Aleksandra
K.
Head of Channel
Activation and
Category Management
konto usunięte
Temat: Gnioty tego sezonu.
Agnieszka G.:
Pawle, nie chcialam nikomu niczego odbierac. Przeciez takie dyskusje toczyly, tocza sie i beda sie toczyc zawsze :)
Pozwolilam sobie tylko wyrazic opinie, ze mozemy sobie pogadac, co nam sie podoba lub nie, ale juz mowic ze jakas raklama do nas (w domysle do nikogo) nie trafia i jest porazka biznesowa, to za daleko posuniety wniosek. Tylko tyle :))
co do prowokacji, sama lubie prowokowac ;)
no tośmy są zgodni. Też nie lubię, gdy ktoś pisze "my", a myśli "JA".
Do kategorii "prowokacje" zaliczam też Twoje urocze przejęzyczenie "raklama" - wyobraziłem sobie różne krzyżówki tych zwierząt i wszystkie trafnie oddają ducha reklamowego;-))
Pozdrawiam zazdroszcząc ostatnich dni lat na Wybrzeżu (o ile tam się znajdujesz)
konto usunięte
Temat: Gnioty tego sezonu.
Aleksandra J.:
Zgadzam się z Agą. Pisałam o tym już wcześniej:-)
Tak, to były fajne wypowiedzi ;-)
Agnieszka
Gorska
Marketing Director,
Vectra S.A.
Temat: Gnioty tego sezonu.
:))) Pawel, a wiec zgoda :)Tak - wlasnie zaczynam leniwy weekend w Sopocie :)
pozdrawiam
Rafał N. CEO - iFleet
Temat: Gnioty tego sezonu.
Agnieszka G.:
Pawle, nie chcialam nikomu niczego odbierac. Przeciez takie dyskusje toczyly, tocza sie i beda sie toczyc zawsze :)
Pozwolilam sobie tylko wyrazic opinie, ze mozemy sobie pogadac, co nam sie podoba lub nie, ale juz mowic ze jakas raklama do nas (w domysle do nikogo) nie trafia i jest porazka biznesowa, to za daleko posuniety wniosek. Tylko tyle :))
co do prowokacji, sama lubie prowokowac ;)
Co do prowokacji... to Pani Agnieszko, cóż się dzieje z Tym Waszym Reserved, od dłuższego czasu widzę, że idziecie na totalną komercję, coraz trudniej trafić na jakikolwiek sensowny "ciuch"
Agnieszka
Gorska
Marketing Director,
Vectra S.A.
Temat: Gnioty tego sezonu.
znow jestem zmuszona zapytac, a co Pan ma konkretnie na mysli? chetnie poslucham :)co Pan rozumie przez termin "sensowny ciuch" a co przez "totalna komercje"? Co to dokladnie dla Pana oznacza?
Rafał N. CEO - iFleet
Temat: Gnioty tego sezonu.
Jesli "znow", tzn. ,że nie jestem pierwszy, coś w tym zatem musi być.Totalna komercja? Przeważająca część ubrań robiona pod "jedno kopyto", idąc na ilość, a nie jakość i oryginalność, spacerując od wieszaka do wieszaka, ma się wrażenie, że wszędzie jest to samo, a na niczym nie chce się zawiesić oka.
Powiem tak...na początku było inaczej i dlatego też pewnie marka Reserved stała się z nikomu nieznanej, bardzo rozpoznawalna.
Niestety, moim zdaniem się cofacie.
Ale cóż, jest to moje zdanie, lecz coraz częściej słyszę tą samą opinię.
konto usunięte
Temat: Gnioty tego sezonu.
Tatra!! - Z wiewiorka to po prostu az wieje prymitywnoscia...Ale nie rozumiem co Wam sie nie podoba w reklamie Multibanku. Ja wyciagnalem z niej wniosek, ze celem reklamy jest pokazanie, ze klientami tegoz banku sa osoby w jakims sensie nietuzinkowe. Zreszta ten bank nie nalezy do najwiekszych, wiec jakos klientow musi sciagac bez uzywania sztuczek bankowych typu " u nas jest najwyzsze oprocentowanie lokat"(stosuje to juz praktycznie kazdy bank).
Anna
Zając
Client Service
Director
Temat: Gnioty tego sezonu.
Artur P.:
kampania multibanku jest chyba bardziej lojalnosciową kampanią dla połechtania inteligencji wlasnych klientów wiec nie podpisujcie tego pod kampanie sprzedażową bo nie taki był target.
mi sie wydaje ze cel osiganeli.
Absolutnie się zgadzam-to nie jest reklama, która ma udowodnić wyższość i podkreślić jakość usług bankowych MultiBanku-typowo wizerunkowa kampania. Dla mnie ok - w jakiś sposób odróżnia się od zalewu spotów typu-u nas jest najwyższe oprocentowanie...
pierwsza wizerunkowa kampania Multi-a już zwróciła uwagę-chyba im się udało...
Rafał N. CEO - iFleet
Temat: Gnioty tego sezonu.
Teraz leci jakaś nowa, z gościem wspinającym się na górę z tabliczką 5% ;)Nazwy Banku nie zapamiętałem.....
Prot
Haładaj
Programmers manager
& solutions
designer. Apps &
applicat...
Temat: Gnioty tego sezonu.
Rafał N.:
Agnieszka G.:
Pawle, nie chcialam nikomu niczego odbierac. Przeciez takie dyskusje toczyly, tocza sie i beda sie toczyc zawsze :)
Pozwolilam sobie tylko wyrazic opinie, ze mozemy sobie pogadac, co nam sie podoba lub nie, ale juz mowic ze jakas raklama do nas (w domysle do nikogo) nie trafia i jest porazka biznesowa, to za daleko posuniety wniosek. Tylko tyle :))
co do prowokacji, sama lubie prowokowac ;)
Co do prowokacji... to Pani Agnieszko, cóż się dzieje z Tym Waszym Reserved, od dłuższego czasu widzę, że idziecie na totalną komercję, coraz trudniej trafić na jakikolwiek sensowny "ciuch"
aż zajdę do reserveda sprawdzić.
Agnieszka
Gorska
Marketing Director,
Vectra S.A.
Temat: Gnioty tego sezonu.
zapraszam i czekam na kolejne opinie!
Anna
S.
Marketing &
Innovation
Professional
Temat: Gnioty tego sezonu.
Rafał N.:
Teraz leci jakaś nowa, z gościem wspinającym się na górę z tabliczką 5% ;)
Nazwy Banku nie zapamiętałem.....
Polbank
Wielki plus za muzykę.
Rafał
C.
The more profit you
make the richer you
are
Temat: Gnioty tego sezonu.
Jeśli chodzi o reklamę na bilboardach to swego czasu Statoil reklamował swoje Hot-Dogi przedstawiając wystającą z bułki główkę psa..... blee po prostu odrażające.Rafał N. CEO - iFleet
Temat: Gnioty tego sezonu.
a widzieliście nową reklamę Dog In The Fog?"Nie trać życia na poważnie" czy jakoś tak, z gościem siedzącym na krześle elektrycznym
Karolina
S.
"Niemożliwe" - to
nie jest słowo
francuskie"
/Napoleon/- ...
Temat: Gnioty tego sezonu.
Rafał N.:
Jesli "znow", tzn. ,że nie jestem pierwszy, coś w tym zatem musi być.
Totalna komercja? Przeważająca część ubrań robiona pod "jedno kopyto", idąc na ilość, a nie jakość i oryginalność, spacerując od wieszaka do wieszaka, ma się wrażenie, że wszędzie jest to samo, a na niczym nie chce się zawiesić oka.
Powiem tak...na początku było inaczej i dlatego też pewnie marka Reserved stała się z nikomu nieznanej, bardzo rozpoznawalna.
Niestety, moim zdaniem się cofacie.
Ale cóż, jest to moje zdanie, lecz coraz częściej słyszę tą samą opinię.
piszesz o modzie męskiej. Od lat odwiedzam ten sklep i nadal mnie czaruje. Muzyka z reklamy i w sklepie - mmm nie potrafię się oprzeć.
Dla mnie Reserved i Zara na razie w pierwszej jedynce. Cudne ciuchy w cudnej cenie, tak trzymać.
Dużo marek ciuchowych oferuje kiepski jakościowo ciuch - w cenach podobnych. Ale podkreślam - jakość rodem z tandety, to jawne oszustwo. Ale proponuję jakiś osobny temat o modzie... :)
ale to nie na temat...bo nie mam żadnego Kiksa dla Reserved ;-)
konto usunięte
Temat: Gnioty tego sezonu.
No to dorzućmy ORLEN i serię z "Panem Kierowcą" -oprócz sławetnej "Plamy na Ocelocie" i "Malutkiej Kierowniczki" - GNIOT do n-tej...Rafał N. CEO - iFleet
Temat: Gnioty tego sezonu.
Zgadzam się co do Orlenu, jak dla mnie totalny niewypał.konto usunięte
Temat: Gnioty tego sezonu.
ciag dalszy kampanii plusa dla biznesu - "warto sie dzielic"teraz to mnie juz zdenerwowali... ta z ojcem w szpitalu juz byla niesmaczna...
Anna
M.
komunikacja i
kreacja
Temat: Gnioty tego sezonu.
Paweł O.:
Joe D.:
a ja sądziłam, że każdy może wypowiedzieć się wg własnego gustu... widać się myliłam :/
Oj, chyba rozumiesz o co mi chodziło? Wyraziłem się dość jasno. Po prostu nie ma co jechać po jakiejś reklamie, jeśli nie jest ona zupełnie przeznaczona dla Ciebie.
"Drogie Panie, jest nowy AXE do kupienia....!"
Czy to komunikat dla facetów, przepraszam?
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Reklamy radiowe - "perełki" i "gnioty" -
-
Reklama, marketing, marka » "Wiadomości z drugiej ręki" - bo MY, Fani chcemy II sezonu -
-
Reklama, marketing, marka » Najbardziej wkurzająca reklama tego lata -
-
Reklama, marketing, marka » News niezbyt świeży, ale nie było tego jeszcze na forum -... -
-
Reklama, marketing, marka » Tytoń+reklama czy coś z tego będzie? -
-
Reklama, marketing, marka » Jak myślicie ile zrobili wersji zakończenia tego virala? -
-
Reklama, marketing, marka » Czy tego typu akcja by miała szansę na powodzenie? -
-
Reklama, marketing, marka » ciekawy przyklad tego jak firma internetowa moze pozbyc... -
-
Reklama, marketing, marka » PKO BP - nowe logo. Co dają tego typu zmiany? -
-
Reklama, marketing, marka » Reklamy wszechczasów - czyli "tego nie zobaczymy w TV";) -
Następna dyskusja: