Temat: Informacje o targach
Monika K.:Witam,
Pisze prace dyplomową na temat form promocji o n a tragach,
Czy posiada Pani moze materiały (badania) na temat skuteczności np. ulotek na targach czy gadzetów lub innych form reklamy na targach . Czy robili Państwo takie badania podczas targów?
Będę wdzieczna za za pomoc.
Monika Krusiewicz
Jeśli chodzi o badania skuteczności np. ulotek na targach, to należałoby zapytać wystawców, firmy które dostarczają swoje materiały promocyjne na konkretne imprezy targowe. Inne formy reklamy? prosze napisac konkretnie. Pozatym przed szczegółowym case study należałoby siegnąć do kilku pozycji z zakresu marketingu targowego.Każda impreza targowa ma inną specyfikę, inny target tym samym inne formy przekazu.Sa oczywiście formy i trendy promocyjne jak np. modna ostatnio organizacja kongresów, dyskusji panelowych, eventów, itp, które dodatkowo wzbogacają sama imprezę targową :)Przykładów możnaby mnożyć, obserwując chociażby różne imprezy targowe w samej tylko Polsce ( nie wspomnę o przykładach z Niemiec, czy Włoch...)O skuteczności przekazu najlepiej zapytac samych wystawców. Pozatym słusznie zauważyła Dagmara...
Czym jest forma promocji i skuteczność na targach?To przecież początek wymiany doświadczeń, kontaktów , sposobu dotarcia do odbiorcy, sposób na nowe rozwiązania, nowe technologie, sposób na podglądanie konkurencji, ocena rynku, wymiana doświadczeń...
Szeroki temat jeśli chodzi o formy promocji na targach..biorąc pod uwagę choćby ilość definicji "czym jest impreza targowa? :)Temat rzeka, ale ciekawy.
MAGDALENA ZDRENKA edytował(a) ten post dnia 18.02.07 o godzinie 20:18