Marta G.

Marta G. Category, Shopper,
Insight... Magic ;)

Temat: ilość i wielkość

Michał S.:
Rozwinięcie Warhola znaczy? ;)

a bilboardy są modne! http://www.ho-lo.pl/ :)

no może i nieco w kierunku Warhola można by to podciągnąć... acz nie do końca;)

ad. wspomnianej 'mody' - interesujące, to fakt... czego to nie wymyślą, co by podkreślić 'Naszą niezależność' ;-)))
Marta G.

Marta G. Category, Shopper,
Insight... Magic ;)

Temat: ilość i wielkość

Aleksander Bąk:
Wedle życzeń…


Obrazek


:)

A~

--
Brendan O'Grady — Subsized urban living module (2007)

Hmm... moja bujna wyobraźnia łudziła się raczej, że ujrzy szczątki jakiegoś bardziej kolorowego, nieskładnego kiczu ... ale i tak dziękuję za 'tą odrobinę nieco militarnego (?) prestiżu współczesności' ;-)
Magdalena D.

Magdalena D. Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO

Temat: ilość i wielkość

witajcie,
czy znacie może jeszcze jakieś miejsca w sieci, gdzie opisywano relacje typu "wielkość reklamy - sposób jej postrzegania", "czas trwania reklamy - uwaga jej poświęcana", itp. - chodzi mi ogólnie o wpływ czasu trwania i wielkości reklamy na jej odbiorców. Oczywiście już nieco źródeł mam, ale może znacie coś ciekawego?

edycja: bo literówka się wkradła :)Magdalena U. edytował(a) ten post dnia 30.03.09 o godzinie 15:53

konto usunięte

Temat: ilość i wielkość

"Choć oficjalnie mówi się o „zalewaniu miast przez billboardy”, badanie pokazało, że ilość reklam jest też wyznacznikiem prestiżu miejsca i jego wielkomiejskości. Większą ilość reklam na autobusach miejskich w Warszawie niż np. w Rembertowie badani zinterpretowali jako sygnał, że społeczność Warszawy jest atrakcyjniejsza dla reklamodawców."

O jakim Rembertowie piszą w artykule? Rembertowie - dzielnicy Warszawy?



Wyślij zaproszenie do