konto usunięte

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Arkadiusz Piotr Z.:
ale co w tym super? dla mnie banał. dzięki za wyjaśnienia.


jest taka banalna do granic mozliwosic reklama z audi gdzie ukladane sa 4 kluczyki roznych marek ... a jak dla mnie jest jedna z najlepszych jesli nei najlepsza reklama marki jaka powstala ..
moze po prostu dzialaja na mnie minimalizm i banalne rozwiazania :D
Marcin Plewka

Marcin Plewka ALD Automotive
Polska

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Anna J.:
a śmiem twierdzic, ze jak ktos wyznaje zasade "wóz jak wóz, byle dupe wiózł" i ma w głębokim powazaniu nowinki z tej dziedziny - to reklama merca go >średnio "dotknie"

Pewnie i tak, ale Ci sami nie będą chcieli wyłożyć 200kPLN na "dupowóz", więc to chyba nie jest grupa docelowa.

Poza tym, czy reklama musi wszystko podawać na tacy i łopatologicznie wyjaśniać, o co chodzi??
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Arkadiusz Piotr Z.:
ale co w tym super? dla mnie banał. dzięki za wyjaśnienia.

A to, że ta reklama nie wygląda następująco (chociaż mogłaby):

Pokazany mercedes na drodze. Mercedes skręca. Ładnie wyglada w czasie jazdy. Lektor mówi: "W mercedesie z techniologią BlueEf możesz mieć pełen luksus i prestiż naszej marki bez wyrzutów sumienia, że zbyt zanieczyszczasz srodowisko". Zbliżenie na kierowcę - usmiecha się, bo na sąsiednim siedzeniu wiezie kwiatek w doniczce. Logo.
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Jarosław Koć:
Arkadiusz Piotr Z.:
ale co w tym super? dla mnie banał. dzięki za wyjaśnienia.

A to, że ta reklama nie wygląda następująco (chociaż mogłaby):

Pokazany mercedes na drodze. Mercedes skręca. Ładnie wyglada w czasie jazdy. Lektor mówi: "W mercedesie z techniologią BlueEf możesz mieć pełen luksus i prestiż naszej marki bez wyrzutów sumienia, że zbyt zanieczyszczasz srodowisko". Zbliżenie na kierowcę - usmiecha się, bo na sąsiednim siedzeniu wiezie kwiatek w doniczce. Logo.
to jest w niej super? ciekawe... :)
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Marcin Plewka:
Anna J.:
a śmiem twierdzic, ze jak ktos wyznaje zasade "wóz jak wóz, byle dupe wiózł" i ma w głębokim powazaniu nowinki z tej dziedziny - to reklama merca go >średnio "dotknie"

Pewnie i tak, ale Ci sami nie będą chcieli wyłożyć 200kPLN na "dupowóz", więc to chyba nie jest grupa docelowa.

Poza tym, czy reklama musi wszystko podawać na tacy i łopatologicznie wyjaśniać, o co chodzi??

Tak, musi. Ale na szczęście tylko wobec właściwej grupy docelowej. to oznacza, że niektóre reklamy moga używać niedopowiedzeń. Na przykład tę 30- i 40-latkowie zrozumieja spokojnie.
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Jarosław Koć:
Tak, musi. Ale na szczęście tylko wobec właściwej grupy docelowej. to oznacza, że niektóre reklamy moga używać niedopowiedzeń. Na przykład tę 30- i 40-latkowie zrozumieja spokojnie.


ja nie zrozumiałem.. a jestem jak najbardziej wiekowo w grupie docelowej mercedesa:)
Marcin Plewka

Marcin Plewka ALD Automotive
Polska

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Oops...a ja mam tylko 26 :P

Osobiście wolę, jak reklama pozostawia coś, o czym mogę podumać jeszcze przez chwilę po obejrzeniu.

EDIT: Jeśli reklama Mercedesa miała by w dosadny sposób pokazać, na czym polega Blue Efficiency, to wystarczyłoby,jakby wyświetlili tabelkę ze spalaniem i emisją CO2 na 30 sek, potem zdjęcie samochodu i tyle...:/Marcin Plewka edytował(a) ten post dnia 21.09.09 o godzinie 12:11
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Anna J.:
Jarosław Koć:
1. To, że w nienachalny i zabawny sposób informuje o "przyjaznej środowisku" technologii BlueEfficiency
zapytalam pare kobiet na goraco u mnie w pracy co sadza o tej reklamie.
podobnie jak ja nie mialy pojecia co to jest BlueEfficiency, co rozklada cała reklame na łopatki.
moze to ja jestem głupia a "cały sqwiat" wie, ze to kojarzy sie z jakas tam eko-inwencją, a śmiem twierdzic, ze jak ktos wyznaje zasade "wóz jak wóz, byle dupe wiózł" i ma w głębokim powazaniu nowinki z tej dziedziny - to reklama merca go średnio "dotknie"

A czy koleżanki w Twoim biurze na pewno marzą o mercedesie? To jest mieszczańska marka głównie dla zamożnych mężczyzn, ustabilizowanych życiowo. I to oni powinni wiedzieć, co to jest BE. A jest to uspokojenie wyrzutów sumienia - zachowuję prestiż, ale jednocześnie bez szkody dla środowiska.
Anna J.

Anna J. ipsa sua melior fama

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Marcin Plewka:
Anna J.:
a śmiem twierdzic, ze jak ktos wyznaje zasade "wóz jak wóz, byle dupe wiózł" i ma w głębokim powazaniu nowinki z tej dziedziny - to reklama merca go >średnio "dotknie"

Pewnie i tak, ale Ci sami nie będą chcieli wyłożyć 200kPLN na "dupowóz", więc to chyba nie jest grupa docelowa.
zdziwiłbyś sie
"byle dupe wiozl" oznacza tez "był solidny, nie psuł się"

Poza tym, czy reklama musi wszystko podawać na tacy i łopatologicznie wyjaśniać, o co chodzi??
nie zrozumielismy sie
miedzy uzyciem niezrozumialego słowa a łopatologią jest długi dystans
nie popadajmy w infantylne skrajności
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Arkadiusz Piotr Z.:
Jarosław Koć:
Tak, musi. Ale na szczęście tylko wobec właściwej grupy docelowej. to oznacza, że niektóre reklamy moga używać niedopowiedzeń. Na przykład tę 30- i 40-latkowie zrozumieja spokojnie.


ja nie zrozumiałem.. a jestem jak najbardziej wiekowo w grupie docelowej mercedesa:)

Rozumiesz, rozumiesz. Teraz juz spierasz się dla paddierżki razgawora tylko :)

konto usunięte

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Anna J.:
zapytalam pare kobiet na goraco u mnie w pracy co sadza o tej reklamie.
Zły target.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Anna J.:
Marcin Plewka:
Anna J.:
a śmiem twierdzic, ze jak ktos wyznaje zasade "wóz jak wóz, byle dupe wiózł" i ma w głębokim powazaniu nowinki z tej dziedziny - to reklama merca go >średnio "dotknie"

Pewnie i tak, ale Ci sami nie będą chcieli wyłożyć 200kPLN na "dupowóz", więc to chyba nie jest grupa docelowa.
zdziwiłbyś sie
"byle dupe wiozl" oznacza tez "był solidny, nie psuł się"
A to terytorium z kolei zagarnęła juz parę lat temu Toyota. Zrób test na koleżankach, jaki samochód chciałyby mieć. Stawiam, że toyoty będa co najmniej na podium.
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Marcin Plewka:
Oops...a ja mam tylko 26 :P

Osobiście wolę, jak reklama pozostawia coś, o czym mogę podumać jeszcze przez chwilę po obejrzeniu.

EDIT: Jeśli reklama Mercedesa miała by w dosadny sposób pokazać, na czym polega Blue Efficiency, to wystarczyłoby,jakby wyświetlili tabelkę ze spalaniem i emisją CO2 na 30 sek, potem zdjęcie samochodu i tyle...:/Marcin Plewka edytował(a) ten post dnia 21.09.09 o godzinie 12:11
nie, nie chodzi o BE, bo akurat wiem co to jest:) mam 46 lat i nic w tej reklamie nie zachęciło mnie do zainteresowania się tym autem. kompletnie nic. nie jestem z branży, ale reklama jest chyba dla konsumentów, nie dla branżowców, n'est pas? :)
Marcin Plewka

Marcin Plewka ALD Automotive
Polska

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Toyota, czy VW za połowę kwoty też jest "Solidny i się nie psuje". Moim zdaniem jeśli ktoś wykłada 200kPLN na samochód to jednak oczekuje czegoś więcej, niż wożenia tyłka...pytanie, czy się do tego przyzna ;)

Co do użycia niezrozumiałych słów... Myślę, że sparowanie z logiem Blue Efficiency i reakcją Ojca i hasłem "Hippi" pozwala się domyśleć, o co chodzi...przecież nie o wolną miłość :D

Żeby nie było...nie przepadam za MB :)
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Jarosław Koć:
A to terytorium z kolei zagarnęła juz parę lat temu Toyota. Zrób test na koleżankach, jaki samochód chciałyby mieć. Stawiam, że toyoty będa co najmniej na podium.


byś się zdziwił :)

konto usunięte

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Piotr F.:
swietna i nienachalna reklama ... mozna by powiedziec ze klasy mercedesa:)
genialny komentarz
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Marcin Plewka:
Toyota, czy VW za połowę kwoty też jest "Solidny i się nie psuje". Moim zdaniem jeśli ktoś wykłada 200kPLN na samochód to jednak oczekuje czegoś więcej, niż wożenia tyłka...pytanie, czy się do tego przyzna ;)

wierz mi, oczekuje głównie tego, żeby było widać cenę:)

Co do użycia niezrozumiałych słów... Myślę, że sparowanie z logiem Blue Efficiency i reakcją Ojca i hasłem "Hippi" pozwala się domyśleć, o co chodzi...przecież nie o wolną miłość :D

a o co? bo nie skumałem? choć kiedyś nosiłem długie włosy i koraliki:))

Żeby nie było...nie przepadam za MB :)
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Jarosław Koć:

Rozumiesz, rozumiesz. Teraz juz spierasz się dla paddierżki razgawora tylko :)
słowo, że nie.
Anna J.

Anna J. ipsa sua melior fama

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Jarosław Koć:

Na przykład tę 30- i 40-latkowie zrozumieja spokojnie.
hahahahhaha właśnie zapytałam prezesa (50 lat)
jemu Blue Efficiency tez sie z niczym nie skojarzylo
...
po chwili namysłu "to coś z tyymi gównianymi biopaliwami?" *(cytat dosłowny)
(dodam, ze samochody wybieraja mu specjalisci od firmowej floty)

taka małe badanie socjologiczne...
ale wiem wiem - to my-ludzie wozacy sie zapewne cińkusiami i zbyt tępi na błyskotliwe uzywanie nie-dotyczących-ich sformuowań nie mamy racji.

pe.es.
ja np. do dziś dziwie się, ze ludzie nie wiedzą, co to fermata... może to więc kwestia zainteresowań..?
Marcin Plewka

Marcin Plewka ALD Automotive
Polska

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Arkadiusz Piotr Z.:
Marcin Plewka:
Toyota, czy VW za połowę kwoty też jest "Solidny i się nie psuje". Moim zdaniem jeśli ktoś wykłada 200kPLN na samochód to jednak oczekuje czegoś więcej, niż wożenia tyłka...pytanie, czy się do tego przyzna ;)

wierz mi, oczekuje głównie tego, żeby było widać cenę:)

Otóż to:)

Co do użycia niezrozumiałych słów... Myślę, że sparowanie z logiem Blue Efficiency i reakcją Ojca i hasłem "Hippi" pozwala się domyśleć, o co chodzi...przecież nie o wolną miłość :D

a o co? bo nie skumałem? choć kiedyś nosiłem długie włosy i koraliki:))

O to co można palić w takiej furze :D

Następna dyskusja:

MARKETING ZAPACHOWY/nowa fo...




Wyślij zaproszenie do