Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Wiesz Arkadiuszu, uczepiłeś się jak rzep psiego ogona i wołasz, żeby Tobie wyłożyć jak krowie na rowie co jest w tej reklamie. Otóż wg. mnie coś jest, dowcip, dobra realizacja, brak sztampowości, pomysł. Jednak ludzie są różni i nie każdy musi to wyłapać - ja nie mam problemu z tymi różnicami, Tobie to najwyraźniej spać nie daje.

Jak krowie na rowie zatem - nie łapiesz to nie łapiesz, ja też nie łapię wielu rzeczy, które inni wskazują jako przebłysk geniuszu (na przykład zupełnie nie łapię tego Maserati). Z tym da się żyć.
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Grzegorz Wszelaczyński:
Wiesz Arkadiuszu, uczepiłeś się jak rzep psiego ogona i wołasz, żeby Tobie wyłożyć jak krowie na rowie co jest w tej reklamie. Otóż wg. mnie coś jest, dowcip, dobra realizacja, brak sztampowości, pomysł. Jednak ludzie są różni i nie każdy musi to wyłapać - ja nie mam problemu z tymi różnicami, Tobie to najwyraźniej spać nie daje.

Jak krowie na rowie zatem - nie łapiesz to nie łapiesz, ja też nie łapię wielu rzeczy, które inni wskazują jako przebłysk geniuszu (na przykład zupełnie nie łapię tego Maserati). Z tym da się żyć.
nie bardzo wiem, czego nie łapiesz w tym maserati, wszak to nie reklama. niezrozumiała jest agresja wobec mnie tylko dlatego, że reklamę mercedesa uważam za słabą reklamę. powtórzę: według mnie reklama jako reklama jest słaba. mogę ją tak oceniać? mogę, ale niekoniecznie można mnie oceniać z tego powodu. takie trudne do zrozumienia?
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Arkadiusz Piotr Z.:


Ależ absolutnie możesz i jeśli nie zauważyłeś to zwracam Twoją uwagę na fakt, że nie jestem wobec Ciebie agresywny. Po prostu wytykam Tobie, że nie tyle oceniasz reklamę co domagasz się by Ciebie do niej przekonać, a tego nikt nie będzie robił na siłę. Nie łapiesz to nie łapiesz - luz.

A Maserati nie łapię bo nie przekonują mnie banalne filmidła o banalnych przedłużaczach zawartości spodni dla pryszczatych nastolatków w skórze podtatusiałych playboyów. Mogę tak tę reklamę oceniać? Mogę.Grzegorz Wszelaczyński edytował(a) ten post dnia 21.09.09 o godzinie 14:10
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Panowie i Panie

Ustalmy dwie rzeczy.

1. Z profesjonalnego punktu widzenia ta reklama jest bardzo dobrze zrobiona. Dlaczego - o tym juz była mowa. jesli więc ktos pisze, że jest "słaba" to bardzo proszę o merytoryczne uzasadnienie - tekst "mnie nie rusza" to za mało.

2. Z drugiej strony nie oznacza to, ze wszystkim musi się ona podobać. Nawet wszystkim z targetu. Jak na kogoś nie działa, to nie działa. Trudno. Jego prawo, żeby na niego nie działała.
Anna J.

Anna J. ipsa sua melior fama

Temat: Hipis - Nowa klasa E

mi sie podoba, jest ok i vogle...

... po tym jak ktos mi wytlumaczyl czym jest ten jakis-tam-efekt-eco (sorry nie pamietam tej nazwy)
Artur Pszczółkowski

Artur Pszczółkowski Web & Mobile
Application Group
Manager, Sanitec
Corp

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Anna J.:
mi sie podoba, jest ok i vogle...

... po tym jak ktos mi wytlumaczyl czym jest ten jakis-tam-efekt-eco (sorry nie pamietam tej nazwy)


blue efficency - niskie spalanie i mala emisja szkodliwego stuffu (CO2) z tego co pamietam
Anna J.

Anna J. ipsa sua melior fama

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Artur Pszczółkowski:
Anna J.:
mi sie podoba, jest ok i vogle...

... po tym jak ktos mi wytlumaczyl czym jest ten jakis-tam-efekt-eco (sorry nie pamietam tej nazwy)


blue efficency
o to to
jak usłysze jeszcze z 10 razy to moze i zapamiętam :)

konto usunięte

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Arkadiusz Piotr Z.:
w samochodzie się nie dopatrzyłeś? bo o samochodzie pisałem

hmm z tego co napisales:

"znasz może reklamy maserati? chętnie bym zobaczył.
bo to chyba nie jest reklama, ale mnie rusza dużo bardziej niż mercedes, mimo, że banał... a jednak z "seksem":)"


wybacz ale nie wynika bys pisal o samochodzie tylko o jego prezentacji graficznej, w tym wypadku o filmie pokazowym.
to czy maserati jest sexowne czy nie zostawmy panienkom ktore sie na ich maskach rozkladaja.
bo mogę się mylić.

bardzo mnie cieszy ze dopuszcasz swa omylnosc.
jakbyś był uprzejmy zaniechać oceniania wartościującego odnośnie poczucia humoru byłoby milej, kulturalniej i bardziej po angielsku może? wszak to kraj gentlemanów nie tylko monthy phytona. a humor w tym spocie finezyjny jak kraj, z którego pochodzi auto:)


Arkadiuszu, jesli ty nie zalapales ani humoru ani dowcipu nie oznacza ze humor nie jest finezyjny, tym bardziej ze jak widac po wypowiedzach wiekszosc ludzi zalapala zarowno humor reklamy jak i przekaz...
tak jak wspomnialem - to ze jestes w targecie wiekowym i finansowym nie oznacza ze jestes w targecie reklamy
ale bardzo cie prosze - nie odmawiaj innym twierdzenia ze jest swietna i z poczuciem humoru. jedni lubia owieczki a inni pasterza coreczki - kazdemu podlug gustu.

konto usunięte

Temat: Hipis - Nowa klasa E

nawiązując do tematu co prawda nie E klasa a S, ale marka ta sama
najlepsza reklama: http://sklasa4matic.pl/

nic tak nie reklamuje jak opinie uzytkowników

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Marcin Plewka:

Zdziwiłbyś się ile osób, które chcą sobie kupić auto znacznie droższe od E klasy jeździ po salonach po to, żeby przejechać się jednym, drugim, piątym. To jest jedyna słuszna metoda wybieranie samochodów.
A czy salon przyjedzie do klienta?? Wątpię. Do wieloletniego, lojalnego może tak...ale nie do kogoś, kto zadzwoni i powie, że chciałby się przejechać np. M5 za pół bańki.

to tylko znaczy, że jeszcze ciągle sprzedawcy samochodów mają się dobrze/za dobrze
Magda Pilaszek

Magda Pilaszek dyrektor sprzedaży i
marketingu

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Marcin Plewka:
Toyota, czy VW za połowę kwoty też jest "Solidny i się nie psuje". Moim zdaniem jeśli ktoś wykłada 200kPLN na samochód to jednak oczekuje czegoś więcej, niż wożenia tyłka...pytanie, czy się do tego przyzna ;)


bo zdawa sie mnie ze chodzi o prestiz, ktory doskonale ta reklama oddaje
Magda Pilaszek

Magda Pilaszek dyrektor sprzedaży i
marketingu

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Anna J.:
zapytalam pare kobiet na goraco u mnie w pracy co sadza o tej reklamie.
podobnie jak ja nie mialy pojecia co to jest BlueEfficiency, co rozklada cała reklame na łopatki.


bo to moze jak z media marktem...nie dla idiotow

ja tez nie wiedzialam czym jest BE - dopoki nie zobaczylam tej reklamy, bo ona wedlug mnie wlasnie to doskonale wyjasnia
Magda Pilaszek

Magda Pilaszek dyrektor sprzedaży i
marketingu

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Anna J.:

hahahahhaha właśnie zapytałam prezesa (50 lat)
jemu Blue Efficiency tez sie z niczym nie skojarzylo


to moze zamiast zapytac - pokaz mu te reklame i spytaj czy rozumie ja i na jej podstawie znaczenie BE?

gdyby rownie obrazowo pokazac a moze raczej zagrac fermate - tez by kazdy (niemal) zrozumial???
Magda Pilaszek

Magda Pilaszek dyrektor sprzedaży i
marketingu

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Anna J.:
grupa badawcza - 7 kobiet
wygrywa - citroen
(ja chce saaba, wiec sie wyłamuje)


zatem to jednak nie do was jest adresowana ta reklama?
hmmm czyli panowie jednak mieli racje...
Magda Pilaszek

Magda Pilaszek dyrektor sprzedaży i
marketingu

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Anna J.:
od tego mam penisa w domu, żeby mi wybrał dobry samochód"


to smutne :(
Magda Pilaszek

Magda Pilaszek dyrektor sprzedaży i
marketingu

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Anna J.:
a moze patrzymy zbyt stereotypowo

znam sporo ludzi, którzy jezdzą saabami, choc spokojnie mogliby innymi, tzw. lepszymi markami.
ale saab (ze wzgledu na jego niewielką dostepnosc w polsce) ma - nie wiem jak to nazwac - najwiernijszych fanów. może fantyków?

ilu znacie wlascicieli innych marek, ktorzy machaja do siebie, mijajac sie na ulicy?
a robi tak 80% uzytkownikow saaba...
(wiem dla mnie kiedys to tez było dziwne, teraz wydaje sie sympatyczne)Anna J. edytował(a) ten post dnia 21.09.09 o godzinie 12:51


a to po prostu opel...
Marcin Plewka

Marcin Plewka ALD Automotive
Polska

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Magda Pilaszek:
Anna J.:
a moze patrzymy zbyt stereotypowo

znam sporo ludzi, którzy jezdzą saabami, choc spokojnie mogliby innymi, tzw. lepszymi markami.
ale saab (ze wzgledu na jego niewielką dostepnosc w polsce) ma - nie wiem jak to nazwac - najwiernijszych fanów. może fantyków?

ilu znacie wlascicieli innych marek, ktorzy machaja do siebie, mijajac sie na ulicy?
a robi tak 80% uzytkownikow saaba...
(wiem dla mnie kiedys to tez było dziwne, teraz wydaje sie sympatyczne)


a to po prostu opel...

Amen. Wódki...dać jej wódki!! :D

Myślę, że MB chciał to reklamą trafić do ludzi zamożnych, ale nie koniecznie śmiertelnie poważnych. Gdyby nie tekst o hipisie pewnie był by to kolejny spot pokazujący, jak to się wszyscy zachwycają nowym modelem. A tak...mamy jakiś smaczek.
W subtelny sposób zasygnalizowano ideologię BE, a że nie żyjemy w średniowieczu, to mniej zorientowani mogą pogooglać. W końcu to nie reklama Wizira, żeby wykładać wszystko, jak krowie na rowie.

EDIT: Literówki.Marcin Plewka edytował(a) ten post dnia 24.09.09 o godzinie 00:03
Anna J.

Anna J. ipsa sua melior fama

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Magda Pilaszek:
nie p[rosciej było napisac w jednym poście swoje zdanie na temat reklamy, niż rzucać hasłowo jakąś tam myśl pod n ilością..?
ale to tylko taka moja mała, luzna uwaga rzucona w eter...

i - co smutne - chyba nie zrozumiałaś, że duża czesc tego wątku miała charakter żartobliwy
rozluźnij poślady, jak to mawia mój kolega.
z całym tym profesjonal-wzdęciem
;))
pzdr
i no offence :)
Magda Pilaszek

Magda Pilaszek dyrektor sprzedaży i
marketingu

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Anna J.:
rozluźnij poślady, jak to mawia mój kolega.


ta opinia to jak sadze za sprawa ponurego zdjecia mego...
trudno zartobliwie traktowac twoje slowa, moze w mysl zasady ze w kazdym zarcie jest ziarnko prawdy...

i tak, owszem, latwiej bylo odpowiadac post po poscie, ten typ tak ma
na szczescie nikt nie kaze czytac :)
Stanisław Grabowski

Stanisław Grabowski Strategic Planning
Director

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Grzegorz Wszelaczyński:
A Maserati nie łapię bo nie przekonują mnie banalne filmidła o banalnych przedłużaczach zawartości spodni dla pryszczatych nastolatków w skórze podtatusiałych playboyów. Mogę tak tę reklamę oceniać? Mogę.Grzegorz Wszelaczyński edytował(a) ten post dnia 21.09.09 o godzinie 14:10

Brakuje na tym forum osob ktore w kulturalny, acz dobitny sposob potrafia zakrzyknac "krol jest nagi"!
I za to plusik.
Dalbym i trzy plusiki, ale chyba sie nie da... :)

Następna dyskusja:

MARKETING ZAPACHOWY/nowa fo...




Wyślij zaproszenie do