności techniczne Błażeja. Ale do mBanku mi to nie pasuje :).
Daniel Kucia

Daniel Kucia Agencja Bardzo,
account supervisor

Temat: itp

to komu uciekł ten pies?
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: itp

Daniel Kucia:
to komu uciekł ten pies?
... i w tym sęk :D
Prot Haładaj

Prot Haładaj Programmers manager
& solutions
designer. Apps &
applicat...

Temat: itp

Alina ale to wiele banków teraz kombinuje przy hipotekach... kryzys jest rzekomo ;)

Edyta długi bieg psa może też sugerować, że nie ma sensu tak długo chodzić. czyli komunikować zaletę, a nie wymienianą przez Ciebie wadę. Chociaż jeśli reklama jest skierowana do starszej grupy niż 40, to dla nich długa droga do banku może być odstręczająca.

Ciekaw jestem szczerze dlaczego mbank kilka razy zmienił stronę internetową, a serwisu transakcyjnego wcale.

Mi się w filmie nie podoba użycie ujęć z horyzontalnym ruchem kamery. Praktycznie przy każdym jest jakiś zgrzyt, a największy przy połączeniu dwóch panoramowań przy fejdzie jednego w drugi.

Tandetny blur copy na końcu. Ramki tandetne, niespójne z resztą.
Czy czerwony w mbanku coś "mówi" do różowego języka psa albo na odwrót?
Na kolaudacji dzięki powyższym zaletom pewnie by mokro było :)
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: itp

Ach, przyznam, że mnie troche załamują takie Wasze krytyczne komentarze. Choć też niestety, nie bardzo wierzę, że to zostało sprzedane Klientowi.

Rzeczywiście, strategia pasuje bardziej do dużego banku, który stawia na stabilność.

Ale sam pomysł jest słodziutki. Mnie roztkliwia. Może dla tego, że sam jestem psiarzem...
Łukasz K.

Łukasz K. Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.

Temat: itp

Alina Patrycja K.:
Myślę Edyto, że masz rację. Film pokazuje doskonałe umiejętności techniczne Błażeja.

Z całym szacunkiem dla kunsztu Błażeja, ale nie uważam, aby trzeba było wysokich umiejętności do nakręcenia takiego spotu. Taśma powinna być nieco lepsza, bo momentami film wygląda jak kręcony domową kamerą.
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: itp

Prot Haładaj:
Edyta długi bieg psa może też sugerować, że nie ma sensu tak długo chodzić. czyli komunikować zaletę, a nie wymienianą przez Ciebie wadę.
No jeśli wykopał kość aby sobie pobiegać i wróciłby w to samo miejsce lub do banku "za rogiem" - to komunikat byłby: konto dla sportowców albo: głupi pies... nalatał sie a za rogiem mógł zdeponować....
Chociaż jeśli reklama jest skierowana do starszej grupy niż 40, to dla nich długa droga do banku może być odstręczająca.
No właśnie Błażej na początku napisał do kogo jest to skierowane - raczej do starszych.. więc leciał przez pola i lasy (mógł towarowym dojechać do miasta) aby złożyć w banku emeryturę albo "to co schował na lepsze czasy"... a kryzys mamy jak piszesz ;)
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: itp

Jarosław Koć:
Ach, przyznam, że mnie troche załamują takie Wasze krytyczne komentarze. Choć też niestety, nie bardzo wierzę, że to zostało sprzedane Klientowi.

Rzeczywiście, strategia pasuje bardziej do dużego banku, który stawia na stabilność.

Ale sam pomysł jest słodziutki. Mnie roztkliwia. Może dla tego, że sam jestem psiarzem...
Gdyby Błażej nie zdradził na początku grupy docelowej do jakiej kieruje reklamę to dla mnie przekaz filmu byłby ok. Jeśli do starszych - to nie wiem... moze sie doszukujemy niepotrzebnie głębi ;) I jak napisałam mnie sie podoba :) Też jestem psiara :)

konto usunięte

Temat: itp

stary pies wykopuje kość-oszczędności i biegnie do banku.
nie wiem czy ludzie chcą być kojarzeni z psem

konto usunięte

Temat: itp

Błażej Banyś:
a co mylicie o tym?

Mnie sie pomysl i haslo bardzo podobaja. Osobiście jedynie bym przycial zbyt dlugie wstawki z biegnacym w nieskonczonosc psem i troche zmienil koncowke. Gdyby tak ten piesek stanal na jakiejs duzej ulicy pelnej bankow, polozyl kosc, rozejrzal sie, powachal (wiadomo, pies wyczuje "dobrego czlowieka"), chwycil kosc i dopiero wtedy wbiegl do konkretnego banku. No i chyba dobrze byloby zakonczyc ta reklame nutka pozytywnej emocji, a nie sentymentalej melancholii - gdyby tak ten piesek wychodzil z banku machajac szczesliwie ogonkiem byloby chyba jeszcze sympatyczniej :)
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: itp

@Adam - powiedz to pieskowi :)
I tak uważam, że nieźle to zrobione jest jeśli chodzi o ujęcia psa. Ale masz racje, też mi sie wydaje, że za długo biegnie...

Następna dyskusja:

Konkursy itp




Wyślij zaproszenie do