Temat: Gnioty tego sezonu.
Drodzy,
Jakie kryteria bierzemy pod uwage?czy słaba
reklama to ta,która mnie irytuje czy ta,która "nie sprzedaje" benefitów?
SKUTECZNOść:
Moim zdaniem najsłabsze pod względem efektywności są reklamy sieci komórkowych.Szczerze mówiąc to ja ich już nawet nie rozróżniam...i nie widzę różnicy w pozycjonowaniu sieci-kompletny brak pomysłu na wyróżnienie się i kasa wyrzucona w błoto.
Pozytywnie - Mumio Plusa ,ktory mnie ciągle bawi,a i korzyści konkretne sprzedaje (rozmowy wieczorne i weekendy,telefony za złotówkę).
Play po słabym początku podnosi poziom - jestem fanką filmu o grubej baletnicy:-)Przynajmnie jest "inny".
AXE może się nie podobać,ale trzeba przyznać,ze kampania jest odważna i oryginalna.Czy skuteczna?nie wiem...
PRZYJEMNOść z OGLąDANIA-z tego i poprzedniego sezonu:
Najbardziej irytuje "ckliwy" Plus i
reklama o bitkach (ale w tym przypadku nie jestem obiektywna bo to konkurencja:-).
Reklama Sprite z mięsem - obrzydliwa
(albo ja już jestem za stara:-),
reklama z Kondratem i Tymem - dowcip dla mnie zbyt trudny),stojące sutki i jeszcze taki napój co go sobie dziewczyna wylewa na bluzkę,zeby potem ją zdjąc i uwiesc lokalnego macho - to jakas podróbka Coli,"biały"w reklamie gumy do żucia..i jeszcze reklamy z cyklu "pieniadze Wam sie naleza albo leza na ulicy już nawet nie pamiętam"- sa takie dwie reklamy :bank albo ubezpieczenia i komórki,a ja cały czas byłam przekonana,ze to jedna kampania:-).Drażni mnie jeszcze
reklama lekarstwa na biegunke i ta w której puszka napoju energetycznego "staje" pod kocem.
Jest też sporo reklam,które lubię oglądać,ale o tym w innym wątku
:-)